Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу України Комментарий Налогового кодекса Украины| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

ГЛАВА XIIІ. МАРАЗМИ, НОВИНИ ЕНЕРГЕТИКИ

Модернізувати українську ГТС будуть і ЕС, і Японія, але не українська промисловість

23 березня 2009 року на конференції у Брюсселі українська сторона просила в Європи на модернізацію своєї газотранспортної системи 4,62 мільярда доларів. Модернізація ГТС покликана допомогти економити кошти. Наразі в Україні діє програма модернізації ГТС на 2007-2010 роки, яку виконує НАК "Нафтогаз України", і яка передбачає 4,8 мільярда доларів інвестицій. Міністерство палива та енергетики заявляє, що кредитна програма спрямована на підвищення надійності ГТС, зокрема, на зменшення споживання палива та інших ресурсів, модернізацію зв'язку тощо.

Якщо Україна таки отримає від Європи необхідні кошти, увагу буде зосереджено на західному і південному транзитних коридорах. Із 2,5 мільярдів доларів, потрібних на модернізацію ГТС, лінійні ділянки очікують на 2 мільярди, сховища - на 455 мільйонів, решта - газовимірювальні станції.

Церемонія підписання спільної декларації щодо модернізації ГТС України відбулася 23.03.2009 р. у присутності голови Європейської Комісії Жозе Мануеля Баррозу і Президента України Віктора Ющенка.

Україна та ЄС, зокрема, заявили про наміри спільно працювати над забезпеченням прозорості інвестицій в модернізацію української газотранспортної системи та здійсненні реформ газового сектора України.

У спільній декларації також зазначається, що Європейська Комісія, уряд України та кредитори співпрацюватимуть у пошуку можливості створити технічну координаційну групу в структурі «Нафтогазу України», яка б опікувалася створенням бізнес-плану модернізації ГТС і наступними технічними пропозиціями України щодо розкладу та наслідків роботи для посилення надійності та ефективності газотранспортної системи.

При цьому Єврокомісія та міжнародні фінансові інституції заявили про готовність надати технічну допомогу для створення такого підрозділу у складі «Нафтогазу».

Крім того, Єврокомісія розгляне можливість надати допомогу урядові України в практичній реалізації реформ газового ринку.

Росія виступила з критикою цих угод. Російський міністр енергетики Сергій Шматко висловив здивування незапрошенням до підписання фінальної декларації “постачальників і споживачів”, а також відсутністю згадувань Росії як головного постачальника газу: “Винятково двостороння спрямованість декларації ЄС-Україна здається нам несподіваною і викликає нерозуміння”. Без Росії, каже Шматко, модернізувати українську ГТС не вдасться. До того ж, попередив міністр, Москва буде змушена серйозно замислитися над створенням альтернативних газових коридорів.

У світлі перманентних відключень України від газу ще можна було би зрозуміти незалучення Росії до модернізації ГТС (при модернізації автомобіля, як правило, не рекомендується залучати виробників поточного палива, оскільки вони заважатимуть вам, наприклад, перейти на альтернативне паливо чи зменшити витрати існуючого). Але чого мені второпати важко – це відсутність залучення українських виробників труб, газокомпресорних станцій тощо. Ми знову повторюємо помилку СРСР коли існуючі газопроводи будувалися в кооперації із Західною Європою за принципом “газ в обмін на труби”. В підсумку СРСР залишився без сучасної промисловості зі зменшеними запасами газу...

Крім того з Наказу Мінпаливенерго від 26.03.2009  N 17 “Про реалізацію спільних з японськими компаніями проектів в енергетичній галузі” (який вийшов через 2(!) дні після підписання декларації з ЕС) передбачаються заходи з модернізації ГТС України на основі отриманих від японських компаній “Сумітомо Корпорейшн”, “Міцубісі Корпорейшн” і “Соджіц Корпорейшн” вихідних даних. Тобто ми залучаємо і ЕС і Японію роздільно для модернізації єдиної ГТС, а про своїх замовчуємо... Таким чином з цих угоди виграють в основному німецькі та японські фірми, навіть російський “Газпром” виграє, оскільки газ буде його. А що буде українським фірмам, доколе ми будемо транзитерами цієї газової наркоти? У складах робочих груп із модернізації ГТС не видно ані представників машинобудування, ані трубники чи металургів.

Петро ПАТЛАТИЙ

Україна просить за газотранспортну систему, яку не можна продавати, $20 млрд

Куток споживача. Куток покупця. Куточок споживача. Куточок покупця

Кутки споживача від 99 до 399 грн. + все торговельне законодавство

Вантажний велосипед. Грузовой велосипед. Велорикша Украина

Універсальний вантажний велосипед + ручний вантажний візок в подарунок

Рекламна стійка, інформаційний стенд вертиться, вертящаяся стійка, стенд-листалка, стенд-вертушка

Ротаційна (гортальна) настільна система (промо-стійка), 11 прозорих кишень А4, 250 грн.

 


МІНІСТЕРСТВО ПАЛИВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

                        26.03.2009  N 172

Про реалізацію спільних з японськими компаніями проектів в енергетичній галузі

На виконання Плану невідкладних заходів на I квартал 2009 року з активізації українсько-японського співробітництва з питань енергоефективності, модернізації промислового сектору економіки та розвитку інфраструктури, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.02.2009 N 190-р, та підписаних Меморандумів про взаєморозуміння між Мінпаливенерго та японськими компаніями “Сумітомо Корпорейшн”, “Міцубісі Корпорейшн”, “Соджіц Корпорейшн” НАКАЗУЮ:

1. Створити робочі групи з організації будівництва енергоблока надкритичних параметрів потужністю 600 МВт та модернізації газотранспортної системи України (ГТС) у складі згідно з додатками 1, 2.

2. Робочим групам:

2.1. Визначити у двомісячний термін перспективні та першочергові проекти реконструкції об’єктів теплоенергетики та модернізації ГТС України на основі отриманих від японських компаній “Сумітомо Корпорейшн”, “Міцубісі Корпорейшн” і “Соджіц Корпорейшн” вихідних даних.

2.2. Опрацювати за першочерговими проектами (на одному з енергоблоків теплової електростанції та на двох — трьох компресорних станціях ГТС) питання щодо розроблення техніко-економічних розрахунків.

2.3. Надати Мінпромполітики у рамках виконання пунктів 2.1 і 2.2 цього наказу пропозиції щодо спільного виробництва обладнання для будівництва енергоблоків потужністю 600 МВт і модернізації ГТС.

2.4. Першому заступнику Міністра Бугайову О.А., заступникам Міністра Павлуші С.М., Макусі В.О., Департаменту стратегічної політики та перспективного розвитку ПЕК (Сокиран В.А.) опрацювати питання щодо фінансування зазначених у п. 2.2 наказу проектів за рахунок коштів, що формуються в рамках програми Офіційної допомоги розвитку, банківських структур Японського банку міжнародного співробітництва, інших банків, механізму Кіотського протоколу тощо.

3. Залучати у разі необхідності до роботи робочих груп фахівців Мінпаливенерго та підприємств, установ, організацій, що належать до сфери його управління.

4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Міністр Ю.Продан

Додаток 1

                                      до наказу Мінпаливенерго

                                      26.03.2009  N 172

 

 

                              СКЛАД

робочої групи з організації будівництва енергоблока надкритичних параметрів потужністю 600 МВт

Лучніков Володимир — заступник Міністра, голова робочої групи Андрійович

Борисов Микола — заступник директора Департаменту Андрійович стратегічної політики та перспективного розвитку ПЕК

Зінкевич Володимир — президент НАК “Енергетична Олегович компанія України"

 Дмитрович              компанія України", заступник голови

                        робочої групи (за згодою)

 

 Ущаповський            - в.о. директора НЕК "Укренерго"

 Костянтин

 Валерійович

 

 Єрмілов Сергій         - директор ТОВ "Інститут проблем екології

 Федорович              та енергозбереження" (за згодою)

 

 Омеляновський Петро    - генеральний директор ВАТ "Західенерго"

 Йосипович              (за згодою)

 

 Бочкарьов Юрій         - генеральний директор ВАТ "Дніпроенерго"

 Георгійович            (за згодою)

 

 Попов Сергій           - генеральний директор ВАТ "Центренерго"

 Андрійович             (за згодою)

 

 Іванов Сергій          генеральний директор ВАТ "Донбасенерго"

 Олександрович          (за згодою)

 

 Андрійчук Юрій         член НКРЕ (за згодою).

 Андрійович

 

 

Додаток 2

                                      до наказу Мінпаливенерго

                                      26.03.2009  N 172

 

 

                              СКЛАД

                   робочої групи з модернізації

                 газотранспортної системи України

 

 

 Бугайов Олег           - Перший заступник Міністра, голова

 Анатолійович           робочої групи

 

 Нестеренко Олексій     - директор Департаменту з питань нафтової,

 Григорович             газової та нафтопереробної промисловості,

 

 Сокиран Василь         - Директор Департаменту стратегічної

Анатолійович політики та перспективного розвитку ПЕК

Миколайович “Нафтогаз України” (за згодою)

Гнатушенко Віталій — заступник голови правління НАК “Нафтогаз Владиславович України” (за згодою)

Вікторович згодою)

Тадейович “Укртрансгаз” (за згодою)

Сейтхалілов Ернест — заступник директора з капітального Сінаверович будівництва і матеріально-технічного

                        забезпечення ДК "Укртрансгаз" (за згодою)

____________

Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/enegy/13_84.html


Попередня статтяНаступна стаття

[an error occurred while processing this directive]


Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу, Митного Комментарий Налогового кодекса, Таможенного| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

(C) Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99.
Пропозиції та зауваження надсилайте на
Електронним та друкованим ЗМІ дозволяється  цитування матеріалів Книги маразмів України за умови посилання на Книгу маразмів України та сайт www.marazm.org.ua Обов'язкове посилання наступного змісту: "За матеріалами Книги маразмів України (www.marazm.org.ua)…". з використанням в Інтернеті гіперпосилання (hyperlink) на Книгу маразмів України  (www.marazm.org.ua). Іншим організаціям та приватним особам використання матеріалів для публічних цілей дозволяється за умови окремого дозволу автора з дотриманням вищезгаданих посилань.

Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
Підтримка проекту:
U634971969297
Z404288205014
E208021446192

Новини
маразмiв


Нова українська національна ідея. Новая украинская национальная идея
 
Кутки споживача для всіх міст із законодавством та книгою скарг. Кутки покупця. Уголки потребителя для всех городов с законодательством и книгой жалоб. Уголки покупателя





Украинские 100x100




Газета "Правовий тиждень"