ГЛАВА VІI. МАРАЗМИ, НОВИНИ ЖИТЛОВОЇ ПОЛІТИКИ ТА БУДІВНИЦТВА |
Єдиний державний реєстр громадян, які потребують поліпшення житлових умов є, а єдиного порядку постановки в чергу на житло немаєПостановою Кабінет Міністрів України від 11.03.2011 р. № 238 затверджено Порядок ведення Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов. Тепер інформація про громадян, взятих на квартирний облік, та зміни до неї в установленому законодавством порядку вносяться до Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов. По всій країні. Але абсурд цього реєстру в тому, що в Україні відсутні єдині норма постановки в чергу на житло (житловий облік). Тобто Єдиний державний реєстр громадян, які потребують поліпшення житлових умов є, а єдиного порядку постановки в чергу на житло немає, оскільки немає єдиного розміру житлової плащі, яка дає право встати в чергу на житло. В результаті громадяни, які в одному населеному пункті не можуть встати в чергу в на житло, могли би претендувати на нього в іншому, якщо б вони там мешкали і норми постановки на житловий облік там є меншими. Несправедливо якось... Віталій
МОСЕЙЧУК В УКРАЇНІ ВІДСУТНІ ЄДИНІ НОРМИ ПОСТАНОВКИ НА ЖИТЛОВИЙ ОБЛІК Дві третини молодих вчених в Україні потребують поліпшення житлових умов В квартирній черзі знаходиться 2 тис. ветеранів
Кутки споживача від 99 до 399 грн. + все торговельне законодавство
Універсальний вантажний велосипед + ручний вантажний візок в подарунок Ротаційна (гортальна) настільна
система (промо-стійка), 11 прозорих кишень А4, 250 грн. КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 11 березня 2011 р. N 238 Київ Про Єдиний державний реєстр громадян, які потребують поліпшення житлових умов Кабінет Міністрів України ПОСТАНОВЛЯЄ: 1. Затвердити Порядок ведення Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов (далі — Реєстр), що додається. 2. Доповнити Правила обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, затверджені постановою Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради від 11 грудня 1984 р. N 470 (ЗП УРСР, 1984 р., N 12, ст. 80; 1986 р., N 7, ст. 34; 1988 р., N 1, ст. 1; 1991 р., N 3, ст. 15, N 6, ст. 48; ЗП України, 1992 р., N 4, ст. 81; 1994 р., N 3, ст. 55, N 10, ст. 260; 1996 р., N 3, ст. 94), пунктом 25-1 такого змісту: "25-1. Інформація про громадян, взятих на квартирний облік, та зміни до неї в установленому законодавством порядку вносяться до Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов.”. 3. Центральним та місцевим органам виконавчої влади, виконавчим органам рад, підприємствам, установам, організаціям, що відповідно до законодавства ведуть облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов, забезпечити подання Міністерству регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства за встановленою ним формою інформації про таких громадян: у мм. Києві та Севастополі — у шестимісячний строк; в інших містах, районах, селищах і селах — протягом року. 4. Міністерству регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства забезпечити включення до Реєстру інформації про громадян, які потребують поліпшення житлових умов, та завершити його формування до 1 січня 2012 року. 5. Міністерству регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства разом з Міністерством фінансів під час підготовки проекту Державного бюджету України на відповідний рік передбачати кошти для ведення Реєстру виходячи з можливостей державного бюджету. 6. Місцевим органам виконавчої влади у разі необхідності вжити заходів для забезпечення осіб, що здійснюють формування і ведення Реєстру, приміщеннями. Прем’єр-міністр України М.АЗАРОВ Інд. 70 ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2011 р. N 238
ПОРЯДОК ведення Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов 1. Цей Порядок визначає процедуру формування і ведення Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов (далі — Реєстр), з метою забезпечення прозорості ведення обліку зазначених громадян та громадського контролю за розподілом і наданням житлових приміщень. 2. Терміни, що вживаються у цьому Порядку, мають таке значення: адміністратор Реєстру — державне підприємство (установа, організація), що належить до сфери управління Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства і забезпечує створення та функціонування системи спеціалізованого програмного, інформаційно-технічного забезпечення та відповідає за накопичення, збереження і захист даних, що містяться в Реєстрі, а також організовує та забезпечує діяльність реєстраторів в обласних центрах, містах обласного підпорядкування, районних центрах та районах у містах. Адміністратор визначається держателем Реєстру; реєстр — автоматизована інформаційна система збирання, накопичення, надання, захисту та обліку інформації про громадян, які потребують поліпшення житлових умов (далі — громадяни); реєстратор — посадова особа, яка відповідно до цього Порядку вносить інформацію про громадян до Реєстру. 3. Держателем Реєстру, який забезпечує його ведення, є Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, яке погоджує технічні завдання на функціонування Реєстру з Адміністрацією Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації і Державним агентством з питань науки, інновацій та інформації. 4. Органи виконавчої влади, виконавчі органи рад, підприємства, установи та організації, що ведуть облік громадян, подають для внесення до Реєстру щомісяця до 1 і 15 числа реєстратору інформацію, яка містить передбачені законодавством відомості про громадян, за формою, встановленою Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства за погодженням з Міністерством економічного розвитку та торгівлі та Адміністрацією Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації. Інформація перевіряється реєстратором та вноситься до Реєстру протягом одного тижня з дня її надходження. У разі невідповідності встановленій формі, наявності виправлень та помилок інформація повертається реєстратором у триденний строк для виправлення. Виправлена інформація подається реєстратору протягом одного тижня з дня її повернення. 5. Посадові особи органів виконавчої влади, виконавчих органів рад, підприємств, установ та організацій, що відповідають за подання інформації про громадян, та реєстратор несуть персональну відповідальність за недостовірність поданих (внесених) даних згідно із законом. 6. Реєстратор: вносить до Реєстру інформацію, подану відповідно до пункту 4 цього Порядку; вносить зміни до Реєстру; виключає з Реєстру інформацію про громадян, які відповідно до законодавства втратили право на поліпшення житлових умов та зняті з квартирного обліку. 7. Для забезпечення доступу до інформації, яка міститься у Реєстрі, представників органів виконавчої влади, здійснення громадського контролю та підвищення рівня поінформованості суспільства про реалізацію державної політики у сфері забезпечення громадян житлом адміністратор Реєстру створює веб-сайт. 8. Доступ до інформації, що міститься в Реєстрі, а також її розміщення на веб-сайті адміністратора здійснюється відповідно до закону. ____________ Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/house/7_123.html
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99. |
Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
|