Матриця або життя нереальнеЗ кожним днем реальне життя усе більше й більше нагадує вигадку, "Матрицю". Подивіться навколо: репортажі із залів суду все частіше походять на розважальні шоу, люди призивають знаменитостей зайняти місце урядових чиновників і депутатів, упакування й реклама товару стають важливіше самого товару, нові комп'ютерні технології із процесорами, які по потужності раніше запускали космічні апарати, тепер використовуються для іграшок, мало хто читає серйозну літературу і т.д. А які обличчя в людей. Подивіться старі фотографії, і ви будете уражені різницею не в кращу сторону. А які "плоскі" зараз 3-d фільми? Настільки примітивні, що другий раз не хочеться й дивитися. Начебто зараз можна все купити, але на перевірку виявляється, що новий товар служить менше, чим старий, і ремонту не підлягає. Тому що виробники придумали термін "планове старіння"... А де натуральні тканини, продукти й матеріали, я вже десятками років не бачу телевізора в дерев'яному корпусі хоча б імітацію, а де дерев'яні меблі? Вікно з дерева зараз найдорожче, хоча з десяток років тому це було саме звичайне вікно. Життя без кредиту вважається відстоєм. Прогрес? Автомобілі начебто менше споживати сталі палива, але сама вартість авто й вартість палива виросла в рази, як і вартість обслуговування "сучасних" автомобілів. Можливо цей наслідок інформаційного шуму й великого попиту, коли новини просто завалюють людей і вони стають зомбі, які купують те, що є або що самі придумають під себе споживачі збудженою уявою, а то, що треба? "Споживач завжди правий", ця фраза, по-моєму, також вірна як і "Дурень завжди правий".
Віталій МОСЕЙЧУК ____________ Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/moral/10_133.html
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99. |
Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
|