ГЛАВА VІI. МАРАЗМИ, НОВИНИ ЖИТЛОВОЇ ПОЛІТИКИ ТА БУДІВНИЦТВА |
Забудовникам слід не лише побудувати за власний рахунок об’єкти інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури, але ще і заплатити за них до місцевого бюджетуЗабудовники фактично повинні за власний рахунок прокладати газові мережі, дороги, водопроводи, електромережі, а потім ще передати ці об'єкти відповідним монополіям. А ці монополії потім будуть експлуатувати та заробляти на тих самих мешканцях, за рахунок яких ці мережі було побудовано. Це приблизно те саме, що ви збудували за власний рахунок гараж для власної автівки, а потім передали його безкоштовно ЖЕКу, який вам його здає в оренду за плату. Чи не маразм? Більше того, зараз склалася ситуація, коли не лише слід побудувати за власний рахунок об’єкти інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури (бо ніхто за нього їх будувати не буде і без них будинок не будинок, а хлів), але ще і заплатити за них пайові внески до місцевого бюджету. Але у нас цей маразм офіційно прописано в законі. Згідно зі статтею 27-1 Закону України від 20.04.2000 р. № 1699-III “Про планування і забудову територій" (яку внесено Законом України від 16.09.2008 р. № 509-VI "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сприяння будівництву") замовник, який має намір здійснити будівництво об’єкта містобудування у населеному пункті, зобов’язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту, крім випадків, передбачених частиною четвертою цієї статті. Пайова участь (внесок) замовника у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту полягає у відрахуванні замовником до відповідного місцевого бюджету коштів для забезпечення створення і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту. Чому об’єкти інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури не будують органи місцевого самоврядування за власні кошти, адже податки сплачуються і їм теж? Може ще і ремонт зробити в будівлях органів місцевого самоврядування за рахунок забудовників? Це є відвертою корупцією, тому і не дивно, що у нас перманетна житлова криза. Віталій МОСЕЙЧУК
Кутки споживача від 99 до 399 грн. + все торговельне законодавство
Універсальний вантажний велосипед + ручний вантажний візок в подарунок Ротаційна (гортальна) настільна
система (промо-стійка), 11 прозорих кишень А4, 250 грн. Стаття 27-1. Пайова участь (внесок) замовника у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту Створення і розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів належить до відання відповідних органів місцевого самоврядування. Замовник, який має намір здійснити будівництво об’єкта містобудування у населеному пункті, зобов’язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту, крім випадків, передбачених частиною четвертою цієї статті. Пайова участь (внесок) замовника у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту полягає у відрахуванні замовником до відповідного місцевого бюджету коштів для забезпечення створення і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту. До пайової участі (внеску) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів не залучаються замовники у разі здійснення будівництва: об’єктів будь-якого призначення на замовлення органів державної влади або органів місцевого самоврядування за рахунок коштів державного та/або місцевих бюджетів; будинків житлового фонду соціального призначення та доступного житла; об’єктів комплексної забудови територій, що здійснюється на конкурсній основі; об’єктів, що споруджуються замість пошкоджених або зруйнованих внаслідок стихійного лиха чи техногенних аварій. Величина пайової участі (внеску) замовника у створенні інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту визначається у договорі, укладеному з органом місцевого самоврядування, відповідно до встановленого органом місцевого самоврядування розміру пайової участі (внеску) замовника від загальної вартості будівництва (реконструкції) об’єкта містобудування. Встановлений органом місцевого самоврядування розмір пайової участі (внеску) замовника не може перевищувати граничного розміру пайової участі (внеску) на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів. Граничний розмір пайової участі (внеску) на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів не може перевищувати: 10 відсотків загальної вартості будівництва об’єкта містобудування — для нежитлових будівель і необхідних інженерних мереж та/або споруд (крім будівель закладів культури та освіти, медичного і оздоровчого призначення); 5 відсотків загальної вартості будівництва об’єкта містобудування — для житлових будинків, будівель закладів культури та освіти, медичного і оздоровчого призначення з необхідними інженерними мережами та/або спорудами. Органам місцевого самоврядування забороняється вимагати від замовника будівництва надання будь-яких послуг, у тому числі здійснення будівництва об’єктів та передачі матеріальних або нематеріальних активів, крім пайової участі (внеску) замовника, встановленої цією статтею. Розмір пайової участі (внеску) замовника у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту визначається не пізніше десяти робочих днів з дня реєстрації органом місцевого самоврядування звернення замовника про укладення договору про пайову участь та доданих до нього документів, що підтверджують вартість будівництва (реконструкції) об’єкта містобудування, з техніко-економічними показниками. Договір про пайову участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту укладається не пізніше п’ятнадцяти робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про його укладення, але до одержання дозволу на виконання будівельних робіт. Істотними умовами договору про пайову участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту є: розмір пайового внеску; терміни (графік) оплати пайового внеску; відповідальність сторін. Невід’ємною частиною договору є розрахунок величини пайового внеску (участі) замовника у створення інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту. Пайовий внесок сплачується в повній сумі єдиним платежем або частинами за графіком, що визначається договором. Граничний термін сплати пайового внеску не повинен перевищувати одного місяця до планової здачі об’єкта містобудування в експлуатацію. Кошти, отримані як пайова участь (внесок) замовників об’єктів містобудування, можуть використовуватися виключно на створення і розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури відповідного населеного пункту. Спори, пов’язані з пайовою участю (внеском) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту, вирішуються судом ____________ Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/house/7_60.html
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99. |
Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
|