Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу України Комментарий Налогового кодекса Украины| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

ГЛАВА 00. МАРАЗМИ, НОВИНИ ЗАКОНОДАВСТВА, ЮРИСПРУДЕНЦІЇ

Чиновник не відповідає за відсутність реєстрації свого нормативно-правого акту в Мін'юсті

Відповідно до Указу Президента від 03.10.1992 р. № 493/92 “Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади” нормативно-правові акти, які видаються міністерствами, іншими органами виконавчої влади, органами господарського управління та контролю і які зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер, підлягають державній реєстрації.

Однак в Україні відсутня відповідальність керівників органів державної влади та управління за затвердження та застосування незареєстрованих в Мін'юсті нормативно-правових актів, якщо така реєстрація є необхідною, а також за нереєстрацію таких актів. Громадяни, особливо підприємці, мусять жалітися в Міністерство юстиції щоб воно сприяло скасуванню незареєстрованих нормативних актів, Міністерство пише дивні листи до відомства-порушника, і в судах важко довести пряме застосування такого акту, оскільки для суду це не нормативно-правовий акт, а застосовують його чиновники без наявності письмових доказів... І лише у разі зловживань та перевищенні службових повноважень можна щось довести в кримінальному процесі, але перед цим слід суттєво постраждати...

А насправді слід надати право посадовим особам Міністерства юстиції складати адміністративні протоколи на колег-чиновників, які видають незареєстровані в Мін'юсті накази, та передавати ці протоколи до суду, або власноруч накладати штрафи, що буде оперативніше. А при трьох “проколах” – знімати чиновника з посади.

З іншого боку за застосування незареєстрованого нормативного акту можна було би притягати як за корупційне правопорушення, але такої практики нині немає бо жоден Закон не вважає це за корупцію.

А ще мене дивує відсутність адміністративної чи кримінальної відповідальності за випуск в життя недолугих законів, чомусь така відповідальність за випуск неякісних харчів чи виробів промисловості є, а Закон – це ж продукт виробництва депутатів та уряду. Одночасно з наступними виборами народ має визначати як на суді присяжних “Винні чи невинні в погіршенні вашого життя”, і якщо винні, то всім депутатам по 3 роки за гратами із відшкодуванням утримання у Верховній Раді. Можна зробити і партійну відповідальність – членів фракції “садити”.

Петро ПАТЛАТИЙ
11.06.2010

 Проведення перевірок щодо відшкодування ПДВ п’ять років здійснюється за незаконним наказом ДПАУ

При порушеннях прав людини у нас судяться з державними органами влади та управління, а не особисто з чиновниками-порушниками цих органів

Народні депутати не несуть жодної юридичної відповідальності за результати голосування, як і урядовці

Кабмін мусить скасовувати незареєстровані в Мін’юсті накази міністерств

ЗА ДАНИМИ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ ДВІ ТРЕТИНИ ПРОЕКТІВ НОРМАТИВНО-ПРАВОВИХ АКТІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ ЧИННОМУ ЗАКОНОДАВСТВУ

Куток споживача. Куток покупця. Куточок споживача. Куточок покупця

Кутки споживача від 99 до 399 грн. + все торговельне законодавство

Вантажний велосипед. Грузовой велосипед. Велорикша Украина

Універсальний вантажний велосипед + ручний вантажний візок в подарунок

Рекламна стійка, інформаційний стенд вертиться, вертящаяся стійка, стенд-листалка, стенд-вертушка

Ротаційна (гортальна) настільна система (промо-стійка), 11 прозорих кишень А4, 250 грн.

 


У К А З ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ

Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади

( Із змінами, внесеними згідно з Указом Президента

N 493/98  від 21.05.98 )

З метою впорядкування видання міністерствами, іншими органами виконавчої влади нормативно-правових актів, забезпечення охорони прав, свобод і законних інтересів громадян, підприємств, установ та організацій п о с т а н о в л я ю:

1. Установити, що з 1 січня 1993 року нормативно-правові акти, які видаються міністерствами, іншими органами виконавчої влади, органами господарського управління та контролю і які зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер, підлягають державній реєстрації.

2. Державну реєстрацію здійснюють:

нормативно-правових актів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, органів господарського управління та контролю — Міністерство юстиції України;

нормативно-правових актів міністерств і республіканських комітетів Автономної Республіки Крим — Головне управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим;

нормативно-правових актів обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, їх управлінь, відділів, інших підрозділів, а також місцевих органів господарського управління та контролю — обласні, Київське та Севастопольське міські управління юстиції;

нормативно-правових актів районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій, їх управлінь, відділів, інших підрозділів — районні, районні у містах Києві та Севастополі управління юстиції.

Державна реєстрація провадиться в порядку, що визначається Кабінетом Міністрів України.

Міністерство юстиції України та управління юстиції складають державні реєстри зареєстрованих ними нормативно-правових актів.

(Стаття 2 із змінами, внесеними згідно з Указом Президента N 493/98 від 21.05.98)

3. Нормативно-правові акти, зазначені в статті 1 цього Указу, набувають чинності через 10 днів після їх реєстрації, якщо в них не встановлено пізнішого строку надання їм чинності.

4. Створити в Українському державному центрі правової інформації Міністерства юстиції України банк даних про нормативно-правові акти, занесені до державного реєстру.

Міністерству юстиції України визначити порядок інформування громадян, підприємств, установ та організацій про зазначені нормативно-правові акти.

5. Міністерству юстиції України, іншим органам виконавчої влади, органам господарського управління та контролю забезпечувати опублікування нормативно-правових актів, занесених до державного реєстру, а також широке інформування громадян через засоби масової інформації про нормативно-правові акти, які стосуються прав, свобод і законних інтересів громадян.

6. Кабінету Міністрів України затвердити до 1 грудня 1992 року Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, органів господарського управління та контролю, що зачіпають права, свободи та інтереси громадян або мають міжвідомчий характер.

Президент України Л. КРАВЧУК

 м.Київ, 3 жовтня 1992 року

      N 493/92

____________

Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/law/0000_151.html


Попередня статтяНаступна стаття


[an error occurred while processing this directive]


Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу, Митного Комментарий Налогового кодекса, Таможенного| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

(C) Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99.
Пропозиції та зауваження надсилайте на
Електронним та друкованим ЗМІ дозволяється  цитування матеріалів Книги маразмів України за умови посилання на Книгу маразмів України та сайт www.marazm.org.ua Обов'язкове посилання наступного змісту: "За матеріалами Книги маразмів України (www.marazm.org.ua)…". з використанням в Інтернеті гіперпосилання (hyperlink) на Книгу маразмів України  (www.marazm.org.ua). Іншим організаціям та приватним особам використання матеріалів для публічних цілей дозволяється за умови окремого дозволу автора з дотриманням вищезгаданих посилань.

Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
Підтримка проекту:
U634971969297
Z404288205014
E208021446192

Новини
маразмiв


Нова українська національна ідея. Новая украинская национальная идея
 
Кутки споживача для всіх міст із законодавством та книгою скарг. Кутки покупця. Уголки потребителя для всех городов с законодательством и книгой жалоб. Уголки покупателя





Украинские 100x100




Газета "Правовий тиждень"