Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу України Комментарий Налогового кодекса Украины| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

ГЛАВА XIIІ. МАРАЗМИ, НОВИНИ ЕНЕРГЕТИКИ

Для будівництва АЕС слід приймати окремі Закони, але добудову Хмельницької та Рівненської зроблять за постановами Кабміну

Є у нас Закон України від 8 вересня 2005 року N 2861-IV «Про порядок прийняття рішень про розміщення, проектування, будівництво ядерних установок і об’єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, які мають загальнодержавне значення». Відповідно до цього закону, ядерний об'єкт можна будувати тільки на підставі окремого закону України у відношенні конкретного об'єкта. Однак це стосується будівництва з нуля.

Блоки на Хмельницькій та Рівненський АЕС закладалися ще в СРСР до появи відповідного українського законодавства. Тому результат тендера щодо добудови Хмельницької АЕС затвердили постановою КМУ №118 від 18 лютого 2009 року, де для 3-го і 4-го блоків ХАЭС вибрали реактор ВВЭР-1000/У-392Б і  фактичного генпідрядника — російський «Атомстройекспорт». Але насправді там доведеться будувати все з нуля, оскільки Державний комітет ядерного регулювання в червні 2010 року повідомив, що вважає небезпечною добудову третього і четвертого блоків Хмельницької атомної електростанції.

Це пояснюється тим, що залишки будівельних конструкцій не були законсервовані після оголошення мораторію на будівництво АЕС в Україні, арматура проржавіла, приміщення нижче нульової позначки залите водою.

Так, у Болгарії, де в аналогічній ситуації залишки конструкцій навіть були законсервовані, було прийнято рішення повністю їх знищити і розпочати будівництво енергоблоків на АЕС "Белене" з нуля. Оскільки ще і стандарти будівельні с тих часів змінилися.

А у нас – маразм та неповага до безпеки, і закон український “добудовою” вже обійшли.

Петро ПАТЛАТИЙ

В порядку експерименту термін експлуатації ядерних реакторів Рівненської АЕС продовжено на 20 років

Україна має найбільше в Європі підприємство з видобутку та переробки уранової руди, але ядерного палива з неї не робить

На Хмельницкой и Ровенской АЕС хотят поставить реакторы, которые еще нигде не эксплуатировались. Чернобыльский эксперимент ничему не научил?

Будь-яка АЕС постійно викидає радіоактивні сполуки, але про це замовчують

Из-за жары потребление электроэнергии такое же, как зимой. ТЭС на пределе, АЭС и ГЭС не помогают, а солнечных электростанций у нас пока нет

На пляжах Азовского моря - россыпи радиоактивных ториевых руд, которые не используются и угрожают здоровью

У вересні 1979 року на шахті «Юнком» у Донецькій області було здійснено підземний ядерний вибух

Київ – найбрудніша столиця Європи?

В Київський області планують будувати загальноукраїнське сховище відпрацьованого ядерного палива

Державна програма “Ядерне паливо України” не передбачає збагачення вітчизняного урану в Україні

В концерні "Ядерне паливо" відсутні машинобудівні підприємства. Нема кому робити реактори та центрифуги для збагачення урану

Україна є без’ядерною державою яка має АЕС, сховища палива, дослідні ядерні реактори, уранові шахти тощо

 

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

                   від 18 лютого 2009 р. N 118

                               Київ

              Про першочергові заходи з будівництва

              енергоблоків N 3 і 4 Хмельницької АЕС

Кабінет Міністрів України ПОСТАНОВЛЯЄ:

1. Погодитися з пропозицією Міністерства палива та енергетики щодо застосування технічних характеристик реакторної установки типу ВВЕР-1000/В-392 для розроблення техніко-економічного обґрунтування інвестицій та проекту енергоблоків N 3 і 4 Хмельницької АЕС та щодо визначення державного підприємства “Національна атомна енергогенеруюча компанія “Енергоатом” (далі — Компанія) замовником будівництва зазначених енергоблоків.

2. Установити, що закупівля реакторних установок для енергоблоків N 3 і 4 Хмельницької АЕС, а також робіт з їх проектування здійснюється Компанією за процедурою закупівлі в одного учасника із погодженням з Міністерством економіки цінових пропозицій.

3. Взяти до відома, що до затвердження проекту енергоблоків N 3 і 4 Хмельницької АЕС виконання підготовчих робіт за окремими проектами, а також ремонтно-відбудовних робіт згідно із затвердженою в установленому порядку проектно-кошторисною документацією здійснює Компанія з інформуванням до початку проведення відповідних робіт Міністерства охорони навколишнього природного середовища і Державного комітету ядерного регулювання, наданням за їх запитами необхідних матеріалів та подальшим включенням витрат, пов’язаних з виконанням таких робіт, до зведеного кошторису витрат з будівництва зазначених енергоблоків.

4. Рекомендувати Національній комісії регулювання електроенергетики передбачати під час формування ціни на електричну енергію, що виробляється атомними електростанціями Компанії, кошти для розроблення техніко-економічного обґрунтування інвестицій та проекту енергоблоків N 3 і 4 Хмельницької АЕС, виконання підготовчих і ремонтно-відбудовних робіт, пов’язаних з початком їх будівництва, а також для закупівлі відповідного обладнання, що виготовляється протягом тривалого строку.

Прем’єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО

Інд. 37

Куток споживача. Куток покупця. Куточок споживача. Куточок покупця

Кутки споживача від 99 до 399 грн. + все торговельне законодавство

Вантажний велосипед. Грузовой велосипед. Велорикша Украина

Універсальний вантажний велосипед + ручний вантажний візок в подарунок

Рекламна стійка, інформаційний стенд вертиться, вертящаяся стійка, стенд-листалка, стенд-вертушка

Ротаційна (гортальна) настільна система (промо-стійка), 11 прозорих кишень А4, 250 грн.

 


ЗАКОН УКРАЇНИ

Про порядок прийняття рішень про розміщення, проектування, будівництво ядерних установок і об’єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, які мають загальнодержавне значення

(Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2005, N 51, ст.555)

            ( Із змінами, внесеними згідно із Законом

              N 1566-VI ( 1566-17 ) від 25.06.2009 )

Цей Закон установлює загальні правові засади прийняття рішень про розміщення, проектування, будівництво ядерних установок і об’єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, які мають загальнодержавне значення.

Стаття 1. Перелік ядерних установок і об’єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, які мають загальнодержавне значення

До ядерних установок і об’єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, які мають загальнодержавне значення, належать:

атомні електричні станції;

атомні станції теплопостачання;

дослідницькі ядерні реактори;

об’єкти з переробки радіоактивних відходів (крім установок, що включені до технологічного циклу ядерної установки, або сховища для захоронення радіоактивних відходів);

сховища, призначені для зберігання відпрацьованого ядерного палива або високоактивних радіоактивних відходів з проектним терміном зберігання понад 30 років (крім установок, що включені до технологічного циклу ядерної установки);

сховища, призначені для захоронення відпрацьованого ядерного палива або радіоактивних відходів.

Стаття 2. Компетенція Верховної Ради України у прийнятті рішень про розміщення, проектування, будівництво ядерних установок і об’єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, які мають загальнодержавне значення

Рішення про розміщення, проектування, будівництво ядерних установок і об’єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, які мають загальнодержавне значення, приймаються Верховною Радою України шляхом прийняття відповідного закону про розміщення, проектування, будівництво ядерної установки або об’єкта, призначеного для поводження з радіоактивними відходами, які мають загальнодержавне значення.

Рішення про розміщення, проектування, будівництво ядерних установок і об’єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, Верховна Рада України приймає тільки в разі погодження їх розміщення на своїй території місцевими органами виконавчої влади і органами місцевого самоврядування.

До Верховної Ради України проект закону про розміщення, проектування, будівництво ядерної установки або об’єкта, призначеного для поводження з радіоактивними відходами, які мають загальнодержавне значення, подає Кабінет Міністрів України.

Стаття 3. Компетенція місцевих органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування

Рішення про погодження розміщення на територіях адміністративно-територіальних одиниць ядерних установок і об’єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, які мають загальнодержавне значення, приймають місцеві органи виконавчої влади і органи місцевого самоврядування з урахуванням думки відповідної територіальної громади (відповідних територіальних громад), висловленої під час проведення громадських слухань.

Регіоном, де розглядається можливість розміщення ядерних установок і об’єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, які мають загальнодержавне значення, вважається територія адміністративно-територіальних одиниць (районів, міст, селищ, сіл), на якій можливе встановлення особливого режиму території у місцях розташування ядерних установок та об’єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами. Розміри даного регіону визначаються у затвердженому Кабінетом Міністрів України техніко-економічному обґрунтуванні створення ядерної установки або об’єкта, призначеного для поводження з радіоактивними відходами, які мають загальнодержавне значення, та вибору майданчика для їх розміщення.

(Стаття 3 в редакції Закону N 1566-VI від 25.06.2009)

Стаття 3-1. Розміщення в зоні відчуження та безумовного (обов’язкового) відселення ядерних установок і об’єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, які мають загальнодержавне значення

Рішення про погодження розміщення в зоні відчуження та безумовного (обов’язкового) відселення ядерних установок і об’єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, які мають загальнодержавне значення, приймається центральним органом виконавчої влади, до компетенції якого належить питання правового режиму території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи.

(Закон доповнено статтею 3-1 згідно із Законом N 1566-VI від 25.06.2009)

Стаття 4. Зміст проекту закону про розміщення, проектування, будівництво ядерної установки або об’єкта, призначеного для поводження з радіоактивними відходами, які мають загальнодержавне значення

У проекті закону про розміщення, проектування, будівництво ядерної установки або об’єкта, призначеного для поводження з радіоактивними відходами, які мають загальнодержавне значення, в обов’язковому порядку зазначаються:

місце конкретного майданчика, де планується розміщення установки або об’єкта;

для ядерної установки (крім сховищ для зберігання та захоронення ядерного палива) — кількість реакторів, їх тип та загальна характеристика;

для сховищ для зберігання та захоронення ядерного палива -

граничні параметри за обсягами, загальні характеристики палива, термін та загальні характеристики технології зберігання;

для об’єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, — загальні характеристики радіоактивних відходів та технологій поводження з ними, граничні обсяги радіоактивних відходів та термін зберігання.

Стаття 5. Обґрунтування прийняття закону про розміщення, проектування та будівництво ядерної установки або об’єкта, призначеного для поводження з радіоактивними відходами, які мають загальнодержавне значення

До проекту закону про розміщення, проектування та будівництво ядерної установки або об’єкта, призначеного для поводження з радіоактивними відходами, які мають загальнодержавне значення, додаються:

техніко-економічне обґрунтування створення такої ядерної установки або об’єкта, призначеного для поводження з радіоактивними відходами, та вибору запропонованого майданчика для їх розміщення;

висновок державної екологічної експертизи;

результати консультативного референдуму стосовно розміщення ядерної установки або об’єкта, призначеного для поводження з радіоактивними відходами, якщо він проводився в адміністративно-територіальних одиницях, або рішення центрального органу виконавчої влади, до компетенції якого належить питання правового режиму території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, в разі їх розміщення у зоні відчуження та безумовного (обов’язкового) відселення; (Абзац четвертий частини першої статті 5 в редакції Закону N 1566-VI від 25.06.2009)

звіт щодо заходів з інформування суміжних держав про можливий вплив у транскордонному контексті відповідно до закону;

інші документи, якщо це передбачено законом.

Стаття 6. Прийняття рішень щодо продовження терміну експлуатації існуючих ядерних установок і об’єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, які мають загальнодержавне значення

Рішення щодо продовження терміну експлуатації існуючих ядерних установок і об’єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, які мають загальнодержавне значення, приймається органом державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки на підставі висновку державної експертизи з ядерної та радіаційної безпеки шляхом внесення змін до ліцензії на експлуатацію ядерної установки або об’єкта, призначеного для поводження з радіоактивними відходами.

(Стаття 6 в редакції Закону N 1566-VI від 25.06.2009)

Стаття 7. Прийняття рішень щодо розширення існуючих ядерних установок і об’єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, які мають загальнодержавне значення

Рішення щодо розширення існуючих ядерних установок і об’єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, які мають загальнодержавне значення, у разі якщо таке розширення пов’язане з будівництвом реакторів або сховищ (крім тимчасових сховищ у межах промислового майданчика ядерної установки), на які не поширюється дія цього Закону, приймається в тому ж порядку, що і рішення про розміщення, проектування, будівництво ядерних установок і об’єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, які мають загальнодержавне значення.

Стаття 8. Особливості розгляду у Верховній Раді України проекту закону про розміщення, проектування, будівництво ядерної установки або об’єкта, призначеного для поводження з радіоактивними відходами, які мають загальнодержавне значення

Проект закону про розміщення, проектування, будівництво ядерної установки або об’єкта, призначеного для поводження з радіоактивними відходами, які мають загальнодержавне значення, доповідається на пленарному засіданні Верховної Ради України членом Уряду, що відповідає за реалізацію державної політики у відповідній сфері.

Стаття 9. Прикінцеві положення

1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.

2. Кабінету Міністрів України протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.

Президент України В.ЮЩЕНКО

 м. Київ, 8 вересня 2005 року

          N 2861-IV

____________

Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/enegy/13_113.html


Попередня статтяНаступна стаття

[an error occurred while processing this directive]


Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу, Митного Комментарий Налогового кодекса, Таможенного| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

(C) Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2024. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99.
Пропозиції та зауваження надсилайте на
Електронним та друкованим ЗМІ дозволяється  цитування матеріалів Книги маразмів України за умови посилання на Книгу маразмів України та сайт www.marazm.org.ua Обов'язкове посилання наступного змісту: "За матеріалами Книги маразмів України (www.marazm.org.ua)…". з використанням в Інтернеті гіперпосилання (hyperlink) на Книгу маразмів України  (www.marazm.org.ua). Іншим організаціям та приватним особам використання матеріалів для публічних цілей дозволяється за умови окремого дозволу автора з дотриманням вищезгаданих посилань.

Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
Підтримка проекту:
U634971969297
Z404288205014
E208021446192

Новини
маразмiв


Нова українська національна ідея. Новая украинская национальная идея
 
Кутки споживача для всіх міст із законодавством та книгою скарг. Кутки покупця. Уголки потребителя для всех городов с законодательством и книгой жалоб. Уголки покупателя





Украинские 100x100




Газета "Правовий тиждень"