Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу України Комментарий Налогового кодекса Украины| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

ГЛАВА І. МАРАЗМИ, НОВИНИ ПОЛІТИКИ

ГОЛОВА ВЕРХОВНОГО СУДУ ТА ГОЛОВА ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ ЗА ЗГОДОЮ ВХОДЯТЬ ДО СКЛАДУ РАДИ НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ І ОБОРОНИ УКРАЇНИ, ХОЧА ОСТАННЯ Є ОРГАНОМ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ

Відповідно до статті стаття 107 Конституції України Рада національної безпеки і оборони України є координаційним органом з питань національної безпеки і оборони при Президентові України. Рада національної безпеки і оборони України координує і контролює діяльність органів виконавчої влади у сфері національної безпеки і оборони. Головою Ради національної безпеки і оборони України є Президент України. Персональний склад Ради національної безпеки і оборони України формує Президент України. До складу Ради національної безпеки і оборони України за посадою входять Прем'єр-міністр України, Міністр оборони України, голова Служби безпеки України, Міністр внутрішніх справ України, міністр закордонних справ України. У засіданнях Ради національної безпеки і оборони України може брати участь Голова Верховної Ради України.

Так само відповідно до статті 6 Закону України від 05.03.1998 р. № 183/98-ВР “Про Раду національної безпеки і оборони України” персональний склад Ради національної безпеки і оборони України формує Президент України. До складу Ради національної безпеки і оборони України за посадою входять Прем'єр-міністр України, Міністр оборони України, Голова Служби безпеки України, Міністр внутрішніх справ України, Міністр закордонних справ України. Членами Ради національної безпеки і оборони України можуть бути керівники інших центральних органів виконавчої влади.

Таким чином Рада національної безпеки і оборони України це один з органів виконавчої влади. І тому введення Голови Верховного Суду та Голови Верховної Ради України до складу РНБОУ за їхньою згодою за Указом Президента України від 8 лютого 2005 року N 208/2005 “Про деякі питання організації діяльності Ради національної безпеки і оборони України” виглядає так само безглуздо, як би за своєю згодою, наприклад, Президент України був членом Президії Верховного Суду України чи Президії Верховної Ради України. Не дарма у частині третій статті 9 Закону про РНБОУ прямо передбачено, що у засіданнях Ради національної безпеки і оборони України може брати участь (а не бути членом !) Голова Верховної Ради України. З цього зрозуміло, що він не може бути членом РНБОУ навіть за згодою. Частина четверта цієї статті передбачає, що на запрошення Голови Ради національної безпеки і оборони України у її засіданнях можуть брати участь голови комітетів Верховної Ради України, інші народні депутати України, керівники центральних органів виконавчої влади та інші особи, які не є членами Ради національної безпеки і оборони України. Також постає питання чому до РНБОУ запросили саме Голову Верховного Суду, адже посада Голови Конституційного Суду є більш вагомішою, але Голову цього суду до РНБОУ не запрсили. Адже Конституційний Суд України - єдиний орган конституційної юрисдикції в Україні. Саме Конституційний Суд України приймає рішення та дає висновки у справах щодо:
1) конституційності законів та інших правових актів Верховної Ради України, актів Президента України, актів Кабінету Міністрів України, правових актів Верховної Ради Автономної Республіки Крим;
2) відповідності Конституції України чинних міжнародних договорів України або тих міжнародних договорів, що вносяться до Верховної Ради України для надання згоди на їх обов'язковість;
3) додержання конституційної процедури розслідування і розгляду справи про усунення Президента України з поста в порядку імпічменту в межах, визначених статтями 111 та 151 Конституції України;
4) офіційного тлумачення Конституції та законів України.

І саме Голова Конституційного Суду приводить до присяги новообраних Президентів України.

Крім того вищезгаданим Указом Секретарю РНБОУ дозволено вести за письмовим дорученням Голови Ради національної безпеки і оборони України засідання Ради національної безпеки і оборони України. Однак стаття 11 Закону про РНБОУ у передбачає, що Голова Ради національної безпеки і оборони України особисто головує на засіданнях Ради національної безпеки і оборони України. І про жодні доручення Закон не говорить. Крім того, чому це у разі відсутності Президента має головувати Секретар, адже є прем’єр-міністр, який практично замінює Президента у разі відсутності останнього (відповідно до частини другої статті 5 Закону про РНБОУ У разі дострокового припинення повноважень Президента України відповідно до статей 108, 109, 110 і 111 Конституції України виконання обов'язків Голови Ради національної безпеки і оборони України на період до обрання і вступу на пост нового Президента України покладається на Прем'єр-міністра України). І жодне дане доручення Президента тут не працюватиме...

Куток споживача. Куток покупця. Куточок споживача. Куточок покупця

Кутки споживача від 99 до 399 грн. + все торговельне законодавство

Вантажний велосипед. Грузовой велосипед. Велорикша Украина

Універсальний вантажний велосипед + ручний вантажний візок в подарунок

Рекламна стійка, інформаційний стенд вертиться, вертящаяся стійка, стенд-листалка, стенд-вертушка

Ротаційна (гортальна) настільна система (промо-стійка), 11 прозорих кишень А4, 250 грн.

 


Указ
Президента України

Про деякі питання організації діяльності Ради національної безпеки і оборони України

З метою забезпечення належного вирішення питань національної безпеки і оборони держави, виконання Президентом України конституційних повноважень у цій сфері, Закону України "Про Раду національної безпеки і оборони України" постановляю:

1. Призначити ПОРОШЕНКА Петра Олексійовича Секретарем Ради національної безпеки і оборони України.

Установити, що Секретар Ради національної безпеки і оборони України є за посадою Радником Президента України з питань національної безпеки і оборони.

2. Встановити, що до складу Ради національної безпеки і оборони України входять такі особи:

ЮЩЕНКО
Віктор Андрійович 

- Президент України, Голова Ради 

ПОРОШЕНКО
Петро Олексійович 

- Секретар Ради національної безпеки і оборони України 

ГРИЦЕНКО
Анатолій Степанович 

- Міністр оборони України 

ЗІНЧЕНКО
Олександр Олексійович 

- Державний секретар України 

ЛИТВИН
Володимир Михайлович 

- Голова Верховної Ради України (за згодою) 

ЛУЦЕНКО
Юрій Віталійович 

- Міністр внутрішніх справ України 

МАЛЯРЕНКО
Василь Тимофійович 

- Голова Верховного Суду України (за згодою) 

ПІСКУН
Святослав Михайлович 

- Генеральний прокурор України 

СТЕЛЬМАХ
Володимир Семенович 

- Голова Національного банку України (за згодою) 

ТАРАСЮК
Борис Іванович 

- Міністр закордонних справ України 

ТИМОШЕНКО
Юлія Володимирівна 

- Прем'єр-міністр України 

ТУРЧИНОВ
Олександр Валентинович 

- Голова Служби безпеки України. 


3. Надати Секретареві Ради національної безпеки і оборони України право здійснювати відповідно до актів та письмових доручень Президента України або на виконання рішень Ради національної безпеки і оборони України такі повноваження:

вносити до міністерств, інших органів виконавчої влади обов'язкові для розгляду пропозиції та рекомендації з проблем національної безпеки і оборони, поліпшення координації діяльності цих органів у зазначеній сфері;

ініціювати невідкладний розгляд Кабінетом Міністрів України питань щодо виконання рішень Ради національної безпеки і оборони України;

брати участь у засіданні Кабінету Міністрів України з правом дорадчого голосу;

погоджувати проекти актів Президента України з питань національної безпеки і оборони;

давати доручення органам виконавчої влади та звертатися до них із відповідними запитами, спрямованими на забезпечення виконання рішень Ради національної безпеки і оборони України, актів та доручень Президента України з питань національної безпеки і оборони;

порушувати за результатами здійснення контролю за виконанням рішень Ради національної безпеки і оборони України питання щодо відповідальності посадових осіб;

вносити в установленому порядку пропозиції щодо кандидат ур на посади у правоохоронних органах, Збройних Силах України та інших військових формуваннях, призначення на які здійснюється Президентом України;

подавати на розгляд Президентові України пропозиції на підставі внесених у встановленому порядку відповідно до Конституції України та законів України Вищою радою юстиції, Головою Верховного Суду України, головою відповідного вищого спеціалізованого суду та іншими особами подань щодо кандидатур на посади суддів, членів Вищої ради юстиції та членів Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, призначення яких на посади здійснюється Президентом України;

погоджувати пропозиції щодо кандидатур на посади в органах державної влади, діяльність яких пов'язана з питаннями національної безпеки і оборони України, призначення яких на посади здійснюється Президентом України;

погоджувати пропозиції щодо кандидатур на посади керівників правоохоронних органів Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя;

погоджувати проекти актів Президента України про присвоєння вищих військових, спеціальних звань та класних чинів;

розглядати та подавати в установленому порядку пропозиції щодо встановлення засобів урядового зв'язку та відповідного обладнання;

вести за письмовим дорученням Голови Ради національної безпеки і оборони України засідання Ради національної безпеки і оборони України;

готувати і підписувати рішення Ради національної безпеки і оборони України та подавати їх на розгляд Президентові України для введення в дію указами Президента України;

затверджувати штатний розпис Апарату Ради національної безпеки і оборони України;

безперешкодно користуватися інформаційними та аналітичними базами даних органів державної влади.

4. Ліквідувати Координаційний комітет по боротьбі з корупцією і організованою злочинністю при Президентові України, передавши його функції, фінансове та матеріально-технічне забезпечення Раді національної безпеки і оборони України.

5. Державному секретареві України:

передати у двотижневий строк до Апарату Ради національної безпеки і оборони України штатну чисельність і відповідні фінансування та функції колишнього Головного управління з питань судової реформи, діяльності військових формувань та правоохоронних органів Адміністрації Президента України у зв'язку з її реорганізацією відповідно до Указу Президента України від 24 січня 2005 року N 108 "Про Секретаріат Президента України";

підготувати спільно з Секретарем Ради національної безпеки і оборони України пропозиції щодо передачі до Апарату Ради національної безпеки і оборони України фінансового та матеріально-технічного забезпечення з розрахунку посад та підрозділів колишньої Адміністрації Президента України, функції яких передаються Апарату Ради національної безпеки і оборони України відповідно до Закону України "Про Раду національної безпеки і оборони України".

6. Секретареві Ради національної безпеки і оборони України подати у місячний строк:

пропозиції щодо внесення змін до Закону України "Про Раду національної безпеки і оборони України";

проект Положення про Апарат Ради національної безпеки і оборони України;

пропозиції щодо вдосконалення інформаційно-аналітичного та організаційно-технічного забезпечення діяльності Ради, граничної чисельності працівників її Апарату.

7. Визнати такими, що втратили чинність, акти Президента України згідно з переліком, що додається.

8. Кабінету Міністрів України у місячний строк:

внести пропозиції щодо приведення актів Президента України у відповідність із цим Указом;

привести свої рішення у відповідність із цим Указом.

 

Президент України 

В. ЮЩЕНКО 

м. Київ
8 лютого 2005 року
N 208/2005 

 


 

ДОДАТОК
до Указу Президента України
від 8 лютого 2005 року N 208/2005 


ПЕРЕЛІК
актів Президента України, які визнаються такими, що втратили чинність

1. Указ Президента України від 26 листопада 1993 року N 561 "Про Координаційний комітет по боротьбі з корупцією і організованою злочинністю".

2. Указ Президента України від 1 листопада 1994 року N 654 "Про внесення змін до Указу Президента України від 26 листопада 1993 року N 561".

3. Пункти 27 і 57 Змін, що вносяться до актів Президента України, затверджених Указом Президента України від 27 січня 1999 року N 70 "Про зміни та визнання такими, що втратили чинність, деяких актів Президента України".

4. Указ Президента України від 28 січня 2000 року N 108 "Про внесення змін до складу Координаційного комітету по боротьбі з корупцією і організованою злочинністю при Президентові України".

5. Указ Президента України від 7 серпня 2001 року N 605 "Про новий склад Ради національної безпеки і оборони України".

6. Указ Президента України від 4 грудня 2001 року N 1184 "Про Положення про Головне управління з питань судової реформи, діяльності військових формувань та правоохоронних органів Адміністрації Президента України".

7. Указ Президента України від 27 грудня 2001 року N 1277 "Про внесення змін до складу Ради національної безпеки і оборони України".

8. Указ Президента України від 22 травня 2002 року N 481 "Про внесення змін до складу Ради національної безпеки і оборони України".

9. Указ Президента України від 15 червня 2002 року N 557 "Про внесення змін до складу Ради національної безпеки і оборони України".

10. Указ Президента України від 19 червня 2002 року N 561 "Питання Координаційного комітету по боротьбі з корупцією і організованою злочинністю".

11. Указ Президента України від 7 вересня 2002 року N 807 "Про внесення змін до складу Ради національної безпеки і оборони України".

12. Указ Президента України від 24 грудня 2002 року N 1208 "Про внесення змін до складу Ради національної безпеки і оборони України".

13. Указ Президента України від 13 травня 2003 року N 402 "Про підвищення ефективності діяльності Координаційного комітету по боротьбі з корупцією і організованою злочинністю".

14. Указ Президента України від 29 вересня 2003 року N 1110 "Про внесення змін до складу Ради національної безпеки і оборони України".

15. Указ Президента України від 24 жовтня 2003 року N 1210 "Про внесення змін до складу Координаційного комітету по боротьбі з корупцією і організованою злочинністю".

16. Указ Президента України від 28 січня 2004 року N 108 "Про внесення змін до складу Ради національної безпеки і оборони України".

17. Указ Президента України від 24 березня 2004 року N 362 "Про заходи щодо дальшого вдосконалення діяльності Координаційного комітету по боротьбі з корупцією і організованою злочинністю при Президентові України".

18. Указ Президента України від 11 травня 2004 року N 512 "Про внесення змін до складу Координаційного комітету по боротьбі з корупцією і організованою злочинністю при Президентові України".

19. Указ Президента України від 27 серпня 2004 року N 1012 "Про внесення змін до складу Координаційного комітету по боротьбі з корупцією і організованою злочинністю при Президентові України".

20. Указ Президента України від 8 жовтня 2004 року N 1195 "Про внесення змін до складу Ради національної безпеки і оборони України".

21. Указ Президента України від 9 листопада 2004 року N 1382 "Про внесення зміни до складу Ра ди національної безпеки і оборони України".

 

Державний секретар
України 

 
О. ЗІНЧЕНКО 

____________

 Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/polit/1_57.html


Попередня статтяНаступна стаття



[an error occurred while processing this directive]


Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу, Митного Комментарий Налогового кодекса, Таможенного| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

(C) Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99.
Пропозиції та зауваження надсилайте на
Електронним та друкованим ЗМІ дозволяється  цитування матеріалів Книги маразмів України за умови посилання на Книгу маразмів України та сайт www.marazm.org.ua Обов'язкове посилання наступного змісту: "За матеріалами Книги маразмів України (www.marazm.org.ua)…". з використанням в Інтернеті гіперпосилання (hyperlink) на Книгу маразмів України  (www.marazm.org.ua). Іншим організаціям та приватним особам використання матеріалів для публічних цілей дозволяється за умови окремого дозволу автора з дотриманням вищезгаданих посилань.

Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
Підтримка проекту:
U634971969297
Z404288205014
E208021446192

Новини
маразмiв


Нова українська національна ідея. Новая украинская национальная идея
 
Кутки споживача для всіх міст із законодавством та книгою скарг. Кутки покупця. Уголки потребителя для всех городов с законодательством и книгой жалоб. Уголки покупателя





Украинские 100x100




Газета "Правовий тиждень"