Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу України Комментарий Налогового кодекса Украины| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

ГЛАВА 00. МАРАЗМИ, НОВИНИ ЗАКОНОДАВСТВА, ЮРИСПРУДЕНЦІЇ

ЗА НАДАННЯ ПРАВА ДОСТУПУ, КОРИСТУВАННЯ ТА ОДЕРЖАННЯ ІНФОРМАЦІЇ НА ЕЛЕКТРОННИХ ЧИ ПАПЕРОВИХ НОСІЯХ, А ТАКОЖ НАДАННЯ ІНШИХ ПОСЛУГ З ІНФОРМАЦІЙНОГО ФОНДУ РЕЄСТРУ НОРМАТИВНИХ АКТІВ СПРАВЛЯЄТЬСЯ ПЛАТА. АЛЕ ЗА ЕЛЕКТРОННІ НОСІЇ ПЛАТИ БРАТИ НЕ МАЮТЬ ПРАВА

 

Указом Президента України від 27 червня 1996 року N 468/96  “Про Єдиний державний реєстр нормативних актів” в Україні запроваджено Єдиний державний реєстр нормативних актів - автоматизовану систему збирання, накопичення та опрацювання актів законодавства.

До цього реєстру включаються чинні, опубліковані та неопубліковані, у тому числі з обмежувальними грифами, закони України, постанови Верховної Ради України, укази і розпорядження Президента України, декрети, постанови і розпорядження Кабінету Міністрів України, нормативні акти міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, зареєстровані в Міністерстві юстиції України, нормативні акти Національного банку України, міжнародні договори України. Державній реєстрації підлягають також тимчасові нормативні акти зі строком дії рік і більше та зі строком дії менше року в разі наступного його продовження.

Єдиний державний реєстр нормативно-правових актів - це автоматизована система збирання, накопичення та опрацювання актів законодавства, яка складається з еталонного, страхового, робочого та інформаційного фондів.

Інформаційний фонд Реєстру - спеціально створена для надання широкому колу користувачів інформації з Реєстру комп'ютерна інформаційна система у формі окремої бази даних, у якій зберігаються копії еталонних текстів нормативно-правових актів.

Порядок користування інформаційним фондом Реєстру та умови доступу до нього врегульовано Інструкцією про порядок та умови одержання інформації з інформаційного фонду Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів, затвердженою наказом Міністерства юстиції України від 26 червня 2002 р. N 57/5, зареєстрованим у Мін'юсті 27 червня 2002 р. за N 546/6834.

Користувачами Реєстру можуть бути будь-які юридичні та фізичні особи, в яких виникла потреба в отриманні інформації з інформаційного фонду Реєстру і які звернулися до Адміністратора Реєстру з відповідним запитом за встановленою формою.

 

Держатель Реєстру Міністерство юстиції України 

 

Адміністратор технологій ведення всіх фондів Реєстру та доступу до Реєстру - Технічний адміністратор - Інформаційно-аналітичний центр "ЛІГА"

 

Адміністратор обліку користувачів та контролю доступу до Реєстру - Адміністратор обліку - державне підприємство "Інформаційний центр"Міністерства юстиції України 


 

Відповідно до пункту 17 Порядку ведення Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів та користування ним, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2001 р. N 376, за надання права доступу, користування та одержання інформації на електронних чи паперових носіях, а також надання інших послуг з інформаційного фонду Реєстру справляється плата у порядку та в розмірі, які встановлюються держателем Реєстру за погодженням з Мінекономіки.

За одержання інформації з інформаційного фонду Реєстру справляється плата в порядку та розмірі, установлених Держателем Реєстру за погодженням з Мінекономіки, відповідно до Порядку та розмірів плати за надання права доступу, користування та одержання інформації з інформаційного фонду Єдиного державного реєстру нормативно-правових актівзатверджених наказом Міністерства юстиції України від 31 березня 2003 р. N 25/5 та зареєстрованих у Мін'юсті 31 березня 2003 р. за N 243/7564.

Розмір плати за інформацію, одержану з інформаційного фонду Реєстру, встановлюється за одиницю виміру текстової інформації (один кілобайт) і залежить від способу одержання інформації (на паперових носіях, у вигляді окремого комп'ютерного файлу чи шляхом безпосереднього доступу до інформаційного фонду Реєстру).

У разі використання одержаної інформації для подальшого тиражування (розповсюдження) розмір плати за одиницю виміру текстової інформації встановлюється з підвищувальним коефіцієнтом. Таким чином виходить, що газети, журнали та власне журналісти мають платити ще більше !

Розрахунки за одержання інформації з інформаційного фонду Реєстру на паперових носіях чи у вигляді окремого комп'ютерного файла здійснюються користувачем Реєстру за безготівковим розрахунком через банк або готівкою в касу Адміністратора Реєстру на підставі рахунка, наданого Адміністратором Реєстру.

Інформація з інформаційного фонду Реєстру на паперових носіях чи у вигляді окремого комп'ютерного файла надається користувачеві після внесення ним плати за інформацію, яка буде надана з інформаційного фонду Реєстру.

Розрахунки за одержання інформації шляхом безпосереднього доступу до інформаційного фонду Реєстру здійснюються шляхом сплати користувачем авансу за користування інформаційним фондом Реєстру.

За перегляд кожного тексту нормативно-правового акта з користувача автоматично стягується плата згідно з установленими розмірами шляхом зменшення авансу користувача на суму, пропорційну розміру переглянутого тексту.   

Розміри плати*
за одержання інформації з інформаційного фонду Реєстру

 

Форма надання інформації  

Одиниця виміру  

Тариф для юридичних осіб, грн.  

Тариф для фізичних осіб, грн.  

На паперових носіях  

1 кбайт  

0,50  

0,30  

У вигляді окремого комп'ютерного файла  

1 кбайт  

0,40  

0,20  

Шляхом безпосереднього доступу до інформаційного фонду Реєстру  

1 кбайт** 

0,20  

0,10  

* Вартість послуг зазначена з податком на додану вартість.

** Розмір авансового платежу, передбачений при безпосередньому доступі до інформаційного фонду Реєстру, дозволяє переглянути копії еталонних текстів у обсязі 600 кбайт і становить:

- для юридичних осіб  

- 120,0 грн. 

- для фізичних осіб 

- 60,0 грн.  

 

Однак все вищезгадане не повністю законне. Справа в тому, що відповідно до статті 32 Закону України від 02.10.1992 р. №2657-XII "Про інформацію" Під інформаційним запитом (надалі - запитом) щодо доступу до офіційних документів у цьому Законі розуміється звернення з вимогою про надання можливості ознайомлення з офіційними документами. Запит може бути індивідуальним або колективним. Він подається у письмовій формі. Громадянин має право звернутися до державних органів і вимагати надання будь-якого офіційного документу, незалежно від того, стосується цей документ його особисто чи ні, крім випадків обмеження доступу, передбачених цим Законом. Органи законодавчої, виконавчої та судової влади України, їх посадові особи зобов'язані надавати інформацію, що стосується їх діяльності, письмово, усно, по телефону чи використовуючи публічні виступи своїх посадових осіб.

Стаття 33 цього Закону передбачає, що термін вивчення запиту на предмет можливості його задоволення не повинен перевищувати десяти календарних днів.

А головне полягає в тому, що відповідно до статті 36 цього Закону запитувачі повинні повністю або частково відшкодувати витрати, пов'язані з виконанням запитів щодо доступу до офіційних документів та наданням письмової інформації.

 

Порядок оплати копій запитуваних документів встановлюється державними установами. Кабінет Міністрів України або інші державні установи визначають порядок і розмір оплати робіт по збиранню, пошуку, підготовці, створенню і наданню запитуваної письмової інформації, який не повинен перевищувати реальних витрат, пов'язаних з виконанням запитів.

Таким чином плату можуть стягувати лише за письмові документи, а не за електронні. Тому вимогу щодо плати за нормативно-правові акти в електронному вигляді або шляхом безпосереднього доступу до інформаційного фонду Реєстру слід сміливо оскаржувати. Закон про таку плату мовчить. А частина друга статті 19 Конституції України передбачає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

А взагалі виходить сумно - безкоштовно з нормативно-правовими актами можна ознайомитися лише в бібліотеках або на сайті Верховної Ради України www.rada.gov.ua . І більше практично ніде.

Віталій МОСЕЙЧУК

УКАЗ
ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ

Про Єдиний державний реєстр нормативних актів

З метою забезпечення в Україні єдиних принципів ідентифікації нормативних актів, державного обліку, створення фонду цих актів і підтримання їх у контрольному стані, доступності та гласності правової інформації постановляю:

1. Запровадити в Україні Єдиний державний реєстр нормативних актів — автоматизовану систему збирання, накопичення та опрацювання актів законодавства (далі — Державний реєстр).

2. Установити, що до Державного реєстру включаються чинні, опубліковані та неопубліковані, у тому числі з обмежувальними грифами, закони України, постанови Верховної Ради України, укази і розпорядження Президента України, декрети, постанови і розпорядження Кабінету Міністрів України, нормативні акти міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, зареєстровані в Міністерстві юстиції України, нормативні акти Національного банку України, міжнародні договори України.

Державній реєстрації підлягають також тимчасові нормативні акти зі строком дії рік і більше та зі строком дії менше року в разі наступного його продовження.

3. Нормативні акти, що містять відомості, які становлять державну таємницю, включаються до окремого розділу Державного реєстру з відповідним грифом секретності. Ведення цього розділу здійснюється згідно з вимогами законодавства про державну таємницю.

4. Покласти на Міністерство юстиції України ведення Державного реєстру, розроблення організаційних заходів та впровадження методологічних принципів, створення фонду нормативних актів та підтримання їх у контрольному стані, надання інформації про них.

5. З метою забезпечення ведення Державного реєстру Міністерство юстиції України одержує повні офіційні тексти актів з усіма додатками, прийняті Верховною Радою України, Президентом України, Кабінетом Міністрів України, Національним банком України.

6. Кабінету Міністрів України:

затвердити у тримісячний строк положення про порядок ведення Державного реєстру, створення фонду і підтримання в контрольному стані нормативних актів, порядок та умови користування даними цього Реєстру;

розглянути питання щодо можливого збільшення граничної чисельності центрального апарату Міністерства юстиції України у зв'язку з покладенням на нього додаткових функцій.

   

Президент України

Л. КУЧМА

м. Київ
 27 червня 1996 року
№468/96

 

 

 

Про затвердження Порядку та розмірів плати за надання права доступу, користування та одержання інформації з інформаційного фонду Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів

Наказ Міністерства юстиції України
від 31 березня 2003 року №25/5

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
31 березня 2003 р. за №243/7564

Відповідно до Указу Президента України від 27 червня 1996 року №468 «Про Єдиний державний реєстр нормативних актів», постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2001 року №376 «Про затвердження Порядку ведення Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів та користування ним» НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Порядок та розміри плати за надання права доступу, користування та одержання інформації з інформаційного фонду Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів (додається).

2. Департаменту систематизації законодавства та інформатизації (Пушенко О. Г.):

2.1. Подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 3 жовтня 1992 року №493 «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади».

2.2. Довести цей наказ до відома громадян, підприємств, установ та організацій, Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, обласних, Київського та Севастопольського міських управлінь юстиції.

3. Вважати таким, що втратив чинність, наказ Міністра юстиції України від 2 квітня 1997 року №126/7 «Про затвердження тарифів на користування даними Єдиного державного реєстру нормативних актів», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 2 квітня 1997 року за №106/1910.

4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Державного секретаря Горбунову Л. М.

 

Міністр

О. В. Лавринович

ПОГОДЖЕНО:

 

Міністр економіки та з питань

європейської інтеграції України

 

В. І. Хорошковський

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Міністерства юстиції України
від 31 березня 2003 р. №25/5

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
31 березня 2003 р. за №243/7564

 

Порядок та розміри плати

за надання права доступу, користування та одержання інформації з інформаційного фонду Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів

Цей Порядок регулює питання справляння плати за надання права доступу, користування та одержання інформації з інформаційного фонду Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів (далі — Реєстр) на електронних чи паперових носіях відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2001 року №376 «Про затвердження Порядку ведення Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів та користування ним» та Інструкції про порядок та умови одержання інформації з інформаційного фонду Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів, затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 26 червня 2002 року №57/5 та зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 27 червня 2002 року за №546/6834.

1. Загальні положення

1.1. Розмір плати за інформацію, одержану з інформаційного фонду Реєстру, установлюється за одиницю виміру текстової інформації (один кілобайт) і залежить від способу одержання інформації (на паперових носіях, у вигляді окремого комп'ютерного файла чи шляхом безпосереднього доступу до інформаційного фонду Реєстру). У разі використання одержаної інформації для подальшого тиражування (розповсюдження) розмір плати за одиницю виміру текстової інформації встановлюється з підвищувальним коефіцієнтом.

2. Порядок розрахунків за одержання інформації на паперових носіях чи у вигляді окремого комп'ютерного файла

2.1. Розрахунки за одержання інформації з інформаційного фонду Реєстру на паперових носіях чи у вигляді окремого комп'ютерного файла здійснюються користувачем Реєстру за безготівковим розрахунком через банк або готівкою в касу адміністратора Реєстру на підставі рахунку, наданого адміністратором Реєстру.

2.2. Інформація з інформаційного фонду Реєстру на паперових носіях чи у вигляді окремого комп'ютерного файла надається користувачеві після внесення ним плати за інформацію, яка буде надана з інформаційного фонду Реєстру.

2.3. У разі бажання користувача отримувати замовлену інформацію через пошту вартість послуг оператора поштового зв'язку з пересилання поштового відправлення не входить у розмір плати за одержану інформацію і сплачується користувачем окремо.

2.4. Звільняються від плати за одержання інформації на паперових носіях бюджетні установи, які в установленому порядку звільнені від сплати державного мита, у разі наявності запиту суду щодо надання відповідного нормативно-правового акта.

3. Порядок розрахунків у разі одержання інформації шляхом безпосереднього доступу до інформаційного фонду Реєстру

3.1. Розрахунки за одержання інформації шляхом безпосереднього доступу до інформаційного фонду Реєстру здійснюються шляхом сплати користувачем авансу за користування інформаційним фондом Реєстру.

3.2. За перегляд кожного тексту нормативно-правового акта з користувача автоматично стягується плата згідно з установленими розмірами шляхом зменшення авансу користувача на суму, пропорційну розміру переглянутого тексту.

3.3. Після вичерпання сплаченого авансу користувач замовляє в адміністратора Реєстру відповідний рахунок-фактуру для сплати наступного авансового платежу. Після надходження коштів від користувача адміністратор Реєстру надає користувачеві новий код авторизації та новий унікальний програмно-технічний ключ-ідентифікатор.

4. Розміри плати за надання права доступу, користування та одержання інформації з інформаційного фонду Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів

Форма надання інформації

Одиниця виміру

Тариф для юридичних осіб, грн.

Тариф для фізичних осіб, грн.

На паперових носіях

1 кбайт

0,50

0,30

У вигляді окремого комп'ютерного файла

1 кбайт

0,40

0,20

Шляхом безпосереднього доступу до інформаційного фонду Реєстру

1 кбайт

0,20

0,10

 

За надання інформації шляхом безпосереднього доступу до інформаційного фонду Реєстру можуть застосовуватись понижувальні коефіцієнти на договірних засадах у разі сплати за об'єм інформації не менше 10000 кбайт.

За використання інформації, отриманої з інформаційного фонду Реєстру для подальшого тиражування (розповсюдження), залежно від тиражу видань, установлюються підвищувальні коефіцієнти на договірних засадах.

Вартість послуг зазначена з податком на додану вартість.

 

Директор Департаменту

систематизації законодавства

та інформатизації

 

 

О. Г. Пушенко

 

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 23 квітня 2001 р. №376

Київ

Про затвердження Порядку ведення Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів та користування ним

З метою подальшого розвитку інформатизації у правовій сфері, уніфікації формування банку даних та автоматизованого надання правової інформації юридичним і фізичним особам Кабінет Міністрів України ПОСТАНОВЛЯЄ:

1. Затвердити Порядок ведення Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів та користування ним (додається).

2. Внести до постанови Кабінету Міністрів України від 11 грудня 1996 р. №1504 «Про запровадження Єдиного державного реєстру нормативних актів та здійснення правової інформатизації України» (ЗП України, 1996 р., №21, ст. 586) такі зміни:

у назві і тексті постанови слова «нормативних актів» замінити словами «нормативно-правових актів»;

пункти 4 і 6 визнати такими, що втратили чинність.

 

Перший
віце-прем'єр-міністр України

 

Ю. ЄХАНУРОВ

 

Інд. 29

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 23 квітня 2001 р. №376

 

ПОРЯДОК

ведення Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів та користування ним

Загальні положення

1. Єдиний державний реєстр нормативно-правових актів (далі — Реєстр) створюється з метою:

забезпечення додержання єдиних принципів ідентифікації нормативно-правових актів та ведення їх державного обліку в межах інформаційного простору України;

створення фонду та підтримання в контрольному стані нормативно-правових актів, надання інформації про них;

забезпечення в межах, визначених законодавством, доступності, гласності та відкритості правової інформації для користувачів.

2. Реєстр — це автоматизована система збирання, накопичення та опрацювання актів законодавства, яка складається з еталонного, страхового, робочого, інформаційного фондів та окремого розділу.

Еталонний фонд Реєстру — комп'ютерна інформаційна система, призначена для зберігання та обліку еталонних текстів нормативно-правових актів у контрольному стані. Еталонний фонд формується та зберігається в Мін'юсті.

Еталонний текст Реєстру — текст нормативно-правового акта у формі комп'ютерного файла, цілісність якого забезпечується за допомогою спеціальних ознак.

Робочий фонд Реєстру — комп'ютерна інформаційна система, яка підтримує технологію ведення Реєстру і використовується для підготовки та опрацювання текстів нормативно-правових актів при внесенні їх до еталонного фонду Реєстру.

Страховий фонд Реєстру — архівні копії еталонного фонду Реєстру, які зберігаються в Мін'юсті на електронних носіях і призначені для відновлення в автентичній формі еталонного фонду Реєстру у разі його повної або часткової втрати.

Інформаційний фонд Реєстру — спеціально створена для надання широкому колу користувачів інформації з Реєстру комп'ютерна інформаційна система у формі окремої бази даних, в якій зберігаються копії еталонних текстів нормативно-правових актів.

Копія еталонного тексту Реєстру — копія тексту нормативно-правового акта у формі комп'ютерного файла, який ідентичний відповідному еталонному тексту та зберігає всі спеціальні ознаки, що забезпечують його цілісність.

Окремий розділ Реєстру — комп'ютерна інформаційна система, що використовується для підготовки та накопичення текстів нормативно-правових актів з відповідним грифом секретності. Ведення цього розділу здійснюється відповідно до вимог законодавства.

Реєстраційний код — система цифрових знаків, що складається з двох частин: порядкового номера, який присвоюється нормативно-правовому акту при прийнятті рішення про включення його до Реєстру, і року прийняття рішення про включення нормативно-правового акта до Реєстру.

3. Держатель Реєстру — Мін'юст, який розробляє організаційні та методологічні принципи ведення Реєстру, приймає рішення про включення нормативно-правових актів до Реєстру, здійснює їх опрацювання, ідентифікацію, класифікацію, відповідає за автентичність та контрольний стан еталонних текстів, забезпечує внесення нормативно-правових актів до еталонного фонду і його збереження та здійснює контроль за наданням інформації з Реєстру.

4. Адміністратор Реєстру — уповноважена Мін'юстом юридична особа, яка здійснює супроводження програмно-інформаційного забезпечення Реєстру, відповідає за його функціонування, збереження даних і захист їх від руйнування, технічну підготовку текстів нормативно-правових актів для внесення їх до відповідного фонду Реєстру із збереженням спеціальних ознак для забезпечення їх цілісності, формування і підтримання інформаційного фонду, відповідність інформації, що надається юридичним і фізичним особам з інформаційного фонду Реєстру, еталонним текстам Реєстру, здійснює обслуговування і веде облік користувачів Реєстру та організовує контроль доступу до нього.

Адміністратором Реєстру може бути визначена на конкурсних засадах юридична особа, яка відповідає встановленим Мін'юстом кваліфікаційним вимогам та з якою Мін'юст в установленому порядку уклав договір на виконання цих функцій.

5. Користувачі Реєстру — будь-які юридичні і фізичні особи, які мають доступ до інформаційного фонду Реєстру.

Склад Реєстру

6. До Реєстру включаються:

нормативно-правові акти, видані починаючи з дня прийняття Акта проголошення незалежності України (24 серпня 1991 р.), — чинні, опубліковані та неопубліковані, у тому числі з обмежувальними грифами, закони України, постанови Верховної Ради України, укази і розпорядження Президента України, декрети, постанови і розпорядження Кабінету Міністрів України, рішення і висновки Конституційного Суду України, зареєстровані в Мін'юсті нормативно-правові акти міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, органів господарського управління та контролю, Національного банку, а також міжнародні договори України;

нормативно-правові акти, видані до прийняття Акта проголошення незалежності України (24 серпня 1991 р.), що не втратили чинності та не суперечать законодавству України;

тимчасові нормативно-правові акти з терміном дії рік і більше та з терміном дії менше року в разі наступного його продовження.

7. Не підлягають включенню до Реєстру акти, які не містять правових норм, зокрема:

про призначення на посаду та звільнення з посади;

про скликання нарад, конференцій, семінарів тощо;

про розгляд проектів нормативно-правових актів;

з питань організації виконання раніше прийнятих нормативно-правових актів;

про спорудження пам'ятників, бюстів, монументів конкретним особам і на честь певних подій, нагородження грамотами, відзнаками тощо;

про затвердження стандартів, технічних умов, будівельних норм і правил, іншої нормативно-технічної документації, тарифно-кваліфікаційних довідників, форм звітності.

Порядок включення нормативно-правових актів до Реєстру

8. Для включення до Реєстру повні офіційні тексти рішень і висновків Конституційного Суду України, нормативно-правових актів з усіма додатками, прийнятих Верховною Радою України, Президентом України, Кабінетом Міністрів України, подаються до Мін'юсту протягом трьох робочих днів з дня їх прийняття (законів України — протягом трьох робочих днів з дня підписання Президентом України). Тексти міжнародних договорів України із зазначенням дати підписання, дати ратифікації (затвердження), дати набрання чинності та терміну дії договору подаються МЗС до Мін'юсту протягом п'яти робочих днів з дня набрання ними чинності.

9. Нормативно-правові акти, які підлягають державній реєстрації відповідно до Указу Президента України від 3 жовтня 1992 р. №493 «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади» та постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 р. №731 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади», включаються до Реєстру після їх державної реєстрації у Мін'юсті.

10. Для включення до Реєстру нормативно-правові акти подаються Мін'юсту на електронних та паперових носіях. Копія нормативно-правового акта повинна бути підписана відповідальною особою та засвідчена печаткою органу, що його видав, копія міжнародного договору України — МЗС.

11. МЗС надає також Мін'юсту інформацію про денонсацію, внесення змін до міжнародних договорів України з додержанням вимог пункту 10 цього Положення.

12. Рішення про включення нормативно-правового акта до Реєстру приймається протягом п'яти робочих днів з дня його подання.

13. Повідомлення про включення нормативно-правового акта до Реєстру надсилається органу, який його видав.

14. До Реєстру вносяться такі дані про нормативно-правовий акт:

дата і номер акта;

назва акта;

текст акта;

реєстраційний код акта;

дата присвоєння реєстраційного коду;

дата реєстрації в Мін'юсті, реєстраційний номер;

класифікаційний індекс.

15. Нормативно-правові акти, включені до Реєстру, підтримуються Мін'юстом у контрольному стані.

Порядок і умови користування Реєстром

16. Юридичні і фізичні особи можуть одержати копії еталонних текстів нормативно-правових актів з інформаційного фонду Реєстру на електронних чи паперових носіях шляхом звернення до адміністратора Реєстру або безпосереднього санкціонованого доступу до інформаційного фонду Реєстру.

Контроль за доступом до інформаційного фонду Реєстру та надання інформаційних послуг з Реєстру здійснюється адміністратором Реєстру.

Для забезпечення контролю за доступом до інформаційного фонду Реєстру кожному користувачеві видається унікальний програмно-технічний ключ-ідентифікатор.

17. За надання права доступу, користування та одержання інформації на електронних чи паперових носіях, а також надання інших послуг з інформаційного фонду Реєстру справляється плата у порядку та в розмірі, які встановлюються держателем Реєстру за погодженням з Мінекономіки.

18. Верховна Рада України, Кабінет Міністрів України, Адміністрація Президента України, Конституційний Суд України, Верховний Суд України, Вищий господарський суд України, Вищий адміністративний суд України, Генеральна прокуратура України, центральні органи виконавчої влади одержують інформацію з Реєстру безоплатно.

19. Кошти від справляння плати за надання права доступу, користування та одержання інформації на електронних чи паперових носіях, надання інших послуг з інформаційного фонду спрямовуються адміністратору Реєстру і використовуються для забезпечення функціонування Реєстру.

____________

 

 
  Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/law/0000_35.html


Попередня статтяНаступна стаття


[an error occurred while processing this directive]


Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу, Митного Комментарий Налогового кодекса, Таможенного| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

(C) Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99.
Пропозиції та зауваження надсилайте на
Електронним та друкованим ЗМІ дозволяється  цитування матеріалів Книги маразмів України за умови посилання на Книгу маразмів України та сайт www.marazm.org.ua Обов'язкове посилання наступного змісту: "За матеріалами Книги маразмів України (www.marazm.org.ua)…". з використанням в Інтернеті гіперпосилання (hyperlink) на Книгу маразмів України  (www.marazm.org.ua). Іншим організаціям та приватним особам використання матеріалів для публічних цілей дозволяється за умови окремого дозволу автора з дотриманням вищезгаданих посилань.

Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
Підтримка проекту:
U634971969297
Z404288205014
E208021446192

Новини
маразмiв


Нова українська національна ідея. Новая украинская национальная идея
 
Кутки споживача для всіх міст із законодавством та книгою скарг. Кутки покупця. Уголки потребителя для всех городов с законодательством и книгой жалоб. Уголки покупателя





Украинские 100x100




Газета "Правовий тиждень"