Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу України Комментарий Налогового кодекса Украины| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

ГЛАВА І. МАРАЗМИ, НОВИНИ ПОЛІТИКИ

Адміністративна реформа проводиться напівтаємно для скорочення витрат бюджету, а не для покращення якості роботи державних службовців

В Україні почалася адміністративна реформа за Указом Президента України від 9.12.2010 р.  №1085 "Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади". Вона потрібна, але потрібна якісна реформа, а не повторення попередніх невдач. 9 грудня на засіданні Комітету з економічних реформ при Президентові було розглянуто питання про реформування системи державного управління і дано старт довгоочікуваної адмінреформи. «Ми зібралися, щоб розглянути чергові питання по модернізації і проведення реформ, які ми почали ще в травні поточного року. Прийшла черга розглянути нові питання», - сказав Віктор Янукович, відкриваючи засідання. За його словами, за рахунок забезпечення адміністративної реформи влада має намір оптимізувати використання державних коштів органами влади, зокрема, міністерствами. Але журналістів попросили вийти...

Далі було офіційно визнано, що адміністративна реформа планувалася закрито, оскільки вона "істотно впливала на рівень керованості в державі", – повідомив 10 грудня міністр юстиції Олександр Лавринович у передачі „Велика політика” в ефірі телеканалу "Інтер". Це перший маразм адмінреформи. Почалася вона з таємниць. Але це не принцип демократичних держав, де суспільство тримають за дурників.

Маразм другий полягає в питанні мети реформи. Вона лише бюджетна. Планується скоротити третину державних службовців. Кількість членів Кабінету міністрів зменшилася з 36 до 17, а кількість співробітників уряду (1174 людини) скорочується більш, ніж наполовину. У нас в країні разом з тими, хто працює в системі місцевої влади і органів самоврядування – 400 тисяч чиновників. Але чи треба у нас зменшувати кількість чиновників лише задля бюджету? Зараз в Україні співвідношення числа держслужбовців до чисельності населення складає 0,7%, що відповідає рівню нових членів ЄС (Польща — 0,6%, Словаччина — 2,2%). Як же змусити їх працювати ефективно і не брати хабарі, де робота електронного уряду, коли багато процесів робитимуть машини без корупційного впливу чиновника? Ось яка головна мета повинна бути у адмінреформи. Мені вбачається, що ті, хто залишився, будуть брати більші хабарі (хоч з Нового року будуть чинними нові антикорупційні закони, але питання про їхнє виконання є відкритим), або принаймні повільніше працювати, адже їх стало менше (принцип “Вас багато, а я один”)! Крім того традиційна боротьба з кількістю службовців в Україні, Росії та Білорусі, а також інших країнах СНД дивним чином призводить до збільшення їхньої чисельності. Треба примусити службовців важко працювати, як селян, тоді їхня кількість автоматично скоротиться, бо працювати важко мало хто хоче... У нас вже провели судову реформу суддів скоротили 1800 чоловік, але чи стали судді більш незалежними та виносити більш законні рішення без волокити та хабарів?

Петро ПАТЛАТИЙ
11.12.2010

Декларації про доходи держслужбовців є конфіденційними. 80% чиновників декларують доходи неправдиво

В Україні жінок-держслужбовців втричі більше, ніж їхніх колег-чоловіків

ЗА ОСТАННІ ДЕСЯТЬ РОКІВ КІЛЬКІСТЬ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ ЗРОСЛА НА 40%

Нова еліта України – Президентський кадровий резерв. Державна служба має два резерви

В Секретаріаті Кабінету Міністрів України працює понад тисяча осіб

Адміністративна реформа ліквідувала Український інститут національної пам’яті

Адміністративна реформа ліквідувала Мінпромполітики. Вугільна промисловість має своє міністерство, а будь-яка інша - ні

УКАЗ
Президента України

Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади

З метою оптимізації системи центральних органів виконавчої влади, усунення дублювання їх повноважень, забезпечення скорочення чисельності управлінського апарату та витрат на його утримання, підвищення ефективності державного управління та відповідно до пункту 15 частини першої статті 106 Конституції України постановляю:

1. Утворити:

Міністерство аграрної політики та продовольства України та Державну інспекцію сільського господарства України, реорганізувавши Міністерство аграрної політики України;

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, реорганізувавши Міністерство економіки України, а також поклавши на Міністерство, що утворюється, функції у сфері реалізації державної регуляторної політики, державної політики з питань розвитку підприємництва, регулювання цінової політики (крім питань реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців);

Міністерство енергетики та вугільної промисловості України, реорганізувавши Міністерство палива та енергетики України, Міністерство вугільної промисловості України;

Міністерство інфраструктури України, Державну автотранспортну службу України, Державну авіаційну службу України, Державну службу зв'язку України, Державну службу морського та річкового транспорту України, реорганізувавши Міністерство транспорту та зв'язку України, а також поклавши на Міністерство, що утворюється, функції з реалізації державної політики у сфері туризму;

Міністерство культури України та Державне агентство України з питань кіно, реорганізувавши Міністерство культури і туризму України, а також поклавши на Міністерство, що утворюється, функції з реалізації державної політики у сферах міжнаціональних відносин, захисту прав національних меншин України, релігії;

Міністерство надзвичайних ситуацій України, Державну службу гірничого нагляду та промислової безпеки України, Державне агентство України з управління зоною відчуження, Державну інспекцію техногенної безпеки України, реорганізувавши Міністерство України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи;

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Державну службу інтелектуальної власності України, Державну службу молоді та спорту України, реорганізувавши Міністерство освіти і науки України, Міністерство України у справах сім'ї, молоді та спорту;

Міністерство екології та природних ресурсів України, Державну екологічну інспекцію України, Державну службу геології та надр України, реорганізувавши Міністерство охорони навколишнього природного середовища України;

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, реорганізувавши Міністерство регіонального розвитку та будівництва України, Міністерство з питань житлово-комунального господарства України;

Міністерство соціальної політики України, Державну інспекцію України з питань праці, реорганізувавши Міністерство праці та соціальної політики України;

Державну архівну службу України, реорганізувавши Державний комітет архівів України, а також поклавши на цю Службу функції з реалізації державної політики у сфері створення та забезпечення функціонування системи страхового фонду документації;

Державну ветеринарну та фітосанітарну службу України, реорганізувавши Державний комітет ветеринарної медицини України, а також поклавши на цю Службу функції з реалізації державної політики у сфері охорони прав на сорти рослин;

Державну виконавчу службу України, поклавши на цю Службу функції з реалізації державної політики у сфері організації виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб) відповідно до законів;

Державну казначейську службу України, поклавши на цю Службу функції у сфері казначейського обслуговування державного бюджету;

Державну міграційну службу України, поклавши на цю Службу функції з реалізації державної політики з питань громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб, а також у справах міграції в межах, визначених законодавством про біженців;

Державну пенітенціарну службу України, реорганізувавши Державний департамент України з питань виконання покарань;

Державну податкову службу України, реорганізувавши Державну податкову адміністрацію України;

Державну пробірну службу України, поклавши на цю Службу функції з реалізації державної політики у сфері державного пробірного контролю;

Державну реєстраційну службу України, поклавши на цю Службу функції з реалізації державної політики у сфері реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, у сфері реєстрації релігійних організацій, а також функції Міністерства юстиції України з реалізації державної політики у сфері реєстрації;

Державну санітарно-епідеміологічну службу України, поклавши на цю Службу функції з реалізації державної політики у сфері забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення;

Державну службу з питань інвалідів та ветеранів України, реорганізувавши Державний комітет України у справах ветеранів, а також поклавши на цю Службу функцію з реалізації державної політики у сфері соціального захисту інвалідів;

Державну службу статистики України, реорганізувавши Державний комітет статистики України;

Державну службу технічного регулювання України, реорганізувавши Державний комітет України з питань технічного регулювання та споживчої політики;

Державну службу України з лікарських препаратів і контролю за наркотиками, реорганізувавши Державну інспекцію з контролю якості лікарських засобів Міністерства охорони здоров'я України та Державний комітет України з питань контролю за наркотиками;

Державну службу України з питань захисту персональних даних;

Державну службу України з питань протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та інших соціально небезпечних захворювань;

Державну службу фінансового моніторингу України, реорганізувавши Державний комітет фінансового моніторингу України;

Державне агентство водних ресурсів України, реорганізувавши Державний комітет України по водному господарству;

Державне агентство екологічних інвестицій України, реорганізувавши Національне агентство екологічних інвестицій України;

Державне агентство з енергоефективності та енергозбереження України, реорганізувавши Національне агентство України з питань забезпечення ефективного використання енергетичних ресурсів;

Державне агентство з інвестицій та управління національними проектами України, реорганізувавши Державне агентство України з управління національними проектами та Державне агентство України з інвестицій та розвитку;

Державне агентство з питань науки, інновацій та інформації України, реорганізувавши Державний комітет України з питань науки, інновацій та інформатизації;

Державне агентство земельних ресурсів України, реорганізувавши Державний комітет України із земельних ресурсів;

Державне агентство лісових ресурсів України, реорганізувавши Державний комітет лісового господарства України;

Державне агентство резерву України, реорганізувавши Державний комітет України з державного матеріального резерву;

Державне агентство рибного господарства України, реорганізувавши Державний комітет рибного господарства України;

Державне агентство України з управління державними корпоративними правами та майном, реорганізувавши Міністерство промислової політики України;

Державну архітектурно-будівельну інспекцію України, поклавши на цю Інспекцію функції з реалізації державної політики з питань державного архітектурно-будівельного контролю;

Державну фінансову інспекцію України, реорганізувавши Головне контрольно-ревізійне управління України.

2. Ліквідувати:

Державний комітет України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду, поклавши його функції на Державну службу гірничого нагляду та промислової безпеки України та Державну інспекцію техногенної безпеки України;

Вищу атестаційну комісію України, поклавши її функції на Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України;

Український інститут національної пам'яті;

Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва;

Державний комітет України у справах національностей та релігій.

3. Перейменувати:

Державний комітет ядерного регулювання України на Державну інспекцію ядерного регулювання України;

Національне космічне агентство України на Державне космічне агентство України.

4. Затвердити Схему організації та взаємодії центральних органів виконавчої влади (додається).

5. Установити, що міністерства та інші центральні органи виконавчої влади, що утворюються шляхом реорганізації інших центральних органів виконавчої влади, є правонаступниками органів, які реорганізуються.

Центральні органи виконавчої влади, на які цим Указом покладені функції з реалізації державної політики у відповідній сфері, виконують повноваження у визначених сферах компетенції відповідних органів, що ліквідуються згідно з цим Указом.

6. Визнати такими, що втратили чинність:

Указ Президента України від 15 грудня 1999 року N 1573 "Про зміни у структурі центральних органів виконавчої влади";

Указ Президента України від 3 квітня 2000 року N 556 "Про внесення зміни до Указу Президента України від 15 грудня 1999 року N 1573";

Указ Президента України від 27 червня 2000 року N 827 "Про внесення змін до Указу Президента України від 15 грудня 1999 року N 1573";

Указ Президента України від 14 липня 2000 року N 902 "Про внесення зміни до Указу Президента України від 15 грудня 1999 року N 1573";

Указ Президента України від 27 серпня 2000 року N 1031 "Про заходи щодо підвищення ефективності контрольно-ревізійної роботи";

статтю 4 Указу Президента України від 23 жовтня 2000 року N 1159 "Про Міністерство економіки України";

статтю 2 Указу Президента України від 5 грудня 2000 року N 1303 "Про державне регулювання ядерної та радіаційної безпеки";

пункт "а" статті 2 Указу Президента України від 5 червня 2001 року N 405 "Про Міністерство промислової політики України";

статтю 2 Указу Президента України від 7 серпня 2001 року N 603 "Про Державний комітет України з державного матеріального резерву";

абзац другий статті 3 Указу Президента України від 21 серпня 2001 року N 724 "Про перейменування Міністерства економіки України";

частину другу статті 1 Указу Президента України від 13 вересня 2001 року N 836 "Про Державний комітет України у справах національностей та міграції";

частину другу статті 1 Указу Президента України від 8 листопада 2001 року N 1056 "Про заходи щодо підвищення ефективності управління дорожнім господарством України";

статтю 4 Указу Президента України від 22 листопада 2001 року N 1132 "Про реорганізацію Державного комітету молодіжної політики, спорту і туризму України";

пункт 1 статті 3 Указу Президента України від 14 грудня 2001 року N 1213 "Про заходи щодо забезпечення реалізації державної політики у галузі туризму";

статтю 3 Указу Президента України від 27 грудня 2001 року N 1265 "Про Державну службу експортного контролю України";

Указ Президента України від 3 січня 2002 року N 10 "Про внесення змін до Указів Президента України від 15 грудня 1999 року N 1573 та від 5 квітня 2001 року N 233";

Указ Президента України від 5 березня 2002 року N 212 "Про внесення зміни до Указу Президента України від 15 грудня 1999 року N 1573";

статтю 3 Указу Президента України від 16 березня 2002 року N 259 "Про реорганізацію Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України";

статтю 2 Указу Президента України від 18 вересня 2002 року N 834 "Про Державний комітет України з нагляду за охороною праці";

статтю 3 Указу Президента України від 1 жовтня 2002 року N 887 "Про Державний комітет України з питань технічного регулювання та споживчої політики";

статтю 3 Указу Президента України від 11 грудня 2002 року N 1153 "Про Державну комісію з регулювання ринків фінансових послуг України";

статтю 3 Указу Президента України від 31 січня 2003 року N 54 "Про перейменування Державного комітету інформаційної політики, телебачення і радіомовлення України";

статтю 3 Указу Президента України від 15 липня 2003 року N 700 "Про заходи щодо забезпечення реалізації українсько-бразильського проекту створення космічного ракетного комплексу "Циклон-4";

статтю 2 Указу Президента України від 31 липня 2003 року N 772 "Про реорганізацію Державного комітету у справах охорони державного кордону України";

статтю 3 Указу Президента України від 19 січня 2004 року N 60 "Про Державний комітет статистики України";

пункт "а" статті 2 Указу Президента України від 6 лютого 2004 року N 166 "Про Міністерство України у справах сім'ї, дітей та молоді";

статтю 4 Указу Президента України від 15 липня 2004 року N 803 "Про Державну службу України з нагляду за забезпеченням безпеки авіації";

пункт 1 статті 4 Указу Президента України від 16 липня 2004 року N 811 "Про утворення Міністерства транспорту та зв'язку України";

статтю 2 Указу Президента України від 28 вересня 2004 року N 1144 "Про Державний комітет фінансового моніторингу України";

пункт "а" статті 3 Указу Президента України від 26 лютого 2005 року N 381 "Про Міністерство України у справах молоді та спорту";

пункт 1 змін, що вносяться до деяких указів Президента України, затверджених Указом Президента України від 10 жовтня 2005 року N 1430 "Про Положення про Міністерство України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи";

Указ Президента України від 19 грудня 2005 року N 1784 "Про внесення змін до Схеми організації та взаємодії центральних органів виконавчої влади";

статтю 5 Указу Президента України від 30 грудня 2005 року N 1873 "Про утворення Державного агентства України з інвестицій та інновацій";

частини другу та третю статті 1 Указу Президента України від 31 грудня 2005 року N 1900 "Про утворення Національного агентства України з питань забезпечення ефективного використання енергетичних ресурсів";

пункт 2 статті 1 Указу Президента України від 13 березня 2006 року N 216 "Про внесення змін до деяких указів Президента України та визнання таким, що втратив чинність, Указу Президента України від 21 серпня 2004 року N 964";

статтю 5 Указу Президента України від 30 січня 2007 року N 56 "Питання Фонду державного майна України";

Указ Президента України від 28 квітня 2007 року N 365 "Про внесення змін до Указу Президента України від 15 грудня 1999 року N 1573". 7. Кабінету Міністрів України:

1) до завершення реформування системи центральних органів виконавчої влади забезпечувати належне виконання функцій центральних органів виконавчої влади, що ліквідуються, реорганізуються;

2) забезпечити в процесі ліквідації, реорганізації центральних органів виконавчої влади скорочення чисельності державних службовців, які працюють у центральних органах виконавчої влади, не менше, ніж на 30 відсотків;

3) подати у двомісячний строк проекти положень про центральні органи виконавчої влади;

4) вжити заходів щодо ліквідації урядових органів в системі центральних органів виконавчої влади;

5) опрацювати питання оптимізації механізму реалізації державної політики на місцевому рівні, в тому числі щодо функціонування територіальних органів центральних органів виконавчої влади;

6) вжити заходів щодо скорочення штатної чисельності працівників Секретаріату Кабінету Міністрів України не менше, ніж на 50 відсотків;

7) вирішити в установленому порядку питання щодо ліквідації Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі;

8) здійснити у місячний строк заходи щодо створення державного господарського об'єднання "Укроборонекспорт" з державних підприємств, які здійснюють господарську діяльність у сфері розроблення, виготовлення, реалізації, ремонту, модернізації та утилізації озброєння, військової і спеціальної техніки та боєприпасів, беруть участь у військово-технічному співробітництві з іноземними державами;

9) подати у двомісячний строк в установленому порядку пропозиції про внесення змін до актів законодавства, що випливають із цього Указу;

10) привести в місячний строк свої рішення у відповідність із цим Указом.

8. Цей Указ набирає чинності з дня його опублікування.

 

Президент України 

В. ЯНУКОВИЧ 

м. Київ
9 грудня 2010 року
N 1085/2010
 

  

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Указом Президента України
від 9 грудня 2010 року N 1085/2010 

 


 

СХЕМА
організації та взаємодії центральних органів виконавчої влади

I. Міністерства:

Міністерство аграрної політики та продовольства України

Міністерство внутрішніх справ України

Міністерство екології та природних ресурсів України

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України

Міністерство енергетики та вугільної промисловості України

Міністерство закордонних справ України

Міністерство інфраструктури України

Міністерство культури України

Міністерство надзвичайних ситуацій України

Міністерство оборони України

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Міністерство охорони здоров'я України

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України

Міністерство соціальної політики України

Міністерство фінансів України

Міністерство юстиції України

II. Центральні органи виконавчої влади:

Державна авіаційна служба України

Державна автотранспортна служба України

Державна архівна служба України

Державна ветеринарна та фітосанітарна служба України

Державна виконавча служба України

Державна казначейська служба України

Державна митна служба України

Державна міграційна служба України

Державна пенітенціарна служба України

Державна податкова служба України

Державна пробірна служба України

Державна реєстраційна служба України

Державна санітарно-епідеміологічна служба України

Державна служба автомобільних доріг України

Державна служба геології та надр України

Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки України

Державна служба експортного контролю України

Державна служба з питань інвалідів та ветеранів України

Державна служба зв'язку України

Державна служба інтелектуальної власності України

Державна служба молоді та спорту України

Державна служба морського та річкового транспорту України

Державна служба статистики України

Державна служба технічного регулювання України

Державна служба України з лікарських препаратів і контролю за наркотиками

Державна служба України з питань захисту персональних даних

Державна служба України з питань протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та інших соціально небезпечних захворювань

Державна служба фінансового моніторингу України

Державне агентство водних ресурсів України

Державне агентство екологічних інвестицій України

Державне агентство з енергоефективності та енергозбереження України

Державне агентство з інвестицій та управління національними проектами України

Державне агентство з питань науки, інновацій та інформації України

Державне агентство земельних ресурсів України

Державне агентство лісових ресурсів України

Державне агентство резерву України

Державне агентство рибного господарства України

Державне агентство України з питань кіно

Державне агентство України з управління державними корпоративними правами та майном

Державне агентство України з управління зоною відчуження

Державне космічне агентство України

Державна архітектурно-будівельна інспекція України

Державна екологічна інспекція України

Державна інспекція сільського господарства України

Державна інспекція техногенної безпеки України

Державна інспекція України з питань праці

Державна інспекція ядерного регулювання України

Державна фінансова інспекція України

Адміністрація Державної прикордонної служби України

Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації

Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг України

Національне агентство з питань підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу та реалізації інфраструктурних проектів

Пенсійний фонд України

III. Центральні органи виконавчої влади зі спеціальним статусом:

Антимонопольний комітет України

Державний комітет телебачення і радіомовлення України

Фонд державного майна України

IV. Центральні органи виконавчої влади, діяльність яких спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через відповідних членів Кабінету Міністрів України:

1) через Першого віце-прем'єр-міністра України - Міністра економічного розвитку і торгівлі України:

Державна служба експортного контролю України

Державна служба статистики України

Державна служба технічного регулювання України

Державне агентство з енергоефективності та енергозбереження України

Державне агентство з інвестицій та управління національними проектами України

Державне агентство резерву України

Державне агентство України з управління державними корпоративними правами та майном

2) через Віце-прем'єр-міністра України - Міністра інфраструктури України:

Державна авіаційна служба України

Державна автотранспортна служба України

Державна служба автомобільних доріг України

Державна служба зв'язку України

Державна служба морського та річкового транспорту України

Національне агентство з питань підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу та реалізації інфраструктурних проектів

3) через Віце-прем'єр-міністра України - Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України:

Державна архітектурно-будівельна інспекція України

4) через Віце-прем'єр-міністра України - Міністра соціальної політики України:

Державна служба з питань інвалідів та ветеранів України

Державна інспекція України з питань праці

Пенсійний фонд України

5) через Міністра аграрної політики та продовольства України:

Державна ветеринарна та фітосанітарна служба України

Державне агентство земельних ресурсів України

Державне агентство лісових ресурсів України

Державне агентство рибного господарства України

Державна інспекція сільського господарства України

6) через Міністра внутрішніх справ України:

Державна міграційна служба України

7) через Міністра культури України:

Державне агентство України з питань кіно

8) через Міністра надзвичайних ситуацій України:

Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки України

Державне агентство України з управління зоною відчуження

Державна інспекція техногенної безпеки України

9) через Міністра освіти і науки, молоді та спорту України:

Державна служба інтелектуальної власності України

Державна служба молоді та спорту України

Державне агентство з питань науки, інновацій та інформації України

10) через Міністра охорони здоров'я України:

Державна санітарно-епідеміологічна служба України

Державна служба України з лікарських препаратів і контролю за наркотиками

Державна служба України з питань протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та інших соціально небезпечних захворювань

11) через Міністра екології та природних ресурсів України:

Державна служба геології та надр України

Державне агентство водних ресурсів України

Державне агентство екологічних інвестицій України

Державна екологічна інспекція України

12) через Міністра фінансів України:

Державна казначейська служба України

Державна митна служба України

Державна податкова служба України

Державна пробірна служба України

Державна служба фінансового моніторингу України

Державна фінансова інспекція України

13) через Міністра юстиції України:

Державна архівна служба України

Державна виконавча служба України

Державна пенітенціарна служба України

Державна реєстраційна служба України

Державна служба України з питань захисту персональних даних.

 

Глава Адміністрації
Президента України
 

 
С. ЛЬОВОЧКІН
 

____________

Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/polit/1_155.html


Попередня статтяНаступна стаття


[an error occurred while processing this directive]


Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу, Митного Комментарий Налогового кодекса, Таможенного| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

(C) Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99.
Пропозиції та зауваження надсилайте на
Електронним та друкованим ЗМІ дозволяється  цитування матеріалів Книги маразмів України за умови посилання на Книгу маразмів України та сайт www.marazm.org.ua Обов'язкове посилання наступного змісту: "За матеріалами Книги маразмів України (www.marazm.org.ua)…". з використанням в Інтернеті гіперпосилання (hyperlink) на Книгу маразмів України  (www.marazm.org.ua). Іншим організаціям та приватним особам використання матеріалів для публічних цілей дозволяється за умови окремого дозволу автора з дотриманням вищезгаданих посилань.

Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
Підтримка проекту:
U634971969297
Z404288205014
E208021446192

Новини
маразмiв


Нова українська національна ідея. Новая украинская национальная идея
 
Кутки споживача для всіх міст із законодавством та книгою скарг. Кутки покупця. Уголки потребителя для всех городов с законодательством и книгой жалоб. Уголки покупателя





Украинские 100x100




Газета "Правовий тиждень"