Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу України Комментарий Налогового кодекса Украины| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

ГЛАВА XІІ. МАРАЗМИ, НОВИНИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я, МЕДИЦИНИ

Введення платної медицини у комунальних установах охорони здоров’я Києва?!

Тепер пацієнт він зобов'язаний це платити тільки для того, щоб потрапити на прийом: мер Києва підписав розпорядження про введення платної медицини у комунальних установах охорони здоров’я Києва, планується, що воно вже діятиме з квітня і воно вже пройшло процедуру обговорення. Відповідно до документа, тільки первинний прийом лікаря обійдеться в 130 грн. Столична прокуратура уже викрила дане рішення в порушенні ст.49 Конституції України і закону «Основи законодавства України про охорону здоров'я».

Та й чи поліпшить дане рішення матеріальне становище самих лікарів і чи стануть вони більш уважно відноситися до хворих – під великим сумнівом. Швидше за все, ситуація в галузі залишиться без змін, з одним виправленням: платити прийдеться двічі за того самого «кота в мішку». Утім, є кілька виключень з переліку платних медпослуг. Зокрема, прийом психіатра чомусь залишився безкоштовним, безкоштовною є швидка та лікування туберкульозу.

 

Тарифи на платні послуги, що їх надає Дитяча поліклініка № 1 Дніпровського району м. Києва
Тарифи на платні послуги, що їх надає Дитяча поліклініка № 5 Шевченківського району м. Києва
Тарифи на платні послуги, що їх надає Київська міська клінічна лікарня №8
Тарифи на платні послуги, що їх надає Київський міський психоневрологічний диспансер № 5
Тарифи на платні послуги, що їх надає Київська міська клінічна психоневрологічна лікарня № 1
Тарифи на платні послуги, що їх надає поліклініка № 1 Голосіївського району м. Києва
Тарифи на платні послуги, що їх надає Стоматологічна поліклініка Подільського району м. Києва
Тарифи на платні послуги, що їх надає Поліклініка сімейних лікарів "Корчувате"
Тарифи на платні послуги, що їх надає Стоматологічна поліклініка Дарницького рійону м. Києва
Тарифи на платні послуги, що їх надає Поліклініка № 1 Оболонського району м. Києва

http://www.kmv.gov.ua/rpolicyprj.asp?Id=340

Куток споживача. Куток покупця. Куточок споживача. Куточок покупця

Кутки споживача від 99 до 399 грн. + все торговельне законодавство

Вантажний велосипед. Грузовой велосипед. Велорикша Украина

Універсальний вантажний велосипед + ручний вантажний візок в подарунок

Рекламна стійка, інформаційний стенд вертиться, вертящаяся стійка, стенд-листалка, стенд-вертушка

Ротаційна (гортальна) настільна система (промо-стійка), 11 прозорих кишень А4, 250 грн.

 


Змiст проекту регуляторного акта

Про регулювання тарифів

на платні послуги, що надають

лікувально-профілактичні

державні та комунальні

заклади охорони здоров’я

      Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 25.12.96   № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» (із змінами і доповненнями), від 17.09.96 № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних закладах охорони здоров’я та вищих медичних закладах освіти» (із змінами і доповненнями),від 17.05.2002 № 659 «Про затвердження переліку груп власних надходжень бюджетних установ, вимог щодо їх утворення та напрямів використання» (із змінами і доповненнями) та з метою недопущення необґрунтованого зростання тарифів на платні послуги, надання медичної допомоги громадянам застрахованими за добровільним медичним страхуванням, іноземних громадян, для отримання гарантованого медичного обслуговування:

      1. Регулювати тарифи на платні послуги, що їх надає Дитяча поліклініка № 1 Дніпровського району м.Києва  (додаються).

      2. Регулювати тарифи на платні послуги, що їх надає Дитяча поліклініка № 5 Шевченківського району м.Києва (додаються).

      3. Регулювати тарифи на платні послуги, що їх надає Київська міська клінічна лікарня № 8 (додаються).

      4. Регулювати  тарифи на платні послуги, що їх надає Київський міський психоневрологічний диспансер № 5 (додаються).

      5. Регулювати тарифи на платні послуги, що їх надає Київська міська клінічна психоневрологічна лікарня № 1 (додаються).

      6. Регулювати тарифи на платні послуги, що їх надає Поліклініка № 1 Голосіївського району м.Києва (додаються).

      7. Регулювати тарифи на платні послуги, що їх надає Стоматологічна поліклініка Подільського району м.Києва (додаються).

      8. Регулювати тарифи на платні послуги, що їх надає Поліклініка сімейних лікарів «Корчувате» (додаються).

      9. Регулювати тарифи на платні послуги, що їх надає Стоматологічна поліклініка Дарницького району м.Києва (додаються).

      10. Регулювати тарифи на платні послуги, що їх надає Поліклініка № 1 Оболонського району м.Києва (додаються).

      11. Головному управлінню охорони здоров’я та медичного забезпечення виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації):

      11.1. Довести до відома керівників лікувально-профілактичних закладів, що засновані на комунальній формі власності територіальної громади м.Києва перелік пільгових категорій громадян, яким згідно з законодавством України надаються безоплатно лабораторні, діагностичні та консультативні послуги без направлення лікарів (додаються).

      11.2. Забезпечити надання безоплатних послуг пільговим категоріям громадян, зазначених у п.11.1.

      11.3. Забезпечити застосування тарифів на платні послуги лікувальними установами (зазначеними в п…) у суворому дотриманні вимог постанови Кабінету Міністрів України від 17.09.96 № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних закладах охорони здоров’я та вищих медичних закладах освіти» (із змінами і доповненнями).

      11.4. Заборонити лікувально-профілактичним закладам стягнення будь-яких платежів з громадян у системі державного медичного страхування за надання їм медичної допомоги.

      12. Розпорядження набуває чинності з моменту державної реєстрації в Головному управлінні юстиції м.Києва та його оприлюднення.

13. Першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації Кільчицькій І.Р забезпечити висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.

      14. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов’язків.

Голова                                                                           Л.Черновецький


Аналiз регуляторного впливу

Аналіз

регуляторного впливу щодо проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)  «Про регулювання тарифів на  платні послуги, що надаються лікувально-профілактичними державними і комунальними закладами охорони здоров’я»

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання .

Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про регулювання тарифів на платні послуги, що надаються лікувально-профілактичними державними і комунальними закладами охорони здоров’я» підготовлений відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін(тарифів)». Беручи до уваги зміни економічних умов, що відбулися за період дії тарифів( зростання тарифів на комунальні послуги, зростання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, підвищення мінімальної заробітної плати, індекс інфляції ) та з метою раціонального використання бюджетних коштів , покращення результатів фінансово - господарської діяльності лікувально-профілактичних державних і комунальних закладів охорони здоров’я виникла необхідність у перегляді діючих тарифів на послуги медичного характеру. Тарифи на зазначені послуги розраховуються відповідно до Методик розрахунку цін на послуги та нозології ,які зареєстровані в Головному управлінні юстиції у м .Києві для кожного лікувального закладу, виходячи з конкретних умов надання послуг та рівня рентабельності у розмірі до 30 відсотків (рекомендовано листом Київської міської державної адміністрації від 23.10.2008 № 003-750) . Перелік послуг, які надаються на платній основі, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2002№ 989 « Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17.09.96 № 1138».

 

2.Цілі державного регулювання .

Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про регулювання тарифів на платні послуги, що надаються лікувально-профілактичними державними і комунальними закладами охорони здоров’я» підготовлений з метою раціонального використання бюджетних коштів, покращення результатів фінансово-господарської діяльності . Отримання власних надходжень до спеціального рахунку створить умови закладам охорони здоров’я отримувати та витрачати на нагайні потреби ці кошти А саме: на медикаменти, харчування, обладнання, реактиви, предмети медичного призначення. В умовах нестабільної економічної та соціальної ситуації кошти отримані лікувально – профілактичними закладами є надзвичайно цінним підґрунтям для їх діяльності.

 

3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей .

Проектом розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про регулювання  тарифів на платні послуги, що надаються лікувально-профілактичними державними і комунальними закладами охорони здоров’я» запроваджується державне регулювання тарифів на платні послуги, які надаються лікувальними закладами за переліком затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2002 № 989 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17.09.96 № 1138». Даний проект розпорядження сприятиме покращенню результатів фінансово – господарської діяльності лікувально-профілактичних закладів державної та комунальної форми власності.

 

4. Механізм та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми .

Проектом розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про регулювання  тарифів на платні послуги, що надаються лікувально-профілактичними державними і комунальними закладами охорони здоров’я» запроваджується регулювання тарифів на послуги медичного характеру шляхом встановлення тарифів для конкретного лікувально-профілактичного закладу охорони здоров’я виходячи з фактичних витрат, пов’язаних із їх наданням та прибутку.

Проект розпорядження оприлюднений 05.02.2009р. на сайті www .kmv.gov.ua з метою отримання зауважень та пропозицій на електронну пошту cinpolit@kmv.gov.ua.

 

5.Можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту.

Приведення нормативно-правових актів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації ) у відповідність з чинним законодавством.

 

6. Визначення очікуваних результатів прийняття актів

Регулювання тарифів на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні і комунальні заклади охорони здоров’я для кожного лікувального закладу, виходячи з конкретних умов надання послуг дозволить раціонально використовувати бюджетні кошти.

 

7. Обґрунтування запропонованого строку дії акта (у разі обмеження цього строку)

Строк дії регуляторного акту не обмежено і залежить від економічної стабільності у країні .

 

8. Визначення показників результативності акта

Нове розпорядження забезпечить державне регулювання у сфері тарифів на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні і комунальні заклади охорони здоров’я : дитяча поліклініка № 1 Дніпровського району м.Києва, дитяча поліклініка № 5 Шевченківського району м.Києва, Київська міська клінічна лікарня №8, Київський міський психоневрологічний диспансер № 5,Київська міська клінічна психоневрологічна лікарня № 1, поліклініка № 1 Голосіївського району м.Києва, стоматологічна поліклініка Подільського району м.Києва, поліклініка сімейних лікарів «Корчувате», стоматологічна поліклініка Дарницького району м.Києва, поліклініка № 1 Оболонського району м.Києва.

Реалізація проекту розпорядження не потребує матеріальних та інших витрат.

 

9. Економічний і соціальний ефект

Впровадження проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) не потребує капіталовкладень та виділення коштів з міського бюджету.

 

10. Інформація про спосіб оприлюднення.

Проект розпорядження на аналіз регуляторного впливу оприлюднений в мережі Інтернет 05.02.2009р. на офіційному ВЕБ- порталі Київської міської влади: (www.kmv.gov.ua).

 

11. Інформація про строк, протягом якого приймаються зауваження та пропозиції

Відповідно до Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб приймаються протягом одного місяця.

 

12. Інформація про спосіб надання зауважень та пропозицій

Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань приймаються, як на електронну адресу cinpolit@kmv.gov.ua так і у письмовому вигляді за вказаною адресою 03150, м. Київ, вул. Лабораторна,1 , к.306 та Представництві Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва в м. Києві : 01011, м Київ, вул. Арсенальна, 9/1,209 або kiev gkrp@ukr.net.

 

Начальник Головного управління

з питань цінової політики                               В.Яструбинський


Вiдстеження результативностi регуляторного акта

Звіт

про базове відстеження результативності регуляторного акта -розпорядження виконавчого органу Київської міської ради ( Київської  міської державної адміністрації)   «Про регулювання тарифів на платні послуги, що надають лікувально – профілактичні державні і комунальні заклади охорони здоров’я»

 

  Заходи  з відстеження результативності регуляторного акта – розпорядження виконавчого органу Київської  міської ради( Київської міської державної адміністрації) «Про регулювання тарифів  на платні послуги, що надають лікувально – профілактичні державні і комунальні заклади охорони здоров’я» (далі по тексту – Розпорядження) проведено Головним управлінням з питанням цінової політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної  адміністрації).       

                                                                                  1.Мета  прийняття   регуляторного акта

        Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96           № 1548« Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін(тарифів)».

   Проектом розпорядження запроваджується регулювання  тарифів на платні послуги, що надають державні і комунальні заклади охорони здоров’я шляхом встановлення тарифів для кожного лікувально-профілактичного закладу виходячи з економічно - обгрунтованих витрат, пов’язаних із їх наданням  та рентабельності у розмірі 30 відсотків ( рекомендовано листом Київської міської державної адміністрації від 23.10.2008 №003-750).  

   Проект розпорядження є нормативно-правовим актом, який спрямований на :

- ефективне використання наданих повноважень, з метою створення сприятливих умов лікувально –профілактичним закладам в частині  отримання та використання  коштів, які надійшли від наданих платних послуг;

         - чіткий контроль з боку контролюючих органів за формуванням тарифів на платні медичні послуги, які надають лікувально-профілактичні державні і комунальні заклади;

        -  сприятиме  покращенню результатів фінансово-господарської діяльності лікувально-профілактичним закладів.  

                                    

2. Строк виконання заходів з відстеження: лютий - березень2009р.

 

3. Тип відстеження : базове.  

 

4. Методи одержання результативності  відстеження.

     Шляхом опитування суб’єктів господарювання, які працюють у сфері  надання медичних послуг.

 

5. Дані та припущення, на основі яких було проведено відстеження результативності, а також способи одержання даних.

           З метою одержання кількісних та якісних показників результативності регуляторного акта Головним управлінням з питань цінової політики була проаналізована інформація, яка надійшла від   лікувально-профілактичних закладів охорони здоров’я, а саме: Дитячої поліклініки № 1 Дніпровського району м. Києва, Дитячої поліклініки № 5 Шевченківського району м. Києва, Київської міської клінічної лікарні № 8, Київського міського психоневрологічного диспансеру № 5,Київської міської клінічної психоневрологічної лікарні № 1, поліклініки № 1 Голосіївського району м. Києва, стоматологічної поліклініки Подільського району м. Києва, поліклініки сімейних лікарів «Корчувате», стоматологічної поліклініки Дарницького району м. Києва, поліклініки № 1 Оболонського району м. Києва.

     Пропозиції  з відповідними розрахунками надійшли у письмовій формі.

 

       6. Кількісні та якісні значення показників результативності акта.

       Запроваджене проектом розпорядження  регулювання тарифів на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні і комунальні заклади охорони здоров’я :

-   сприятиме раціональному використанню бюджетних коштів ; .

- покращенню  результатів фінансово-господарської діяльності          

лікувальних закладів;

            - власні  кошти, які надходитимуть до спеціального рахунку можна буде витрачати  на нагайні потреби лікувальних закладів, а саме: на придбання медикаментів, на харчування, на придбання обладнання, реактивів, предметів медичного призначення.

 

7. Оцінка результатів реалізації акта та ступеня досягнення визначення цілей.

  Результатом реалізації запропонованого регуляторного акта є  встановлення  розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради ( Київської міської державної адміністрації ) тарифів  на платні  послуги для кожного  конкретного лікувально-профілактичного закладу .

Основні зовнішні фактори на дію  запропонованого регуляторного акта:

-розмір конкуренції. Документ направлений на стимулювання добросовісної конкуренції  між  суб’єктами  господарювання, що  надають платні медичні послуги .

- напруга в підприємствах. Діючі до теперішнього часу тарифи  стримують  розвиток лікувально-профілактичних закладів  та призводять до виникнення соціальної напруги серед працівників , призводять до плинності кадрів .

-ступень ризику для суспільства. Враховуючи викладене, а також проаналізувавши надані пропозиції, щодо рівня тарифів на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні заклади, Київська міська державна адміністрація зазначає, що прийняття  розпорядження є необхідним і призведе до покращення  результатів фінансово – господарської  діяльності підприємств медичної галузі  та цвілевого використання бюджетних коштів.

 

8. Заходи, за допомогою яких будуть  здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта.

Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись через рік після набрання ним чинності, але не пізніше двох років з дня  набрання чинності цим актом.

Періодичні відстеження результативності регуляторного акта будуть здійснюватися раз на кожні три роки починаючи з дня  закінчення заходів  з повторного відстеження результативності цього акта.

  Повторне та періодичні відстеження результативності регуляторного акта будуть здійснюватися згідно з планами заходів та графіками по відстеженню, які затверджуються розробником цього регуляторного  акта.

         Контроль за виконанням вимог регуляторного акта покладено на виконавчий орган Київської міської ради (Київську міську державну адміністрацію) та представництво Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва в м. Києві.

 

Начальник                                                                       В.Яструбинський       

____________

Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/med/12_79.html


Попередня статтяНаступна стаття


[an error occurred while processing this directive]


Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу, Митного Комментарий Налогового кодекса, Таможенного| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

(C) Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2020. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99.
Пропозиції та зауваження надсилайте на
Електронним та друкованим ЗМІ дозволяється  цитування матеріалів Книги маразмів України за умови посилання на Книгу маразмів України та сайт www.marazm.org.ua Обов'язкове посилання наступного змісту: "За матеріалами Книги маразмів України (www.marazm.org.ua)…". з використанням в Інтернеті гіперпосилання (hyperlink) на Книгу маразмів України  (www.marazm.org.ua). Іншим організаціям та приватним особам використання матеріалів для публічних цілей дозволяється за умови окремого дозволу автора з дотриманням вищезгаданих посилань.

Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
Підтримка проекту:
U634971969297
Z404288205014
E208021446192

Новини
маразмiв


Нова українська національна ідея. Новая украинская национальная идея
 
Кутки споживача для всіх міст із законодавством та книгою скарг. Кутки покупця. Уголки потребителя для всех городов с законодательством и книгой жалоб. Уголки покупателя





Украинские 100x100




Газета "Правовий тиждень"