УКРАЇНА - КРАЇНА МІЛІТАРИЗМУЗгідно з підпунктом д) пункту 1 статті 5 "Суми виплат, що не включаються до сукупного оподатковуваного доходу" Декрету Кабінету міністрів "Про прибутковий податок з громадян" до сукупного оподатковуваного доходу, одержаного громадянами в період, за який здійснюється оподаткування, не включаються суми грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержуваних військовослужбовцями, особами рядового, і начальницького складу органів внутрішніх справ та кримінально-виконавчої системи у зв'язку з виконанням обов'язків несення служби. Виходить так, що при однакових окладах в бюджетній сфері військовослужбовець та інші робітники силових структур отримає на суму прибуткового податку більше, ніж лікар, вчитель, вчений тощо. Чому? Невже армія важливіша за медицину, науку або освіту? Чи військові розумніший за вченого, в чому я дуже сумніваюсь? Кажуть, що це плата за ризик та постійну бойову готовність, але у лікарів ризик заразитися невиліковною хворобою теж є, особливо у хірургів, і він теж має бути готовим в будь-який момент виконати свої обов'язки та клятву Гіппократа (гуманний аналог військової присяги). Тому під цю несправедливість не потрапляють військові лікарі. Після цього хто повірить, що Україна не є поліцейською державою. Далі. Наприклад, щомісячні надбавки до 40% посадового окладу отримують військовослужбовці України з 1 вересня 1999 року залежно від умов проходження служби, це визначено постановою Кабінету Міністрів від 15 вересня 1999 року №1695. Джерелами виплат надбавок стануть кошти, зекономлені внаслідок скорочення Збройних Сил країни. Військовослужбовці, які працюють в органах виконавчої влади та інших цивільних організаціях, отримуватимуть надбавку за рахунок бюджетних коштів, передбачених на утримання цих органів. Усе би нічого, але чомусь лікарі, вчителі інші бюджетники такої надбавки не отримали. Мілітаризм. Колись рівність витрат на оборону та правоохоронну діяльність сприймалася як сенсація. Якщо останні перевищували перші, то це сприймалося як створення поліцейської держави. Зараз - це звичайна справа. В Держбюджеті на 1999 рік на оборону передбачено навіть менше, ніж на правоохоронну діяльність (1702 млрд. грн. і 1726 млрд. грн. відповідно). Не інакше як мілітаризм можна розглядати Закон України від 21 вересня 2000 року №1991-III "Про державну підтримку підприємств, науково-дослідних інститутів і організацій, які розробляють та виготовляють боєприпаси, їх елементи та вироби спецхімії".
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99. |
Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
|