Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу, Митного Комментарий Налогового кодекса, Таможенного| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

ГЛАВА XXIII. МАРАЗМИ ПЕНСІЙНОГО СТРАХУВАННЯ

ПІДПРИЄМЦЯМ НА ЄДИНОМУ ТА ФІКСОВАНОМУ ПРИБУТКОВОМУ ПОДАТКУ ДОВЕЛОСЯ СПЛАТИТИ ФІКСОВАНИЙ ПЕНСІЙНИЙ ВНЕСОК ЗА СІЧЕНЬ 2005 РОКУ В ПОВНОМУ РОЗМІРІ

У підприємців на єдиному та фіксованому прибутковому податку чергова неприємність. 24 січня Пенсійний фонд в Листі від 24.01.2005 р. №731/04 "Про внесення змін до порядку обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України" обнадіяв цих платників, що кошти, що надійшли внаслідок розмежування органами Державного казначейства єдиного та фіксованого податків, сплачених фізичними особами - підприємцями у грудні за 2005 рік, зараховуються у рахунок сплати фіксованого розміру страхового внеску за 2005 рік. Тобто фактично виходило, що підприємцям на єдиному та фіксованому прибутковому податку за січень 2005 року слід було доплатити різницю між 83,84 грн. і 42 відсотками від суми єдиного податку (10% від фіксованого прибуткового). Але вже 31 січня Держказначейство коментованим листом приголомшило, що ніякого розподілу нема і не буде – все сплачене в грудні 2004 року підприємцями-платниками єдиного та фіксованого прибутковому податку надійшло в повній сумі до місцевих бюджетів. Мотив таки – Закон про Держбюджет-2005 вищеназвані закони не містять жодних обмежень щодо зарахування у повному обсязі до місцевих бюджетів коштів від сплати зазначених податків, зокрема сум заборгованості за минулі роки або сум податків, що нараховані за результатами діяльності в минулі роки, а термін сплати по яких припадає на поточний бюджетний період.

Але Держказначейство лукавить, підприємці сплачували єдиний податок за січень 2005 року до 20 грудня 2004 року,  а тому, відповідно до норм Указу Президента України про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва Держказначейство мало наступного дня після надходження коштів перераховувати суми єдиного податку у таких розмірах:

до місцевого бюджету - 43 відсотки;

до Пенсійного фонду України - 42 відсотки;

на обов'язкове соціальне страхування - 15 відсотків. Таким чином вже на кінець дня 21 грудня 2004 року всі суми від єдиного податку мали би бути перерахованими Пенсійному фонду. А виходить, що ніяких перерахувань Держказначейство не робило. Хоча Держбюджет-2005 року набув чинності з 1 січня 2005 року до цієї дати слід було робити відрахування від сум єдиного та фіксованого податків на користь Пенсійного фонду та фондів соціального страхування.

Однак державне знущання в тому, що Держбюджет-2005 в останній редакції повернув процедуру сплати пенсійних внесків на попередній стан до 2005 року, тобто ніяких фіксованих внесків підприємцям спрощенцям сплачувати не слід було - сплата та зарахування до бюджетів і державних цільових фондів сум єдиного податку для суб'єктів малого підприємництва та фіксованого податку, здійснюються у порядку та на умовах, які діяли до 1 січня 2005 року.

 

ДЕРЖАВНЕ КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 31.01.2005 р. N 07-04/163-829

   

 Пенсійному фонду України 

 Копія: 

 Міністерству фінансів України
Державній податковій адміністрації України 

 Про зарахування окремих платежів

Державне казначейство України розглянуло листи Пенсійного фонду України від 12.01.2005 N 213/04 та від 20.01.2005 N 554/04 щодо зарахування до бюджету єдиного податку для суб'єктів малого підприємництва, фіксованого податку на доходи від підприємницької діяльності, фіксованого сільськогосподарського податку та в межах компетенції повідомляє наступне.

З 1 січня 2005 року набрав чинності Закон України "Про Державний бюджет України на 2005 рік", статтею 45 якого встановлено, що єдиний податок для суб'єктів малого підприємництва, фіксований податок на доходи від підприємницької діяльності та фіксований сільськогосподарський податок у повному обсязі зараховуються до загального фонду відповідного місцевого бюджету, а страхові внески на загальнообов'язкове державне соціальне та пенсійне страхування платники зазначених податків повинні сплачувати у порядку та на умовах, визначених спеціальним законодавством з питань справляння таких внесків.

Одночасно набрали чинності закони України (від 24.06.2004 N 1878-IV та від 23.12.2004 N 2287-IV) про внесення змін до Закону України "Про фіксований сільськогосподарський податок", зокрема до статті 6, а саме: платники податку перераховують загальну суму коштів на відповідний рахунок місцевого бюджету за місцем розташування земельної ділянки.

Крім того, Законом України "Про Державний бюджет України на 2005 рік" (додаток 3) передбачена компенсація Пенсійному фонду різниці між сумою страхових внесків, сплачених сільськогосподарськими підприємствами - суб'єктами спеціального режиму оподаткування за спеціальною ставкою, та внесками, які були б сплачені ними на загальних підставах.

З огляду на вищевикладене, а також те, що вищеназвані закони не містять жодних обмежень щодо зарахування у повному обсязі до місцевих бюджетів коштів від сплати зазначених податків, зокрема сум заборгованості за минулі роки або сум податків, що нараховані за результатами діяльності в минулі роки, а термін сплати по яких припадає на поточний бюджетний період, Державне казначейство України не має підстав здійснювати відрахування Пенсійному фонду України від коштів, сплачених платниками єдиного податку для суб'єктів малого підприємництва, фіксованого податку на доходи від підприємницької діяльності та фіксованого сільськогосподарського податку у поточному бюджетному періоді, який розпочався 1 січня 2005 року.

Крім того, повідомляємо, що повернення зайво або помилково сплачених податків повинно здійснюватись на підставі висновків податкових органів відповідно до Порядку взаємодії органів державної податкової служби України та органів Державного казначейства України в процесі повернення помилково та/або надміру сплачених податків, зборів (обов'язкових платежів) платникам податків, затвердженого спільним наказом Державної податкової адміністрації України та Державного казначейства України від 18.03.2003 N 125/58 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.04.2003 за N 289/7610, з урахуванням вимог, викладених у спільному листі ДПА України від 18.11.2003 N 17954/7/19-2117, Мінфіну України від 19.11.2003 N 31-17310-04-8/5683 та Держказначейства України від 19.11.2003 N 07-06/2564-9819 щодо погодження висновків фінорганами.

Враховуючи, що повернення платникам помилково та/або надміру сплачених платежів здійснюється з того бюджету, до якого зараховується у поточному бюджетному році платіж, який підлягає поверненню (наказ Державного казначейства України "Про затвердження Порядку повернення платникам помилково та/або надміру сплачених податків, зборів (обов'язкових платежів)" від 10.12.2002 N 226, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25.12.2002 р. за N 1000/7288), повернення вищезазначених податків повинно проводитись за рахунок доходів відповідних місцевих бюджетів.

 

 Заступник Голови  

О. О. Чечуліна 

  ____________

Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/pens/23_13.html


Попередня статтяНаступна стаття


Ваше ім`я:  Захисний код:  <=>
символів залишилось

Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу, Митного Комментарий Налогового кодекса, Таможенного| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

(C) Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2018. All rіghts reserved. Тел. (032) 243-43-23, (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99.
Пропозиції та зауваження надсилайте на
Електронним та друкованим ЗМІ дозволяється  цитування матеріалів Книги маразмів України за умови посилання на Книгу маразмів України та сайт www.marazm.org.ua Обов'язкове посилання наступного змісту: "За матеріалами Книги маразмів України (www.marazm.org.ua)…". з використанням в Інтернеті гіперпосилання (hyperlink) на Книгу маразмів України  (www.marazm.org.ua). Іншим організаціям та приватним особам використання матеріалів для публічних цілей дозволяється за умови окремого дозволу автора з дотриманням вищезгаданих посилань.

Розсилка новин
Підтримка проекту:
U634971969297
Z404288205014
E208021446192

Новини
маразмiв


Нова українська національна ідея. Новая украинская национальная идея
 
Кутки споживача для всіх міст із законодавством та книгою скарг. Кутки покупця. Уголки потребителя для всех городов с законодательством и книгой жалоб. Уголки покупателя





Украинские 100x100




Газета "Правовий тиждень"