Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу України Комментарий Налогового кодекса Украины| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

ГЛАВА XІІ. МАРАЗМИ, НОВИНИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я, МЕДИЦИНИ

Молочні кухні поза законом

Згідно із частиною другою статті 9 Закону України "Про дитяче харчування" виробництво продуктів дитячого харчування здійснюється виключно на промисловій основі відповідно до нормативної документації із стандартизації. Тобто продукти дитячого харчування повинні виготовлятися на промисловій основі, що виключає подальше функціонування молочних кухонь, яких вже на сьогодні залишились одиниці, і зараз продукти дитячого харчування батьки дітей купують майже виключно через торговельні заклади.

Петро ПАТЛАТИЙ
 

Куток споживача. Куток покупця. Куточок споживача. Куточок покупця

Кутки споживача від 99 до 399 грн. + все торговельне законодавство

Вантажний велосипед. Грузовой велосипед. Велорикша Украина

Універсальний вантажний велосипед + ручний вантажний візок в подарунок

Рекламна стійка, інформаційний стенд вертиться, вертящаяся стійка, стенд-листалка, стенд-вертушка

Ротаційна (гортальна) настільна система (промо-стійка), 11 прозорих кишень А4, 250 грн.

 


http://www.moz.gov.ua/ua/print/?docID=13026&_tpl=prn

 

ПОВІДОМЛЕННЯ
про оприлюднення проекту постанови КМУ
"Про безкоштовне забезпечення окремих
категорій дітей продуктами дитячого харчування",
розроблений на виконання доручення Кабінету
Міністрів України від 17.10.06 № 36572/2/1-06
до Закону України "Про дитяче харчування"

Проект постанови Кабінету Міністрів України "Про безкоштовне забезпечення окремих категорій дітей продуктами дитячого харчування" розроблений на виконання доручення Кабінету Міністрів України від 17.10.06 № 36572/2/1-06 з метою впорядкування питання щодо забезпечення дитячим харчуванням грудних дітей та дітей другого року життя, які входять до складу малозабезпечених сімей відповідно до Закону України "Про дитяче харчування".

Зазначеним проектом постанови Кабінету Міністрів України передбачено затвердження наборів продуктів дитячого харчування для грудних дітей та дітей другого року життя, які входять до складу малозабезпечених сімей, Порядку безкоштовного забезпечення дитячим харчуванням грудних дітей та дітей другого року життя, які входять до складу малозабезпечених сімей та Порядку інформування батьків дітей або їх законних представників щодо норм та порядку безкоштовного забезпечення дітей продуктами дитячого харчування.

Прийняття акта надасть можливість впорядкувати безкоштовне забезпечення продуктами дитячого харчування грудних дітей та дітей другого року життя, які входять до складу малозабезпечених сімей.

Пропозиції та зауваження надсилайте до Міністерства охорони здоров'я України за адресою: вул. Михайла Грушевського, 7, м. Київ, 01021, тел. (044) 253-69-36, E-mail: fiv@moz.gov.ua

 


 

проект

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

П О С Т А Н О В А

 

___________ 2009 р. № ______________

Київ

Про безкоштовне забезпечення окремих
категорій дітей продуктами дитячого харчування

 

Відповідно до статті 4 Закону України "Про дитяче харчування" Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Затвердити набори продуктів дитячого харчування для грудних дітей та дітей другого року життя, які входять до складу малозабезпечених сімей (далі - набори продуктів), що додаються.

2. Затвердити Порядок безкоштовного забезпечення дитячим харчуванням грудних дітей та дітей другого року життя, які входять до складу малозабезпечених сімей та Порядок інформування батьків дітей або їх законних представників щодо норм та порядку безкоштовного забезпечення дітей продуктами дитячого харчування, що додається.

3. Підпункт "б" пункту 1 та друге речення пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 8 лютого 1994 року № 66 "Про додаткові соціальні гарантії для малозабезпечених сімей з хворими дітьми та з дітьми першого і другого року життя" (ЗП України, 1994 р., № 5, ст. 133) виключити.

4. Ця постанова набирає чинності з 1 вересня 2009 року.

 

Прем'єр-міністр України Ю.В.Тимошенко

 

  Додаток 2
до постанови КМУ
від ______________ № ___

Порядок
безкоштовного забезпечення дитячим
харчуванням грудних дітей
та дітей другого року життя,
які входять до складу малозабезпечених сімей

1. Порядок безкоштовного забезпечення дитячим харчуванням грудних дітей та дітей другого року життя, які входять до складу малозабезпечених сімей не поширюється на дітей, які перебувають на повному державному утриманні.

2. Безкоштовне забезпечення дитячим харчуванням грудних дітей та дітей другого року життя, які входять до складу малозабезпечених сімей здійснюється у спеціалізованих магазинах дитячого харчування, відділах (куточках) дитячого харчування при торговельних закладах усіх форм власності або у спеціально визначених пунктах видачі дитячого харчування.

Перелік підприємств, постачальників продуктів дитячого харчування, торговельних закладів та пунктів видачі дитячого харчування визначається місцевими органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування відповідно до чинного законодавства.

3. Згідно із списками, наданими місцевими органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування, торговельним закладом (пунктом видачі дитячого харчування) батькам або законним представникам грудних дітей та дітей другого року життя, які входять до складу малозабезпечених сімей при пред'явленні свідоцтва про народження дитини, видаються продукти харчування відповідно до наборів продуктів дитячого харчування, затверджених цією постановою.

Для грудних дітей зазначених категорій продукти харчування видаються за рецептами затвердженої форми із штампом "безкоштовно", виданими лікарем-педіатром (сімейним лікарем), під спостереженням якого перебуває дитина, відповідно до її віку та виду вигодовування (грудне, змішане, штучне).

4. Видатки на забезпечення дитячим харчуванням грудних дітей та дітей другого року життя, які входять до складу малозабезпечених сімей здійснюються державою за рахунок коштів Державного бюджету України.

Розпорядником коштів є органи місцевого самоврядування.

Органи місцевого самоврядування або місцеві органи виконавчої влади перераховують торговельним закладам (пунктам видачі дитячого харчування) суму вартості продуктів двічі на місяць.

Уточнення розрахунків проводиться щомісяця за фактично відпущені магазином продукти.

5. Контроль за обґрунтованістю виписки та безкоштовного відпуску продуктів дитячого харчування для грудних дітей та дітей другого року життя, які входять до складу малозабезпечених сімей здійснює:

- у частині обґрунтованості виписки рецептів для грудних дітей зазначених категорій - керівництво закладу охорони здоров'я,

- у частині безкоштовного забезпечення пільгових категорій дітей продуктами дитячого харчування - керівництво органу місцевого самоврядування.

 

Порядок інформування батьків дітей
або їх законних представників щодо норм та
порядку безкоштовного забезпечення дітей
продуктами дитячого харчування

1. Інформація щодо наборів продуктів дитячого харчування та Порядку безкоштовного забезпечення дитячим харчуванням грудних дітей та дітей другого року життя, які входять до складу малозабезпечених сімей (надалі інформація), відповідно до Закону України "Про дитяче харчування" розробляється органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

2. У разі прийняття органами місцевого самоврядування рішення про додаткове пільгове або безкоштовне забезпечення продуктами дитячого харчування грудних дітей та дітей другого року життя, які входять до складу малозабезпечених сімей, воно відображається в інформації.

3. Інформація у друкованому вигляді розповсюджується в закладах охорони здоров'я, дитячих дошкільних навчальних закладах, органах праці та соціального захисту населення.

4. Інформація поновлюється по мірі необхідності, але не рідше 1 разу на рік.

 


Аналіз впливу регуляторного акта
проекту постанови Кабінету Міністрів України
"Про безкоштовне забезпечення окремих категорій
дітей продуктами дитячого харчування"

1. Проблема, яку передбачається розв'язати шляхом державного регулювання.

Відповідно до статті 4 Закону України "Про дитяче харчування" грудні діти та діти другого року життя, які входять до складу малозабезпечених сімей забезпечуються дитячим харчуванням безкоштовно в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

На сьогодні такий порядок та набори продуктів харчування затверджено "Інструкцією про порядок безкоштовного забезпечення продуктами дитячого харчування дітей перших двох років життя із малозабезпечених сімей", затвердженою наказом Міністерства охорони здоров'я від 30.03.94 № 42 "Про виконання постанови Кабінету Міністрів України від 08.02.94 № 66 "Про додаткові соціальні гарантії для малозабезпечених сімей з хворими дітьми та з дітьми першого і другого року життя".

Вказані нормативно-правові акти на сьогодні не вирішують проблеми безкоштовного забезпечення продуктами дитячого харчування грудних дітей та дітей другого року життя, які входять до складу малозабезпечених сімей.

Діюча "Інструкція про порядок безкоштовного забезпечення продуктами дитячого харчування дітей перших двох років життя із малозабезпечених сімей", затверджена наказом Міністерства охорони здоров'я від 30.03.94 № 42, на сьогодні не вирішує питань забезпечення дитини повноцінним харчуванням для розвитку здорового організму, як цього потребує Закон України "Про дитяче харчування".

Згідно з даними Міністерства фінансів України, на сьогодні видатки на безкоштовну видачу молочних сумішей дітям з малозабезпечених сімей становить 8,9 млн. грн., кількість дітей, які безкоштовно отримали молочні суміші - 81914 осіб, тобто середньомісячний розмір видатків на одну дитину становить 9,1 грн. (Для інформації - вартість однієї упаковки найдешевшої молочної суміші "Малиш" згідно з ціною, наданою виробником - ВАТ "Хорольський молочноконсервний комбінат дитячих продуктів" (м. Хорол) - 7 грн., її вистачає для харчування здорової 4-місячної дитини на 2 - 3 дні.).

Запропоновані проектом постанови "Про безкоштовне забезпечення окремих категорій дітей продуктами дитячого харчування" набори продуктів дитячого харчування сформовані відповідно до Закону України "Про дитяче харчування" з використанням нормативів фізіологічної потреби організму дитини, з урахуванням рекомендацій Всесвітньої організації охорони здоров'я. Основним принципом формування набору продуктів дитячого харчування є забезпечення дитини повноцінним харчуванням для розвитку здорового організму.

2. Цілі державного регулювання.

Проект постанови Кабінету Міністрів має на меті покращання соціального забезпечення найбільш уразливих категорій дітей - безкоштовне забезпечення продуктами харчування грудних дітей та дітей другого року життя, які входять до складу малозабезпечених сімей.

3. Альтернативні способи досягнення зазначених цілей.

Альтернативним способом досягнення зазначених цілей є збереження існуючого на сьогодні порядку забезпечення продуктами дитячого харчування грудних дітей та дітей другого року життя, які входять до складу малозабезпечених сімей відповідно до Інструкції про порядок безкоштовного забезпечення продуктами дитячого харчування дітей перших двох років життя із малозабезпечених сімей, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров'я від 30.03.94 № 42.

Проте Інструкція "Про порядок безкоштовного забезпечення продуктами дитячого харчування дітей перших двох років із малозабезпечених сімей" розроблялася у 1994 році, коли у складі дитячих лікувально-профілактичних закладів існували молочні кухні, які виготовляли та реалізували деякі молочні продукти дитячого харчування. Згідно із Законом України "Про дитяче харчування" продукти дитячого харчування повинні виготовлятися на промисловій основі, що виключає подальше функціонування молочних кухонь, яких вже на сьогодні залишились одиниці, і вже зараз продукти дитячого харчування батьки дітей купують через торговельні заклади - заклади недержавної форми власності.

Забезпечення дітей через молочні кухні стає неможливим.

Другим альтернативним способом є безкоштовне забезпечення продуктами харчування цих категорій дітей шляхом виплати грошової компенсації через органи праці та соціального захисту населення в розмірі вартості наборів продуктів харчування для грудних дітей та дітей другого року життя, які входять до складу малозабезпечених сімей.

Цей спосіб не відповідає Закону України "Про дитяче харчування", який передбачає забезпечення саме продуктами харчування.

З метою вирішення проблеми безкоштовного забезпечення продуктами дитячого харчування зазначених вище категорій дітей відповідно до Закону України "Про дитяче харчування", на виконання доручення Кабінету Міністрів України від 17.10.06 № 36572/2/1-06 до Закону України "Про дитяче харчування" Міністерством охорони здоров'я розроблено проект постанови Кабінету Міністрів України "Про безкоштовне забезпечення окремих категорій дітей продуктами дитячого харчування" з використанням нормативів фізіологічної потреби організму дитини у продуктах харчування виходячи з їх хімічного складу та енергетичної цінності з урахуванням рекомендацій Всесвітньої організації охорони здоров'я. Основним принципом формування набору продуктів дитячого харчування є забезпечення дитини повноцінним харчуванням для розвитку здорового організму".

Проектом Постанови передбачається безкоштовне забезпечення дитячим харчуванням грудних дітей та дітей другого року життя, які входять до складу малозабезпечених сімей здійснювати у спеціалізованих магазинах дитячого харчування, відділах (куточках) дитячого харчування при торговельних закладах усіх форм власності або у спеціально визначених пунктах видачі дитячого харчування.

4. Механізм, який пропонується застосувати для розв'язання проблеми і відповідні заходи.

У разі прийняття постанови Кабінету Міністрів України "Про безкоштовне забезпечення окремих категорій дітей продуктами дитячого харчування" перелік підприємств-постачальників продуктів дитячого харчування та пунктів видачі дитячого харчування визначається місцевими органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування відповідно до чинного законодавства при дотриманні асортименту продуктів, що відповідає наборам продуктів дитячого харчування, затвердженим цією постановою.

Враховуючи те, що забезпечення продуктами харчування грудних дітей та дітей другого року життя, які входять до складу малозабезпечених сімей є соціальною допомогою певним категоріям громадян, доцільно розпорядником коштів на безкоштовне забезпечення їх дитячим харчуванням, як і на інші види соціальної допомоги (які регулюються законами України "Про державну допомогу сім'ям з дітьми", "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям" тощо) визначити органи місцевого самоврядування.

Органи місцевого самоврядування або місцеві органи виконавчої влади 2 рази на місяць перераховують торговельним закладам (пунктам видачі дитячого харчування) суму вартості продуктів.

Згідно із списками, наданими органами місцевого самоврядування, торговельним закладом (пунктом видачі дитячого харчування) батькам або законним представникам грудних дітей та дітей другого року життя, які входять до складу малозабезпечених сімей при пред'явленні свідоцтва про народження дитини, видаються продукти харчування відповідно до наборів продуктів дитячого харчування, затверджених цією постановою. Для грудних дітей зазначених категорій продукти харчування видаються за рецептами затвердженої форми із штампом "безкоштовно", виданими лікарем-педіатром (сімейним лікарем), під спостереженням якого перебуває дитина, відповідно до її віку та виду вигодовування (грудне, змішане, штучне).

Уточнення розрахунків проводиться щомісяця за фактично відпущені магазином продукти.

Враховуючи вищезазначене, ступінь ефективності вказаного порядку безкоштовного забезпечення дітей продуктами дитячого харчування розцінюємо як високий.

5. Можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття акта.

Визначені цілі буде досягнуто у разі здійснення державою видатків на забезпечення дитячим харчуванням грудних дітей та дітей другого року життя, які входять до складу малозабезпечених сімей за рахунок коштів Державного бюджету України, наявності продуктів дитячого харчування відповідно до переліку, затвердженого цією постановою, розробки порядку визначення переліку підприємств, постачальників продуктів дитячого харчування, пунктів видачі дитячого харчування органами місцевого самоврядування.

6. Очікувані результати прийняття акту.

Позитивні - прийняття постанови Кабінету Міністрів України "Про безкоштовне забезпечення окремих категорій дітей продуктами дитячого харчування" надасть можливість реалізувати статтю 4 Закону України "Про дитяче харчування", впорядкувати безкоштовне забезпечення продуктами дитячого харчування грудних дітей та дітей другого року життя, які входять до складу малозабезпечених сімей, а також грудних дітей та дітей раннього віку, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Негативні наслідки відсутні.

7. Обґрунтування терміну дії регуляторного акта

Проект запроваджує норми Закону України "Про дитяче харчування" і повинен діяти протягом дії цього Закону України.

8. Показники результативності акта.

Показником результативності постанови Кабінету Міністрів України "Про безкоштовне забезпечення окремих категорій дітей продуктами дитячого харчування" буде

- кількість грудних дітей та дітей другого року життя, які входять до складу малозабезпечених сімей безкоштовно забезпечених продуктами дитячого харчування,

- витрати з Державного бюджету України на безкоштовне забезпечення грудних дітей та дітей другого року життя, які входять до складу малозабезпечених сімей.

Надходження до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов'язаних з дією акта, відсутні.

Дія акта поширюватиметься на всіх суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб, визначених місцевими органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування для здійснення видачі дитячого харчування для грудних дітей та дітей другого року життя, які входять до складу малозабезпечених сімей.

Виконання вимог акта суб'єктами господарювання та/або фізичними особами додаткових коштів та часу на не потребує.

Рівень поінформованості суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб середній, він обумовлюється розміщенням даного проекту на офіційному сайті МОЗ, опублікуванням постанови Кабінету Міністрів, коли вона буде прийнята, розміщенням її на офіційних сайтах Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Міністерства охорони здоров'я України.

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватись відстеження результативності акта.

Відстеження результативності акта

базове - до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України "Про безкоштовне забезпечення окремих категорій дітей продуктами дитячого харчування",

повторне - після набрання чинності постановою.

Результативність акта буде відстежуватись шляхом збору статистичної інформації

- щодо кількості грудних дітей та дітей другого року життя, які входять до складу малозабезпечених сімей,

- щодо кількості грудних дітей та дітей другого року життя, які входять до складу малозабезпечених сімей безкоштовно забезпечених продуктами дитячого харчування,

- витрати з Державного бюджету України на безкоштовне забезпечення грудних дітей та дітей другого року життя, які входять до складу малозабезпечених сімей.

Заступник Міністра В.Д.Юрченко
 

____________

Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/med/12_94.html


Попередня статтяНаступна стаття


[an error occurred while processing this directive]


Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу, Митного Комментарий Налогового кодекса, Таможенного| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

(C) Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99.
Пропозиції та зауваження надсилайте на
Електронним та друкованим ЗМІ дозволяється  цитування матеріалів Книги маразмів України за умови посилання на Книгу маразмів України та сайт www.marazm.org.ua Обов'язкове посилання наступного змісту: "За матеріалами Книги маразмів України (www.marazm.org.ua)…". з використанням в Інтернеті гіперпосилання (hyperlink) на Книгу маразмів України  (www.marazm.org.ua). Іншим організаціям та приватним особам використання матеріалів для публічних цілей дозволяється за умови окремого дозволу автора з дотриманням вищезгаданих посилань.

Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
Підтримка проекту:
U634971969297
Z404288205014
E208021446192

Новини
маразмiв


Нова українська національна ідея. Новая украинская национальная идея
 
Кутки споживача для всіх міст із законодавством та книгою скарг. Кутки покупця. Уголки потребителя для всех городов с законодательством и книгой жалоб. Уголки покупателя





Украинские 100x100




Газета "Правовий тиждень"