Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу, Митного Комментарий Налогового кодекса, Таможенного| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

ГЛАВА XІІ. МАРАЗМИ, НОВИНИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я, МЕДИЦИНИ

Управління охорони здоров’я та інші органи влади не контролюють наявність противірусних препаратів та медичних масок в аптеках

Відсутність антивірусних препаратів та ватно-марлевих пов’язок в аптечній мережі поставило питання про те, хто контролює наявність необхідних препаратів в аптеках. Виявляється що законно ніхто не контролює і законної відповідальності аптек за відсутність життєво необхідних ліків немає. Прийняті 30.10.2009 р. постановиКМУ № 1152 «Про запобігання поширенню грипу типу А/Н1N1/Каліфорнія/04/09 і гострих респіраторних захворювань серед населення» та № 1154 «Про встановлення граничних рівнів цін на окремі лікарські засоби і вироби медичного призначення» і наказ МОЗ № 785 «Про затвердження обов’язкового мінімального асортименту лікарських засобів і виробів медичного призначення для аптек та аптечних пунктів на період епідемії грипу A (H1N1)» викликали велику кількість запитань у аптекарів.

Як відомо, 04.11.2009 р. Прем’єр-міністр України «попросила» МОЗ негайно розпочати процес анулювання ліцензій тих аптек, у яких завищено ціни на лікарські засоби лікарські засоби. За словами Ю. Тимошен­ко, МОЗ, згідно з даними Державної податкової адміністрації, Державної комісії з контролю за цінами, Державної інспекції з контролю якості лікарських засобів (далі — Держлік­інспекція) та Антимонопольного комітету України, має «розпочати процес позбавлення ліцензій тих аптек, які перейшли межу».

Прийнята постанова № 1152 зобов’язує МОЗ визначити перелік медичних профілактичних засобів та препаратів, які обов’язково повинні бути в аптечних закладах, і довести його до них. У разі недотримання вимог щодо наявності зазначених засобів, МОЗ доручено вирішувати питан­ня щодо позбавлення їх ліцензій на реалізацію препаратів.

Кабмін якось забув, що орган ліцензування для аптек — не МОЗ, а Держлікінспекція і для позбавлення ліцензії є 2 документи:

1) Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової, роздрібної торгівлі лікарськими засобами, затверджені наказом Держкомпідприємництва та Держлікінспекції від 03.03.2009 р. № 44/27;

2) Порядок контролю за додержанням Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової, роздрібної торгівлі лікарськими засобами, затвердженого наказом Держкомпідприємництв­а та Держлікінспекції від 10.06.2009 р. № 98/130.

Підпунктом. 2.5.7 Ліцензійних умов визначено,  що суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з роздрібної торгівлі лікарськими засобами, повинен забезпечувати їх обов’язковий мінімальний асортимент, який визначається МОЗ.

Наказом МОЗ № 785 затверджено обов’язковий мінімальний асортимент лікарських засобів і виробів медичного призначення для аптек та аптечних пунктів на період епідемії грипу A (Н1N1). Але цей наказ не зареєстровано в Міністерстві юстиції (на відміну від безпротивірусного № 569 від 25.11.2004 “Про затвердження обов’язкового мінімального асортименту лікарських засобів для аптек”,), а тому аптеки нічого не порушують, коли у них немає масок чи противірусних препаратів. Тобто МОЗ треба було до того рухатися, а не наражати українців на небезпеку через свою злочинну бездіяльність. Однозначно керівник МОЗ має піти у відставку...

Віталій МОСЕЙЧУК

Див. також До обов’язкового мінімального асортименту лікарських засобів для аптек до листопада 2009 року не входили одноразові маски та противірусні препарати

Щодо провадження Львівським обласним територіальним відділення Антимонопольного комітету України у справі проти головного управління охорони здоров’я Львівської ОДА

Як зазначалося в повідомленнях окремих електронних ЗМІ з посиланням на прес-службу Львівського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України, останнім відкрито провадження у справі проти головного управління охорони здоров’я Львівської обласної державної адміністрації, яке «не вжило заходів недопущення та усунення дефіциту лікарських засобів та виробів медичного призначення в області».

Головне управління охорони здоров’я Львівської обласної державної адміністрації  вбачає за необхідність повідомити громадськості, що до компетенції управління не входять питання організації та контролю діяльності аптечних закладів, в тому числі і щодо забезпечення  і відпуску останніми населенню лікарських засобів та виробів медичного призначення, визначення цінової політики на медпрепарати тощо.

Головне управління охорони здоров’я облдержадміністрації не наділено не лише   жодними адміністративно-контролюючими важелями впливу на роботу аптечних закладів та забезпечення ними попиту на лікарські засоби, визначення цін, така діяльність виходить за межі передбаченої компетенції управління. Причому, до сфери управління ГУОЗ ЛОДА не відносяться не лише приватні, а й комунальні аптечні підприємства, які є самостійними суб’єктами господарювання.

Згідно Положенням про головне управління охорони здоров’я Львівської обласної державної адміністрації, управління  відповідно до покладених на нього завдань здійснює організаційне і методичне керівництво роботою державних та комунальних закладів охорони здоров'я лише з питань надання лікувально-профілактичної допомоги та забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя населення.

Як і будь-який інший орган державної влади, головне управління охорони здоров'я Львівської обласної державної адміністрації, діє виключно в межах, визначених повноважень. Виходячи з наведеного, інформація щодо не вжиття управлінням заходів щодо недопущення та усунення дефіциту лікарських засобів та виробів медичного призначення є безпідставною. 

http://www.loda.gov.ua/ua/news/itm/813/

Куток споживача. Куток покупця. Куточок споживача. Куточок покупця

Кутки споживача від 99 до 399 грн. + все торговельне законодавство

Вантажний велосипед. Грузовой велосипед. Велорикша Украина

Універсальний вантажний велосипед + ручний вантажний візок в подарунок

Рекламна стійка, інформаційний стенд вертиться, вертящаяся стійка, стенд-листалка, стенд-вертушка

Ротаційна (гортальна) настільна система (промо-стійка), 11 прозорих кишень А4, 250 грн.

 


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
від 30 жовтня 2009 р. № 1152

ПРО ЗАПОБІГАННЯ ПОШИРЕННЮ ГРИПУ ТИПУ А/Н1N1/КАЛІФОРНІЯ/04/09 І ГОСТРИХ РЕСПІРАТОРНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ СЕРЕД НАСЕЛЕННЯ

З метою недопущення поширення епідемії грипу та гострих респіраторних захворювань і відповідно до Законів України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» і «Про захист населення від інфекційний хвороб» Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Увести з 30 жовтня 2009 р. на території України вищий рівень небезпеки поширення грипу типу А/Н1N1/Каліфорнія/04/09 (далі — пандемічний грип), заборонивши проведення всіх масових заходів.

2. Запровадити з 30 жовтня 2009 р. строком на три тижні карантин у Вінницькій, Волинській, Закарпатській, Івано-Франківській, Львівській, Рівненській, Тернопільській, Хмельницькій та Чернівецькій областях.

3. Установити, що вимоги Міністерства охорони здоров’я щодо організації профілактики та боротьби з поширенням пандемічного грипу є обов’язковими для виконання усіма лікувальними закладами, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності.

4. Міністерству освіти і науки, іншим центральним органам виконавчої влади, до сфери управління яких належать заклади освіти, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям запровадити з 2 листопада 2009 р. канікули на три тижні в усіх навчальних закладах незалежно від форми власності та забезпечити закриття дитячих дошкільних закладів для відвідування дітьми.

5. Міністерству охорони здоров’я невідкладно:

- забезпечити Вінницьку, Волинську, Закарпатську, Івано-Франківську, Львівську, Рівненську, Тернопільську, Хмельницьку та Чернівецьку області тестами для швидкого діагностування вірусних захворювань;

- забезпечити розроблення, видання та розповсюдження інформаційно-освітніх матеріалів і пам’яток для населення щодо поведінки в умовах поширення вірусних захворювань;

- забезпечити широке висвітлення у засобах масової інформації питань профілактики пандемічного грипу та інших гострих респіраторних захворювань, передбачивши визначення клінічних проя­вів цих захворювань та рекомендації щодо термінового звернення до лікаря у разі наявності перших проявів хвороби;

- передбачити у період загострення епідемічної ситуації, пов’язаної з поширенням пандемічного грипу та інших гострих респіраторних захворювань, розгортання і перепрофілювання ліжок для госпіталізації хворих, організацію у поліклініках окремого прийому хворих на пандемічний грип та інші гострі респіраторні захворювання, залучення додаткової кількості медичних працівників для надання допомоги населенню вдома, виділення санітарних транспортних засобів;

- провести серед населення з числа контингентів ризику імунізацію проти пандемічного грипу за рахунок централізованого фінансування;

- забезпечити закупівлю протигрипозних вакцин для своєчасного проведення профілактичних щеплень;

- здійснювати постійний моніторинг епідемічної ситуації, пов’язаної з поширенням пандемічного грипу та інших гострих респіраторних захворювань;

- забезпечити вірусологічні лабораторії устаткуванням, авто­номними джерелами живлення, тест-системами для діагностики пандемічного грипу та інших гострих респіраторних захворювань;

- забезпечити дотримання необхідного температурного режиму в приміщеннях закладів охорони здоров’я, дитячих дошкільних закладів, загальноосвітніх шкіл, закладів культури та освіти, підприємств, установ та організацій;

- створити центральний резерв профілактичних і лікувальних засобів для своєчасного забезпечення ними закладів охорони здоров’я;

- утворити оперативний штаб для координації дій у вирішенні питань профілактики та боротьби з поширенням пандемічного грипу та інших гострих респіраторних захворювань і забезпечити цілодобову роботу штабу та функціонування телефонної «гарячої лінії».

6. Відповідно до пункту 6 Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2008 р. № 921 («Офіційний вісник України», 2008 р., № 80, ст. 2692, № 90, ст. 3006), установити, що закупівля лікарських засобів, виробів медичного призначення, робіт і послуг для запобігання поширенню та лікування пандемічного грипу та інших гострих респіраторних захворювань здійснюється Міністерством охорони здоров’я за процедурою закупівлі в одного учасника без погодження з Міністерством економіки.

7. Міністерству охорони здоров’я, Міністерству транспорту та зв’язку, Міністерству з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи, Міністерству палива та енергетики, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям:

- провести невідкладно засідання регіональних надзвичайних протиепідемічних комісій, розробити та затвердити план заходів, спрямованих на профілактику та боротьбу з поширенням пандемічного грипу та інших гострих респіраторних захворювань;

- запровадити посилений протиепідемічний режим у місцях масового перебування людей (аеропорти, залізничні вокзали, автовокзали, морські, річкові порти), дитячих дошкільних закладах, загальноосвітніх школах, закладах культури, освіти і охорони здоров’я, на підприємствах, в установах та організаціях;

- виділити додаткові приміщення для розміщення контактних осіб та відповідний персонал, передбачити запаси необхідного устаткування, інвентарю та продуктів харчування.

8. Міністерству охорони здоров’я, Адміністрації Державної прикордонної служби та Державній митній службі посилити контроль за здійсненням санітарно-протиепідемічних заходів у пунктах пропуску через державний кордон.

9. Міністерству охорони здоров’я і Міністерству закордонних справ:

- оперативно взаємодіяти зі Всесвітньою організацією охорони здоров’я (ВООЗ) і національними центрами епідеміологічного нагляду іноземних держав, що співпрацюють із зазначеною організацією, з питань запобігання поширенню пандемічного грипу;

- забезпечити координацію з міжнародними організаціями, в тому числі з ВООЗ, здійснення оперативних заходів щодо постачання необхідних лікарських засобів і медичного обладнання.

10. Державній митній службі забезпечити оперативне митне оформлення лікарських засобів і засобів індивідуального захисту, які надходитимуть на митну територію України, за визначеним Міністерством охорони здоров’я переліком.

11. Міністерству культури і туризму та Міністерству закордонних справ забезпечувати в установленому порядку інформування туроператорів, турагентів і туристів про країни, в яких склалася неблагополучна ситуація у зв’язку з поширенням пандемічного грипу.

12. Міністерству охорони здоров’я визначити перелік медичних профілактичних та лікарських засобів, які обов’язково мають бути в аптечних закладах, і довести його до кожного такого закладу. В разі недотримання аптечними закладами вимог до наявност­і зазначених засобів Міністерству охорони здоров’я вирішувати питання щодо позбавлення суб’єктів господарювання, що здійсню­ють торгівлю цими засобами, ліцензій на реалізацію лікарських засобів.

13. Міністерству охорони здоров’я, Міністерству економіки, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям установити ціни на лікарські засоби і засоби індивідуального захисту на рівні цін станом на 22 жовтня 2009 р. та здійснювати контроль за наявніст­ю зазначених засобів.

14. Міністерству економіки, Міністерству охорони здоров’я, Державній інспекції з контролю якості лікарських засобів, Державній інспекції з контролю за цінами, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям вживати заходів до недопущення підвищення цін на лікарські засоби і засоби індивідуального захисту.

15. Державному комітетові з державного матеріального резерву невідкладно відпустити підприємствам за рознарядкою Міністерства економіки безоплатно 2 млн метрів марлі для виготовлення респіраторних масок.

Міністерству промислової політики і Міністерству охорони здоров’я терміново забезпечити цілодобове виготовлення марлевих респіраторних масок.

16. Міністерству з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи, Міністерству палива та енергетики і Міністерству оборони забезпечити персонал об’єктів, які забезпечують життєдіяльність, безпеку та оборону держави, марлевими респіраторними масками, медикаментами та іншими лікувально-профілактичними засобами, встановивши постійний контроль за їх безперебійною роботою.

17. Міністерству охорони здоров’я, Міністерству освіти і науки, Міністерству у справах сім’ї, молоді та спорту вирішити питання щодо продовження за згодою батьків перебування дітей з областей, у яких запроваджено карантин, в оздоровчих і санаторних закладах.

18. Міністерству охорони здоров’я, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям щодня до 9 год інформувати Кабінет Міністрів України про здійснення заходів щодо запобігання поширенню пандемічного грипу та інших гострих респіраторних захворювань.

Прем’єр-міністр України

Ю. Тимошенко

____________

Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/med/12_90.html


Попередня статтяНаступна стаття


Ваше ім`я:  Захисний код:  <=>
символів залишилось

Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу, Митного Комментарий Налогового кодекса, Таможенного| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

(C) Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2018. All rіghts reserved. Тел. (032) 243-43-23, (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99.
Пропозиції та зауваження надсилайте на
Електронним та друкованим ЗМІ дозволяється  цитування матеріалів Книги маразмів України за умови посилання на Книгу маразмів України та сайт www.marazm.org.ua Обов'язкове посилання наступного змісту: "За матеріалами Книги маразмів України (www.marazm.org.ua)…". з використанням в Інтернеті гіперпосилання (hyperlink) на Книгу маразмів України  (www.marazm.org.ua). Іншим організаціям та приватним особам використання матеріалів для публічних цілей дозволяється за умови окремого дозволу автора з дотриманням вищезгаданих посилань.

Розсилка новин
Підтримка проекту:
U634971969297
Z404288205014
E208021446192

Новини
маразмiв


Нова українська національна ідея. Новая украинская национальная идея
 
Кутки споживача для всіх міст із законодавством та книгою скарг. Кутки покупця. Уголки потребителя для всех городов с законодательством и книгой жалоб. Уголки покупателя





Украинские 100x100




Газета "Правовий тиждень"