ЗАБОРОНЕНО ЗДІЙСНЮВАТИ ЗАКУПІВЛЮ ЗАКЛАДАМИ І УСТАНОВАМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я, ЩО ФІНАНСУЮТЬСЯ З ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ, ДІАГНОСТИКУМІВ, АНАЛОГИ ЯКИХ У ДОСТАТНІЙ КІЛЬКОСТІ ВИРОБЛЯЮТЬСЯ В УКРАЇНІПостановою Кабінету Міністрів України від 19 січня 1998 р. N 43 "Про заборону закупівлі закладами і установами охорони здоров'я, що фінансуються з державного бюджету, діагностикумів, вакцин, сироваток та інших медичних імунобіологічних препаратів імпортного виробництва, аналоги яких у достатній кількості виробляються в Україні" було заборонено здійснювати закупівлю закладами і установами охорони здоров'я, що фінансуються з державного бюджету, діагностикумів, вакцин, сироваток та інших медичних імунобіологічних препаратів імпортного виробництва, аналоги яких у достатній кількості виробляються в Україні. Таким чином українські платники податків позбавлені можливості діагностуватися більш якісними, і часто-густо більш дешевими (з Росії), закордонними діагностикумами. Тим самим ми, українці, за власні кошти, стимулюємо розвиток СНІДу, туберкульозу, сифілісу, гепатиту тощо. Не застосовуючи якісні діагностикуми ми отримуємо хибні результати аналізів, в результаті чого ніби здорова людина розповсюджує хворобу не відаючи про свою хворобу. Кількість вітчизняних діагностикумів поставлено попереду здоров’я українських громадян за їхні же гроші. Крім того, цією Постановою Кабміну порушується низка українських Законів. Зокрема, Закон України від 22.02.2000 р. № 1490-III “Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти”. Цей Закон передбачає, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах відповідно до положень цього Закону, за винятком випадків, коли застосовуються положення статті 6 цього Закону. Стаття 6 Закону передбачає, що замовник надає перевагу тендерній пропозиції, поданій вітчизняним виробником, шляхом застосування преференційної поправки до її ціни: для товарів - 200 тисячам євро; для послуг - 300 тисячам євро; для робіт - 4 мільйонам євро. Розмір преференційної поправки повинен становити 10 відсотків ціни тендерної пропозиції. Тобто імпортні діагностикуми мають закуповуватися на тендерах, і лише якщо імпортні діагностикуми програють тендер, вони не закуповуються. При цьому, при сумах закупівель діагностикумів до 200 тисяч євро українські діагностикуми можуть бути навіть на 10 відсотків дорожчими за імпортні. Але жодних заборон на закупівлю імпортних діагностикумів. Крім того порушено частину другу статті 4 Закону України від 11.01.2001 р. № 2210-III “Про захист економічної конкуренції”, відповідно до якої суб'єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. В 2006 році Постанову Кабінету Міністрів України від 19 січня 1998 р. N 43 було скасовано Постановою Кабінету Міністрів України від 07.03.2006 р. № 252 "Про затвердження Порядку використання у 2006 році коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання централізованих заходів і програм з охорони здоров'я". Маразм ліквідовано 10.05.2004 1:36КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИПОСТАНОВАвід 19 січня 1998 р. N 43 Київ Про заборону закупівлі закладами і установами охорони здоров'я, що фінансуються з державного бюджету, діагностикумів, вакцин, сироваток та інших медичних імунобіологічних препаратів імпортного виробництва, аналоги яких у достатній кількості виробляються в УкраїніНа виконання постанови Верховної Ради України від 18 липня 1997 р. N 496 "Про інформацію Кабінету Міністрів України "Про стан справ у системі охорони здоров'я України та перспективи її розвитку" Кабінет Міністрів України ПОСТАНОВЛЯЄ: 1. Заборонити закупівлю закладами і установами охорони здоров'я, що фінансуються з державного бюджету, діагностикумів, вакцин, сироваток та інших медичних імунобіологічних препаратів імпортного виробництва, аналоги яких у достатній кількості виробляються в Україні. 2. Перелік діагностикумів, вакцин, сироваток та інших медичних імунобіологічних препаратів імпортного виробництва, аналоги яких у достатній кількості виробляються в Україні, визначається Міністерством охорони здоров'я разом з Державним комітетом з медичної та мікробіологічної промисловості та за їх поданням підлягає щоквартальній публікації в газеті "Урядовий кур'єр". 3. Міністерству охорони здоров'я забезпечити здійснення постійного контролю за недопущенням використання коштів державного бюджету на закупівлю діагностикумів, вакцин, сироваток та інших медичних імунобіологічних препаратів імпортного виробництва, аналоги яких в достатній кількості виробляються в Україні. 4. Контроль за виконанням цієї постанови покласти на Міністра охорони здоров'я Сердюка А. М. і голову Державного комітету з медичної та мікробіологічної промисловості Спіженка Ю. П.
Інд. 28 ПОСТАНОВАВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ Про інформацію Кабінету Міністрів України “Про стан справ у системі охорони здоров’я України та перспективи її розвитку" (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1997, N 40, ст.270) Верховна Рада України ПОСТАНОВЛЯЄ: 1. Інформацію Кабінету Міністрів України “Про стан справ у системі охорони здоров’я України та перспективи її розвитку” взяти до відома. 2. Запропонувати Кабінету Міністрів України вжити невідкладних заходів до: забезпечення реалізації прав громадян на охорону здоров’я та медичну допомогу у відповідності з вимогами статті 49 Конституції України ; визначення та затвердження в установленому законодавством порядку нормативів фінансових витрат на охорону здоров’я, гарантованого рівня та стандартів якості медико-санітарної допомоги громадянам і врахування їх при підготовці проекту Закону України про Державний бюджет України на 1998 рік; контролю за виконанням вимог статті 49 Конституції України про неприпустимість скорочення існуючої мережі державних і комунальних закладів охорони здоров’я, передусім у сільській місцевості; удосконалення порядку забезпечення лікарськими засобами інвалідів, ветеранів, осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та інших пільгових категорій населення; затвердження порядку надання платних послуг у державних і комунальних закладах охорони здоров’я та одержання добровільної компенсації від пацієнтів за надання цих послуг, розробки і запровадження відповідних механізмів регулювання цін, посилення контролю з боку центральних та місцевих органів виконавчої влади за наданням зазначених послуг; державної підтримки вітчизняного виробництва лікарських засобів і медичної техніки та виділення необхідних для цього коштів при формуванні Державного бюджету України на 1998 та наступні роки; запуску в 1997 році виробництва вітчизняних інсулінів; заборони закупівлі закладами та установами охорони здоров’я, що фінансуються з бюджету, діагностикумів, вакцин, сироваток та інших медичних імунобіологічних препаратів імпортного виробництва, аналоги яких у достатній кількості виробляються в Україні; виділення централізованих коштів на закупівлю водіїв ритму та штучних клапанів серця, штучних кульшових суглобів, а також життєво необхідних лікарських засобів, зокрема для лікування хворих на фенілкетонурію, гемофілію та імунодепресантів; прискорення подання на розгляд Верховної Ради України передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 1996 року N 1396 (1396-96-п) “Про заходи щодо реалізації Програми діяльності Кабінету Міністрів України” проектів законодавчих актів спрямованих на врегулювання суспільних відносин у сфері охорони здоров’я. 3. Кабінету Міністрів України, Уряду Автономної Республіки Крим, обласним, Київській і Севастопольській міським державним адміністраціям: вжити необхідних заходів щодо погашення до кінця поточного року заборгованості по заробітній платі працівникам охорони здоров’я; при формуванні бюджетів усіх рівнів передбачити виділення у достатніх обсягах коштів на забезпечення лікарськими засобами інвалідів, ветеранів, осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та інших пільгових категорій населення. 4. Доручити комітетам Верховної Ради України з питань фінансів і банківської діяльності та з питань охорони здоров’я, материнства і дитинства разом з Урядом терміново підготувати і внести на розгляд Верховної Ради України законодавчі пропозиції щодо звільнення від податку на додану вартість, акцизного збору та ввізного мита санітарного автомобільного транспорту, що закуповується для потреб державних та комунальних закладів та установ охорони здоров’я. 5. Вважати за доцільне у грудні 1997 року заслухати інформацію Кабінету Міністрів України про стан справ у системі охорони здоров’я. Голова Верховної Ради України О.МОРОЗ м. Київ, 18 липня 1997 року N 496/97-ВР
НАКАЗвід 25 вересня 1998 року N 286 Про затвердження переліку діагностикумів, вакцин, сироваток та інших медичних імунобіологічних препаратів імпортного виробництва, аналоги яких у достатній кількості виробляються в УкраїніНа виконання пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 19 січня 1998 р. N 43 "Про заборону закупівлі закладами і установами охорони здоров'я, що фінансуються з державного бюджету, діагностикумів, вакцин, сироваток та інших медичних імунобіологічних препаратів імпортного виробництва, аналоги яких у достатній кількості виробляються в Україні", наказую: 1. Затвердити перелік діагностикумів, вакцин, сироваток та інших медичних імунобіологічних препаратів імпортного виробництва, аналоги яких у достатній кількості виробляються в Україні (додається). 2. Міністру охорони здоров'я Автономної Республіки Крим, начальникам управлінь охорони здоров'я обласних, Київської, Севастопольської міських державних адміністрацій, головним лікарям республіканської санепідстанції Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських санепідстанцій заборонити закупівлю закладами і установами охорони здоров'я, що фінансуються з державного бюджету, діагностикумів, вакцин, сироваток та інших медичних імунобіологічних препаратів імпортного виробництва, аналоги яких у достатній кількості виробляються в Україні. 3. Голові комітету з питань імунобіологічних препаратів МОЗ України Сельніковій О. П. разом з Державним комітетом з медичної та мікробіологічної промисловості щоквартально готувати перелік діагностикумів, вакцин, сироваток та інших медичних імунобіологічних препаратів імпортного виробництва, аналоги яких у достатній кількості виробляються в Україні, для його публікації в газеті "Урядовий кур'єр". 4. Контроль за виконанням наказу покладаю на першого заступника Міністра Некрасову Л. С.
Перелік діагностикумів, вакцин, сироваток та інших медичних імунобіологічних препаратів імпортного виробництва, аналоги яких у достатній кількості виробляються в Україні
Перелік складено Комітетом з питань імунобіологічних препаратів.
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99. |
Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
|