Магнітні двигуни Емельянчикова, Бедіні, Дудишева, Калініна, Переднев, Мінато, Адамса – огляд, відгуки, де купити або омана та шахрайство?Подейкують, що весь галас з магнітними двигунами створюють виробники магнітів, щоб ентузіасти їх розкуповували. Охоче вірю, оскільки у свій час придбав з десяток магнітів щоб перевірити деякі конструкції... Магнітний двигун від Емельянчикова - проста конструкція зі зміненим магнітним полем магнітів. Зміни поля ховаються автором, креслень ніде виявити не вдалося. Є багато копій одного відео цього двигуна з фотоапарата про обертовий компакт-диск із чотирма магнітиками. Інших відео немає. І це підозріло. Мотор Бедіні - генератор вільної електрики, зокрема, зарядний пристрій Бедини або, як його називають, «мотор Бедіні», «двигун Бедіні» - зарядна станція, яка використовує енергію "первинної" акумуляторної батареї, але саме "чудесне" властивість – двигун витягає "вільну енергію" з навколишнього простору й заряджає їй "вторинну" акумуляторну батарею. Інакше кажучи, енергія первинної акумуляторної батареї витрачається на роботу установки, а вторинна акумуляторна батарея одержує сумарний заряд первинної батареї й енергії навколишнього простору, що енергетично перевищує розряд (витрата енергії) первинної батареї. Бедіні назвав вид енергії, який він витягає - "радіантною енергією". Без другої батареї працювати не можуть, а тому говорити про їхню "вічну" працю передчасно. Магніто - механічні магнітні мотори Дудишева. При їх конструктивному доведенні цілком можуть працювати в режимі "вічних двигунів". Двигун МД Калініна - непрацездатний поворотно- поступальний МД з магнітним екраном, що обертається, - МД -по причині не доведеного до правильного конструктивного рішення пружинного компенсатора. Електромагнітний мотор "Перендев" - класичний електромагнітний двигун з ПМ на роторі і компенсатором, непрацездатний без процесу комутації в зонах проходження мертвих точок утримання ротора з ПМ. У нім можливі два види комутації (такою, що дозволяє проходити "точку утримання" ПМ ротора - механічна і електромагнітна. Перша автоматично зводить завдання до закольцованному варіанту SMOT'a (і обмежує швидкість обертання, а значить і потужність). У режимі "вічного двигуна" працювати не може. Двигун магнітний Мінато - класичний приклад електромагнітного двигуна з ПМ ротора і електромагнітним компенсатором, що забезпечує прохід магнітного ротора "точки утримання" (по Мінато "точка колапсу"). В принципі це просто робочий електромагнітний мотор з підвищеним ккд. Максимальний досяжний ККД - орієнтовно 100% непрацездатний в режимі вічного МД. Мотор Джонсона - аналог електромагнітного мотора "Перендев" з компенсатором, але з ще нижчою енергетикою. Магнітний мотор - генератор Шкондина - електромагнітний мотор з ПМ, працюючий на силах магнітного відштовхування ПМ(без компенсатора). Конструктивно складний, має колекторний- щітковий вузол, його к.п.д. близько 70-80%. Непрацездатний в режимі вічного МД. Магнитый Мотор - генератор Адамса - це по суті найбільш здійснений з усіх відомих -электромагнитный мотор-генератор, . працюючий як і мотор-колесо Шкондина тільки на силах магнітного відштовхування ПМ від торців електромагнітів. Але цей мотор генератор на ПМ конструктивно набагато простіше. В принципі, його ККД може тільки наближатися до 100%, але тільки обов'язково за умови комутації обмотки електромагніту коротким високоінтенсивним імпульсом із зарядженого конденсатора. Непрацездатний в режимі вічного МД. Обернений магнітний двигун із зовнішнім магнітним ротором і центральним електромагнітом (Магнітний мотор соленоїда Дудишева) статора. Ккд не більше 100% з -за разомкнутости магнітопровода. Відомі і інші МД, але вони приблизно таких же принципів дії . Але проте, розвиток теорії і практики магнітних двигунів у світі все ж поступово йде. І особливо відчутний реальний прогрес по МД намітився саме по маловитратних поєднаних магнито-электромагнитным двигунах із застосуванням в них високоефективних постійних магнітів. Ці найближчі аналоги - настільки важливих для світової спільноти - вічних магнітних двигунів - називаются - електромагнітні двигуни-генератори (ЕМДГ) з електромагнітами і постійними магнітами на статорі або роторі. Причому вони вже реально існують безперервно удосконалюються і навіть деякі з них вже серійно випускаються. Досить багато з'явилося повідомлень в Інтернеті і статей про їх конструкції з фото і їх експериментальні дослідження. Наприклад, відомі ефективні, вже випробувані в металі - відносно маловитратні електромагнітні мотори - генератори Адамса. Петро ПАТЛАТИЙ ____________ Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/enegy/13_164.html
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2024. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99. |
Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
|