Львів історично місто торговельне, але комунальних ринків в ньому немаєЛьвів історично місто торговельне. Але міська рада цього не розуміє, тому, на відміну від Києва (наприклад, в Києві є комунальне підприємство “Київські ринки”) та інших міст, в Львові немає комунальних ринків і відповідних комунальних підприємств, які би підтримували належний рівень конкуренції та цін. В підсумку все контролюють перекупники, а фермери та виробники промислових товарів не можуть пробитися на ринки без втрат. А міська влада здала в оренду цілісні майнові комплекси колишніх державних(комунальних) ринків в оренду і взагалі запланувала їхню приватизацію. Це стосується таких ЦМК: Цілісний майновий комплекс ринок “Стрийський” вул. Ів. Франка, 81 Цілісний майновий комплекс ринок “Привокзальний” вул. А. Горської, 2 Цілісний майновий комплекс ринок “Центральний” вул. Базарна, 11 Цілісний майновий комплекс ринок “Галицький” пл. Соборна, 12 Цілісний майновий комплекс ринок “Екоплід” вул. Солодова, 4, вул. Б. Хмельницького, 120 Цілісний майновий комплекс ринок “Новий” вул. С. Петлюри, 11б.
Петро ПАТЛАТИЙ Пам’ятник Т. Шевченку у Львові знаходиться на проспекті Свободи, хоча є проспект Шевченка поруч У ЛЬВОВІ НА ЛИЧАКІВСЬКОМУ КЛАДОВИЩІ ЗАПРОВАДЖЕНО НІЧНІ ЕКСКУРСІЇ
УКРАЇНА 12-та сесія 3-го скликання УХВАЛА № 962 від 22.02.2001
Керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, з метою забезпечення виконання завдань, передбачених Державною програмою приватизації на 2000 – 2002 роки, та надходження коштів від приватизації до міського бюджету, Львівська міська рада ухвалила: 1. Затвердити Програму приватизації об’єктів комунальної власності м. Львова згідно з додатком 1. 2. У зв'язку з неподанням ТзОВ ВКФ готель “Незалежність” заяви на приватизацію згідно п.2 ухвали міської ради від 24.06.1999 р. №290 “Про окремі питання приватизації та управління майном”, управлінню ресурсів забезпечити приватизацію ЦМК готелю “Незалежність” конкурсним способом. Відмінити п. 2 ухвали міської ради від 24.06.1999 р. № 290 “Про окремі питання приватизації та управління майном”. 3. Приватизувати конкурсним способом об'єкти згідно з додатками 2 і 3. 4. Департаменту економічної політики та ресурсів, за погодженням з постійною комісією економічної політики та муніципальних ресурсів до 01. 04. 2001р. розробити пропозиції щодо умов приватизації об'єктів, визначених в додатку 2. 5. Виконавчому комітету розглянути та винести на затвердження радою перелік об'єктів соціальної сфери та комунальних підприємств, які підлягають приватизації. 6. Прийняти рішення ухвали з питань приватизації діють в частині, що не суперечать даній ухвалі. 7. Контроль за виконання ухвали покласти на постійну комісію економічної політики та муніципальних ресурсів. Міський голова В. Куйбіда Додаток до ухвали Львівської міської ради від 22.02.01 № 962 Програма приватизації об'єктів комунальної власності м. Львова 1. Загальні положення 1.1. Програма приватизації об'єктів комунальної власності м. Львова, (далі - Програма), розроблена відповідно до Законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про приватизацію державного майна”, “Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)", “Про особливості приватизації ОНБ". На підставі Державної програми приватизації на 2000 - 2002 роки, затвердженої Законом України від 18.05.2000 року № 1/23-111. та відповідних підзаконних нормативних актів. 1.2. Програма діє до затвердження чергової програми приватизації об'єктів комунальної власності м. Львова. 1.3. Програма визначає основні цілі, пріоритети, завдання та способи приватизації об'єктів комунальної власності м. Львова, орієнтовні завдання щодо обсягів приватизації, надходження коштів від приватизації до міського бюджету, а також відповідні заходи щодо виконання цієї Програми. 1.4. Пріоритетами та основними завданнями Програми є : 1.4.1. прискорення і завершення реформування комунальної власності м. Львова: 1.4.2. приватизація об'єктів виключно за кошти: 1.4.3. підвищення ефективності діяльності підприємств та створення конкурентного середовища; 1.4.4. створення сприятливих умов для появи приватних власників, які мають довгострокові інтереси у розвитку приватизованого об'єкта та здійснюють ефективне управління ним; 1.4.5. забезпечення надходження коштів до міського бюджету; 1.5.6. сприяння збереженню пам'яток архітектури державного та місцевого значення шляхом їх приватизації з умовою дотримання відповідних зобов'язань, згідно охоронних договорів; 1.4.7. забезпечення інформаційної відкритості процесу приватизації. 1.5. Органом приватизації об'єктів комунальної власності м. Львова є управління ресурсів Львівської міської ради; 1.6. Покупцями об'єктів комунальної власності м. Львова можуть бути фізичні та юридичні особи, які визначаються покупцями відповідно до Закону України " Про приватизацію державного майна"; 1.7. Об'єкти приватизації" об'єктів комунальної власності м. Львова класифікуються за групами відповідно до критеріїв, встановлених в п. 5 Державної програми приватизації на 2000 - 2002 роки. 2. Визначення ціни та порядок оплати за об'єкти приватизації 2.1. Вартість об'єктів приватизації при викупі, початкової ціни продажу конкурентними способами визначаються згідно Методики оцінки вартості майна під час приватизації, затвердженої постановою КМУ від 12.10.2000 р. за №1554. Методика не поширюється на оцінку вартості земельної ділянки, на якій розташований об'єкт приватизації, за винятком прав користування нею, що оцінюються, як нематеріальні активи. 2.2. Визначення вартості об'єктів незавершеного будівництва, що приватизується, здійснюється з урахуванням Закону України "Про особливості приватизації об'єктів незавершеного будівництва, в порядку, встановленому відповідним положенням ФДМУ. 2.3. Ціни продажу об'єктів приватизації конкурентними способами-складаються за результатами співвідношення попиту і пропозицій та можуть бути вищими або нижчими за початкові ціни. 2.4. Експертні оцінки об'єктів приватизації здійснюються в порядку, встановленому ФДМУ. 2.5. Договір купівлі - продажу є підставою для внесення коштів у банківську-установу на обумовлений договором рахунок, як сплату за придбаний об'єкт приватизації. 2.6. Оплата за об'єкти приватизації здійснюється протягом 30 календарних днів з дати укладення договору купівлі-продажу. Строк платежу може продовжуватись ще на З0 календарних днів за умови сплати покупцем не менше 50 відсотків ціни продажу протягом 30 календарних днів з дати укладення договору купівлі-продажу. При порушенні строків оплати на несплачену суму нараховується пеня в розмірі облікової ставки НБУ. 2.7. Оплата за приватизовані гаражі здійснюється протягом 3О календарних днів з дати укладення договору купівлі-продажу. 2.8. Порядок проведення розрахунків за приватизацію об'єктів незавершеного будівництва здійснюється відповідно до Закону України "Про особливості приватизації об'єктів незавершеного будівництва". 2.9. При невиконанні покупцем зобов'язань договір купівлі-продажу підлягає розірванню у встановленому чинним законодавством порядку. 3. Способи та порядок приватизації 3.1. Приватизація об’єктів групи А 3.1.1. Продаж об'єктів групи А здійснюється відповідно до Закону України "Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)", Державної програми приватизації на 2000-2002 роки, та цієї Програми. 3.1.2. Покупець, який стаз власником об'єкта приватизації групи А і не скористався на момент приватизації об'єкта правом викупу будівлі (споруди, приміщення) у межах займаної цим об'єктом площі, має право викупити відповідну будівлю (споруду, приміщення) у разі, якщо це не заборонено законодавством України і прийнято відповідне рішення міської ради. 3.1.3. За наявності заборони на приватизацію або в разі відмови покупця від приватизації будівлі (споруди, приміщення), в якій розташований об'єкт приватизації, зазначена будівля (споруда, приміщення) може передаватись у встановленому порядку власнику приватизованого об'єкта в оренду на термін не менший, ніж 10 років. 3.1.4. Орган приватизації має право приймати за власною ініціативою рішення про приватизацію конкурентними способами об'єктів групи А, які створюються на базі майна комунальних підприємств, орендованих будівель (споруд, приміщень), об'єктів групи А, які не були приватизовані. 3.1.5. Орендар будівлі (споруди, приміщення) має право викупити орендований об'єкт при наявності відповідного рішення виконавчого комітету про приватизацію цього об'єкта способом викупу. 3.1.6. У випадку приватизації конкурентним способом орендованої будівлі (споруди, приміщення) договір оренди зберігає свою силу для нового власника, в тому числі при наявності в орендаря патенту на право оренди. 3.1.7. Орган приватизації має право прийняти рішення про викуп окремих приміщень суборендарем. При цьому договір оренд може зберігати свою силу для нового власника. 3.1.8. Приватизація пам'яток архітектури здійснюється з урахуванням вимог Закону України "Про охорону культурної спадщини". 3.1.9. Об'єкти культурної спадщини, що є пам'ятками архітектури, крім тих, що занесені до переліку пам'яток, які не підлягають приватизації, можуть бути приватизовані за наявності погодження відповідного органу охорони культурної спадщини. 3.1.10. Власник приватизованого об'єкта культурної спадщини зобов'язаний укласти відповідний охоронний договір. 3.1.11. Приватизація готелів, ринків здійснюється у порядку, встановленому Законом України "Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)" з урахуванням таких особливостей: а) оцінка вартості майна здійснюється експертним шляхом; б) продаж здійснюється переважно конкурентними способами (на аукціонах, за конкурсами). 3.1.12. У разі, коли договором оренди, укладеним з дотриманням вимог законодавства передбачено компенсацію орендарю в процесі приватизації орендованого об'єкта невід'ємних поліпшень, здійснених під час оренди за рахунок власних коштів, то така компенсація може бути здійснена органом приватизації за наявності: - письмової згоди орендодавця на здійснення орендарем таких поліпшень; - відповідної проектно-кошторисної документації; -актів приймання-передачі виконаних робіт; - копій платіжних документів, що підтверджують проведені орендарем розрахунки за виконані роботи та придбані матеріали; -у разі потреби - аудиторського висновку про джерела фінансування виконаних робіт. Порядок компенсації орендарям вартості поліпшень орендованих об'єктів під час їх продажу на аукціоні або на конкурсі здійснюється органом приватизації в порядку, визначеному ФДМУ. 3.2. Приватизація об'єктів незавершеного будівництва 3.2.1. Приватизація об'єктів незавершеного будівництва (далі - ОНБ) здійснюється відповідно до Закону України "Про особливості приватизації об'єктів незавершеного будівництва", Державної програми приватизації на 2000- 2002 роки та цієї Програми, з урахуванням відповідного Положення ФДМУ, що регламентує приватизацію ОНБ. 3.2.2. Приватизація ОНБ здійснюється органом приватизації шляхом: - продажу за конкурсом, на аукціоні; - продажу шляхом викупу за наявності одного покупця безпосередньо цьому покупцеві із забезпеченням ним умов приватизації об'єкта; - продажу під розбирання. 3.2.3. Рішення про приватизацію ОНБ, а також ОНБ разом із земельною ділянкою, приймається виконавчим комітетом. 3.2.4. Відведення земельної ділянки, на якій розташовано ОНБ, оформляється відповідним рішенням згідно з вимогами законодавства. У разі відсутності рішення про відведення земельної ділянки в натурі, на якій розташований ОНБ, за поданням органу приватизації відповідною організацією в місячний термін вжинаються у встановленому порядку заходи щодо відведення земельної ділянки, на якій розташований ОНБ. Роботи, пов'язані з відведенням земельної ділянки, на якій розташований ОНБ, та підготовкою технічної документації, необхідної для її придбання, а також оформлення Державного акта на право власності на землю, виконуються за рахунок коштів, передбачених на підготовку та проведення приватизації. 3.2.5. Відведені у встановленому порядку земельні ділянки, за ініціативою покупця приватизуються разом з ОНБ. Земельні ділянки, що не підлягають приватизації, надаються в довгострокову оренду з правом їх придбання орендарем у разі зняття заборони на приватизацію зазначених ділянок. 3.2.6. Вартість ОНБ для продажу за конкурсом, на аукціоні, під розбирання або шляхом викупу визначається на підставі даних балансу без урахування суми індексації вартості ОНБ, обчисленої за індексами, встановленими Держкомстатом України. У разі відсутності документів, необхідних для проведення оцінки вартості ОНБ, ціна продажу об'єкта може визначатися експертним шляхом. 3.2.7. Вартість земельної ділянки, на якій розташований ОНБ, визначається на підставі експертної оцінки. Кошти, одержані від продажу таких земельних ділянок, зараховуються органом приватизації до міського бюджету. 3.2.8. Обов'язковими умовами приватизації ОНБ, крім продажу під розбирання, є: - встановлення строку завершення будівництва 0МБ; - заборона відчуження ОНБ та земельної ділянки, на якій розташований цей об'єкт, до завершення будівництва та введення об'єкта в експлуатацію; - забезпечення вимог екологічної безпеки, охорони навколишнього середовища під час добудови та подальшого введення в експлуатацію об'єкта приватизації. У разі невиконання цих умов договір купівлі – продажу підлягає розірванню у встановленому порядку. При цьому покупець, з яким розірвано договір купівлі-продажу, повертає об'єкт приватизації" в комунальну власність за актом приймання-передачі, а також відшкодовує збитки, завдані невиконанням умов договору. Розірвання договору купівлі-продажу ОНБ є підставою для розірвання договору купівлі-продажу або договору оренди земельної ділянки, на якій розташований ОНБ. 3.3. Приватизація об'єктів групи Ж 3.3.1. Приватизація об'єктів групи Ж здійснюється відповідно до Державної програми приватизації на 2000-2002 роки та цієї Програми, з урахуванням відповідного Положення про порядок приватизації об'єктів групи Ж, затвердженого наказом ФДМУ від 14,08.2000р. №1693. 3.3.2. Першочерговій приватизації підлягають об'єкти групи Ж, які використовуються не за призначенням, перебувають в оренді або не функціонують. 3.3.3. 3 метою збереження профілю діяльності об'єкта групи Ж продаж його здійснюється переважно за некомерційним конкурсом. 3.3.4. У разі надання покупцем достатнього обгрунтування можливе перепрофілювання об'єктів без зміни їх призначення щодо надання соціальних послуг. 3.3.5. Об'єкти соціально-культурного призначення, які не функціонують більше трьох років або знаходяться в аварійному стані, можуть бути перепрофільовані за погодженням з відповідними органами, уповноваженими управліннями цими об’єктами. 3.3.6. Приватизація об’єктів групи Ж здійснюється конкурсними способами та шляхом викупу. 3.3.7. Підприємство, яке більше 5 років утримує за рахунок власних коштів об'єкт групи Ж, має першочергове право на викуп цього об'єкта, при інших рівних умовах. 3.3.8. Викуп та конкурсний продаж об'єктів групи Ж здійснюється відповідно до Закону України "Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)" та Положення про порядок визначення та застосування способів приватизації щодо об'єктів малої приватизації, затвердженого наказом ФДМУ від ЗО. 07. 98р. №1511. 3.3.9. Оцінка об'єктів групи Ж здійснюється згідно з Методикою оцінки вартості майна під час приватизації, затвердженою постановою КМУ від 12.10.2000 р. № 1554. 3.3.10. Органи, уповноважені управляти майном об'єктів групи Ж. подають до органу приватизації переліки об'єктів, що підлягають приватизації, включаючи пропозиції щодо терміну збереження профілю діяльності або можливості перепрофілювання відповідного об'єкта. Неподання зазначених пропозицій розглядається як їх відсутність. 3.3.11. Ініціатива щодо включення об'єктів групи Ж, які використовуються не за призначенням, передані в оренду або не функціонують, де переліку об'єктів, що підлягають приватизації, може виходити від органу приватизації, орендарів або підприємств, на балансі яких вони перебувають. Орган приватизації погоджує такі пропозиції з органом, уповноваженим управляти майном таких об'єктів. 3.3.12. Якщо органи, уповноважені управляти майном, не надають згоди на приватизацію відповідних об'єктів групи Ж, то зазначені органи надають органу приватизації інформацію про джерела фінансування об'єкта та відповідні гарантії щодо надходження коштів. Вказані гарантії полягають у поданні письмових зобов'язань підприємства, організації, установи чи фізичної особи, яка безпосередньо буде здійснювати фінансування об'єкта групи Ж, щодо обсягів та терміну фінансування. Фінансування такого об'єкта не надає особі, що його здійснює, першочергове право на викуп. 3.3.13. У разі ненадходження протягом трьох тижнів від відповідного органу, уповноваженого управляти майном, відповіді щодо переліку об'єктів групи Ж, що підлягають приватизації, подані переліки вважаються погодженими. 3.3.14. Орган приватизації формує переліки групи Ж, що підлягають приватизації. 3.3.15. З метою залучення потенційних покупців, вивчення попиту на конкретні об'єкти та для забезпечення інформаційної відкритості процесу приватизації переліки об'єктів групи Ж, що підлягають приватизації, публікуються в друкованих засобах масової інформації, протягом 20 днів з дня затвердження переліку. 3.3.16. Рішення про приватизацію об'єктів групи Ж приймається органом приватизації на підставі заяв покупців або за власною ініціативою. 3.3.17. Якщо при конкурсному способі продажу об'єкта групи Ж подав заяву один покупець, орган приватизації може прийняти рішення про приватизацію об'єкта шляхом викупу цим покупцем. При цьому покупець нову заяву не подає, а вартість об'єкта змінюється з урахуванням вимог Методики оцінки вартості майна під час приватизації. 3.3.18. Якщо об'єкт групи Ж двічі виставлявся для конкурсного продажу, але не був проданий, то орган приватизації приймає рішення про продаж індивідуально визначеного майна цього об'єкта відповідно до чинного законодавства. 4. Завдання щодо обсягів приватизації та фінансові результати виконання Програми 4.1. Виходячи з пріоритетів приватизації прогнозується встановлення завдання щодо обсягів приватизації на 2001-2002 роки: 4.1.1. Об'єктів групи А - 200; 4.1.2. Об'єктів незавершеного будівництва - 6. 4.2. Завдання щодо приватизації об'єктів групи Ж встановлюються, виходячи з пропозицій органів, у сфері управління яких вони перебувають. 4.3. Управління ресурсів має забезпечити у 2001-2002 роках надходження кошів до міського бюджету від приватизації комунального майна та інших надходжень, безпосередньо пов'язаних з процесом приватизації, в сумі, не нижчій 10 млн. грн. 4.4. Надходження коштів до міського бюджету в обсягах, визначених цією програмою, передбачається забезпечити за рахунок здійснення таких заходів: 4.4.1. продажу орендованих не житлових приміщень; 4.4.2. продажу ЦМК готелів; 4.4.3. продажу ЦМК ринків; 4.4.4.приватизації міських комунальних підприємства; 4.4.5. приватизації об'єктів соціальної сфери (освіти, культури, охорони здоров'я, мистецтва, фізичної культури і спорту); 4.4.6. приватизації пам'яток архітектури державного та місцевого значення згідно з чинним законодавством. 4.4.7. скорочення переліку об'єктів міської комунальної власності, що не підлягають приватизації. 4.5. Отримані управлінням ресурсів кошти від приватизації та інші надходження, безпосередньо пов'язані з процесом приватизації, спрямовуються у встановленому порядку до міського бюджету. 4.6. З метою забезпечення виконання цієї Програми сім відсотків фактичних надходжень від приватизації, в межах видатків міського бюджету на виконання Програми, спрямовуються протягом 10 календарних днів з дати поступлення коштів до міського бюджету управлінню ресурсів та використовуються за такими напрямками (у відсотках): 4.6.1. створення та функціонування комп'ютерної мережі органу приватизації, придбання обчислювальної техніки, засобів зв'язку, оргтехніки, програмної продукції - 1,0; 4.6.2. проведення інформаційно-пропагандистської та рекламної діяльності -0.3; 4.6.3. оплата господарських витрат та господарсько - договірних робіт (видатки на зв'язок; утримання, оренду транспорту; оренду приміщення, в якому розташований орган приватизації; придбання інформаційно - довідкової та передплатної літератури; оплата комунальних послуг; оплата послуг сторонніх осіб та організацій, залучених до робіт, пов'язаних з приватизацією; оплата аудиторських та юридичних послуг, пов'язаних з діяльністю управління; придбання засобів транспорту, канцелярських товарів, інвентар’я) - 4,5; 4.6.4. матеріальне заохочення, кадрове, соціально - побутове забезпечення та навчання працівників органу приватизації -1,2. 4.7. При необхідності орган приватизації може перерозподіляти кошти між статтями витрат на виконання цієї Програми. 5. Заходи та контроль щодо виконання Програми 5.1. До договору купівлі-продажу об'єкта приватизації включаються санкції за порушення його умов, відповідно до законодавства про приватизацію. 5.2. У разі подальшого відчуження приватизованого об'єкта новий власник у двотижневий термін з дня переходу до нього права власності на цей об'єкт подає до органу приватизації копії документів, що підтверджують перехід до нього лраеа власності. Орган приватизації зобов'язаний вимагати від нового власника виконання зобов'язань, визначених договором купівлі-продажу об'єкта приватизації, та застосувати до нього в разі їх невиконання санкції відповідно до закону. 5.3. У випадку розірвання договору купівлі-продажу за рішенням суду, арбітражного суду, у зв'язку з невиконанням покупцем договірних зобов'язань, об'єкт приватизації підлягає поверненню в комунальну власність. 5.4. У випадку розірвання договорів купівлі - продажу об'єктів приватизації у зв'язку з невиконанням їх умов або визнання їх недійсними в судовому порядку, повернення покупцям сплачених коштів проводиться на підставі рішення суду, арбітражного суду з коштів від повторного продажу цих об'єктів. 5.5. До договорів купівлі-продажу, укладених в процесі приватизації, за згодою сторін можуть вноситись зміни відповідно до Положення про внесення змін до договорів купівлі-продажу, затвердженого ФДМУ. Зміни, що вносяться до договорів купівлі-продажу, не можуть передбачати зменшення відповідальності покупця за невиконання ним зобов'язань. 5.6. Контроль за виконанням договорів купівлі-продажу здійснює орган приватизації. Покупець об'єкта приватизації зобов'язаний надавати органу приватизації інформацію, склад та термін надання якої встановлюються договором купівлі-продажу. 5.7. Управління ресурсів: 5.7.1. забезпечує підготовку і перепідготовку працівників з питань реалізації цієї Програми. 5.7.2. за рахунок коштів на виконання Програми здійснює заходи щодо інформування про умови приватизації об'єктів міської комунальної власності. 5.7.3. публікує інформацію про приватизацію в терміни та в порядку, визначені законодавством. 5.8. Для забезпечення контролю за виконанням Програми управління ресурсів залучає представників правоохоронних органів, надає їм відповідну інформацію. 5.9. Контроль за виконанням цієї Програми здійснюють: 5.9.1. міська рада - шляхом заслуховування на своїх пленарних засіданнях звітів органу приватизації про хід виконання Програми; 5.9.2. постійна комісія економічної політики та муніципальних ресурсів - шляхом заслуховування на своїх засіданнях керівника органу приватизації. 5.10. Персональна відповідальність за виконання завдань Програми приватизації покладається на керівника органу приватизації. Начальник управління ресурсів М. Бандра Додаток 2 до ухвали Львівської міської ради від 22. 02. 2001 № 962 майнових комплексів комунальної власності м. Львова, що підлягають приватизації конкурсним способом 1. Цілісний майновий комплекс готель “Львів” пр. Чорновола, 7 2. Цілісний майновий комплекс ринок “Стрийський” вул. Ів. Франка, 81 3. Цілісний майновий комплекс ринок “Привокзальний” вул. А. Горської, 2 4. Цілісний майновий комплекс ринок “Центральний” вул. Базарна, 11 5. Цілісний майновий комплекс ринок “Галицький” пл. Соборна, 12 6. Цілісний майновий комплекс ринок “Екоплід” вул. Солодова, 4, вул. Б. Хмельницького, 120 7. Цілісний майновий комплекс ринок “Новий” вул. С. Петлюри, 11б 8. Цілісний майновий комплекс готель “Незалежність” вул. Тершаковців, 6 Начальник управління ресурсів М. Бандра Додаток 3 до ухвали Львівської міської ради від 22. 02. 2001 № 962 Перелік об’єктів комунальної власності м. Львова, що підлягають приватизації конкурсним способом 1. Будівля на вул. Зеленій, 102; 2. ОНБ корпус 25 в мікрорайоні вул. Грінченка; 3. ОНБ плавбасейн корпус 236а в мікрорайоні “Сихів - 22”; 4. ОНБ корпус 26 в мікрорайоні вул. Грінченка; 5. ОНБ корпус 28 в мікрорайоні Північний; 6. ОНБ житловий будинок на вул. Плетенецького; 7. ОНБ громадський центр № 82 в мікрорайоні “Сихів - 20”; 8. Будинок на вул. Куліша, 30; 9. Будинок на вул. Копальній, 2; 10. Будинок на вул. Долішній, 1; 11. Майно ДКППО “Прокат - зручність”: Контора вул. Виговського, 29а Прокатний пункт вул. Тургенєва, 76 Прокатний пункт вул. 700 – річчя Львова, 59 Прокатний пункт вул. Личаківська, 50 Прокатний пункт вул. Грушевського, 23 Прокатний пункт вул. Коперніка, 44 12. Майно ДКППОН “Крокус” (вул. Зелена, 153): Приймальний пункт вул. Петлюри, 2а Приймальний пункт пр. Шевченка, 34 Приймальний пункт вул. Виговського, 31 Приймальний пункт вул. Кубійовича, 2 Приймальний пункт вул. Паращука, 3 Приймальний пункт вул. Шевченка, 26 Приймальний пункт вул. Федьковича, 13 13. Майно ППО “Ромзен” вул. Плугова, 2 14. Майно ВТП “Кошик” вул. Врубеля, 15 Начальник управління ресурсів М. Бандра
Розпорядження № 218 від 18 лютого 2009 року Про організацію комунальним підприємством "Київські ринки" роботи тимчасових торговельних майданчиків на території м. КиєваВідповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про столицю України — місто-герой Київ" та Закону України "Про благоустрій населених пунктів", з метою покращення рівня забезпечення столиці послугами підприємств ринкової мережі, ліквідації осередків несанкціонованої торгівлі на території м. Києва, в межах функцій органу місцевого самоврядування: 1. Головному управлінню містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) в установленому порядку надати комунальному підприємству "Київські ринки" дозвіл на розміщення тимчасових споруд для здійснення торгівлі продовольчими та непродовольчими товарами на визначених тимчасових торговельних майданчиках, що додаються.
6. Першому заступнику голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д. Я. забезпечити висвітлення змісту цього розпорядження в засобах масової інформації.
Голова Л.Черновецький ____________
Постійна адреса статті в Інтернеті:
http://www.marazm.org.ua/index.html?/miscev/34_38.html
|
Головна сторінка
|
Українська національна ідея.
Українократія
|
КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою
|
ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки |
Уголки потребителя для всех городов с
литературой |
Информационные стенды, щиты, доски
|
Перекидні системи
Перекидные системы
| Штендеры,
Штендери
|
Буклетницы
Буклетниці
|
Коментар Податкового кодексу, Митного
Комментарий Налогового кодекса, Таможенного|
НОВИНИ |
|
Реклама |
Контакт |
Журнали з охорони праці та інші
|
Календар бухгалтера
Календарь бухгалтера
|
Інструкції з охорони праці
|Оперативна
поліграфія,
тиражування
|
Фотоприколы
|
Термінологічний словник
|
Книги,
словник,
реферати
з історії,
ЗНО з історії України
|
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2024. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99.
Пропозиції та зауваження
надсилайте на
Електронним та друкованим ЗМІ дозволяється цитування
матеріалів Книги маразмів України за умови посилання на Книгу
маразмів України та сайт
www.marazm.org.ua Обов'язкове посилання наступного змісту: "За матеріалами Книги маразмів України
(www.marazm.org.ua)…". з використанням в Інтернеті гіперпосилання (hyperlink) на Книгу маразмів України (www.marazm.org.ua).
Іншим організаціям та приватним особам використання матеріалів
для публічних цілей дозволяється за умови окремого дозволу
автора з дотриманням вищезгаданих посилань.
Підтримка проекту: U634971969297 Z404288205014 E208021446192 |
Новини |