Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу України Комментарий Налогового кодекса Украины| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

ГЛАВА V. МАРАЗМИ, НОВИНИ ПРОМИСЛОВОСТІ

В Україні в 1934 році виготовили найбільший у світі паровоз

В 1934 році луганські паровозобудівники гордо рапортували про закінчення монтажу величезного вантажного паровоза 2-7-2 (АА20). Гігант отримав ім'я «Андрій Андрєєв».

Найцікавіше, що паровоз був названий не на честь створив його конструктора, що було б природно, і навіть не будь-якого революціонера, а в честь наркома шляхів сполучення СРСР, який працював на цій посаді з 1931 по 1935 рік.
У 1934 році «Андрій Андрєєв» був готовий виїхати за ворота заводу. Його унікальність полягала в тому, що це був перший в світі і єдиний донині паровоз з сімома рушійними осями, а простіше кажучи - з сімома парами коліс. У абсурдності створення подібної машини в тих умовах навряд чи варто звинувачувати конструкторів, які отримали можливість втілити свої найсміливіші технічні ідеї. Це був перший випадок в ті роки, коли будь-яка, навіть сама безглузда задумка щодо створення паровоза-богатиря могла отримати путівку в життя, і, найголовніше, бути профінансованою. На випуск першого і останнього гіганта паровозобудування було витрачено величезну, навіть за теперішніх часів, сума - близько півтора мільйона американських доларів.

Над АА20 працювало близько двох сотень конструкторів, які, в більшості своїй, були єврейської національності. Саме це і стало їх найбільшою «виною» перед радянською владою. Забирали їх з найменшого приводу, фабрикуя не тільки політичні, але й банальні кримінальні справи. А вся біда в тому, що місцевий НКВС не виконував план по кількості затриманих, а коли почалися труднощі з дітищем конструкторів, то і приводів особливих шукати не було потреби. Паровоз «не вписався» в стрілку, зійшов з рейок - як тут не звинуватити в зловмисному шкідництві людини з прізвищем, що закінчується на -ман або -штейн. Дивишся, і план по 58-й статті буде виконаний. А залізничне керівництво і не думало рятувати своїх конструкторів - навпаки, дбаючи, очевидно, про власну безпеку, ще й додавало масла у вогонь.

Взимку 1941 року унікальний паровоз в холодному (неробочому) стані був доставлений в Міллерово, а через два місяці переправлений до Москви, де опинився на приколі біля однієї з теплоелектроцентралей. Правда, про нього не забули. Трохи пізніше паровозу навіть дали нове ім'я - «Богатир» і ... переправили на нову стоянку - на експериментальну базу МПС СРСР в підмосковну Щербинка. Ще раз про світовому досягненні радянських паровозостроітелей згадали в 1961 році, коли було прийнято рішення розрізати його на металобрухт і пустити на переплавку.
http://fakty.ua/115364-na-vypusk-samogo-mocshnogo-v-mire-parovoza-giganta-sssr-istratilo-bolee-polutora-millionov-dollarov

Найпотужніший у світі тепловоз ТЕ136 «Богатир» був побудований в Луганську

____________

Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/industry/5_142.html


Попередня статтяНаступна стаття


[an error occurred while processing this directive]


Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу, Митного Комментарий Налогового кодекса, Таможенного| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

(C) Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99.
Пропозиції та зауваження надсилайте на
Електронним та друкованим ЗМІ дозволяється  цитування матеріалів Книги маразмів України за умови посилання на Книгу маразмів України та сайт www.marazm.org.ua Обов'язкове посилання наступного змісту: "За матеріалами Книги маразмів України (www.marazm.org.ua)…". з використанням в Інтернеті гіперпосилання (hyperlink) на Книгу маразмів України  (www.marazm.org.ua). Іншим організаціям та приватним особам використання матеріалів для публічних цілей дозволяється за умови окремого дозволу автора з дотриманням вищезгаданих посилань.

Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
Підтримка проекту:
U634971969297
Z404288205014
E208021446192

Новини
маразмiв


Нова українська національна ідея. Новая украинская национальная идея
 
Кутки споживача для всіх міст із законодавством та книгою скарг. Кутки покупця. Уголки потребителя для всех городов с законодательством и книгой жалоб. Уголки покупателя





Украинские 100x100




Газета "Правовий тиждень"