Термін видачі інформації за Законом про доступ до публічної інформації – п’ять днів, а за Законом про звернення громадян – місяцьВідповідно статті 1 Закону України від 13.01.2011 р. № 2939-VI “Про доступ до публічної інформації”, який діє з 10 травня 2011 року, публічна інформація — це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що булаотримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом. Відповідно до статті 20 Закону розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту. У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту. Відповідно до частини другої статті другої цей Закон не поширюється на відносини щодо отримання інформації суб’єктами владних повноважень при здійсненні ними своїх функцій, а також на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом. Але згідно статті 20 Закону України від 02.10.1996 р. № 393/96-ВР “Про звернення громадян” звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів. В підсумку термін реакції влади на звернення громадянина щодо доступу до публічної інформації незрозумілий – п’ять днів чи місяць? Чи не буде спроб чиновників виводу інформації з грифом “публічна” до інших видів інформації з метою затягування розгляду звернень? І чому би не поєднати Закон “Про доступ до публічної інформації” та “Про звернення громадян”, адже перший міг би бути органічним розділом останнього. Щоправда останній стосується лише звернень громадян, але не юридичних осіб... Але це тема окремого казусу. Віталій МОСЕЙЧУК 15.05.2011 Звернення та скарги юридичних осіб до органів влади можуть розглядатися вічно ____________ Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/law/0000_172.html
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99. |
Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
|
||||||