Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу України Комментарий Налогового кодекса Украины| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

ГЛАВА XV. МАРАЗМИ БЮДЖЕТНОЇ ПОЛІТИКИ

Кабмін дозволив використовувати благодійні внески закладам освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, культури, науки, спорту та фізичного виховання на зарплату

Відповідно до Постанови Кабміну від 14 квітня 2009 р. N 368 благодійні (добровільні) внески і пожертви від юридичних та фізичних осіб бюджетним установам і закладам освіти, охорони здоров’я, культури, науки, спорту та фізичного виховання можуть спрямовуватися на виплату заробітної плати працівникам установ і закладів освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, культури, науки, спорту та фізичного виховання. Тим самим визнано банкрутство Державного та місцевих бюджетів та фактично легалізовано корупцію. Адже тепер, знаючи, що з благодійних внесків можна щось офіційно отримати собі в кишеню, бюджетні установи просто вимагатимуть благодійні внески...

Президент України призупинив цей маразм Указом від 30.04.2009 р. N 287/2009 та зробив відповідне подання о Конституційного Суду України. І це правильно, бюджетні установи мають жити за рахунок податків та узаконених платних послуг, а благодійні внески повинні мати конкретне цільове призначення благодійника, нехай і на зарплату, але конкретному лікарю чи медсестрі чи на конкретне обладнання, а не головному лікарю взагалі.

Віталій МОСЕЙЧУК

Куток споживача. Куток покупця. Куточок споживача. Куточок покупця

Кутки споживача від 99 до 399 грн. + все торговельне законодавство

Вантажний велосипед. Грузовой велосипед. Велорикша Украина

Універсальний вантажний велосипед + ручний вантажний візок в подарунок

Рекламна стійка, інформаційний стенд вертиться, вертящаяся стійка, стенд-листалка, стенд-вертушка

Ротаційна (гортальна) настільна система (промо-стійка), 11 прозорих кишень А4, 250 грн.

 


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

                   від 14 квітня 2009 р. N 368

                               Київ

 

                  Про внесення змін до постанови

                    Кабінету Міністрів України

                   від 4 серпня 2000 р. N 1222

 

           ( Додатково див. Указ Президента

             N 287/2009 ( 287/2009 ) від 30.04.2009 )

 

Кабінет Міністрів України ПОСТАНОВЛЯЄ:

Внести до постанови Кабінету Міністрів України від 4 серпня 2000 р. N 1222 “Про затвердження Порядку отримання благодійних (добровільних) внесків і пожертв від юридичних та фізичних осіб бюджетними установами і закладами освіти, охорони здоров’я, культури, науки, спорту та фізичного виховання для потреб їх фінансування” (Офіційний вісник України, 2000 р., N 32, ст. 1363) зміни, що додаються.

Прем’єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО

Інд. 28

                                          ЗАТВЕРДЖЕНО

                             постановою Кабінету Міністрів України

                                  від 14 квітня 2009 р. N 368

 

ЗМІНИ,

що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України

                   від 4 серпня 2000 р. N 1222

                         ( 1222-2000-п )

1. У постанові :

назву і постановляючу частину постанови після слів “охорони здоров’я” доповнити словами “, соціального захисту";

у вступній частині слова “Відповідно до статті 67 Закону України “Про Державний бюджет України на 2000 рік” виключити.

2. У Порядку отримання благодійних (добровільних) внесків і пожертв від юридичних та фізичних осіб бюджетними установами і закладами освіти, охорони здоров’я, культури, науки, спорту та фізичного виховання для потреб їх фінансування, затвердженому зазначеною постановою :

назву і пункт 1 після слів “охорони здоров’я” доповнити словами “, соціального захисту";

     (  Дію  абзацу  третього  пункту  2  зупинено згідно з Указом

Президента N 287/2009 ( 287/2009 ) від 30.04.2009 )

абзац другий пункту 2 викласти у такій редакції:

     (  Дію  абзацу  четвертого  пункту 2 зупинено згідно з Указом

Президента N 287/2009 ( 287/2009 ) від 30.04.2009 )

"Благодійні (добровільні) внески і пожертви від юридичних та фізичних осіб можуть спрямовуватися на виплату заробітної плати працівникам установ і закладів освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, культури, науки, спорту та фізичного виховання.”.

 

У К А З ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ

Про зупинення дії окремих положень постанови Кабінету Міністрів України

                  від 14 квітня 2009 року N 368

 

Кабінет Міністрів України 14 квітня 2009 року видав постанову N 368 “Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 4 серпня 2000 р. N 1222”. Цією постановою внесено, зокрема, зміни до Порядку отримання благодійних (добровільних) внесків і пожертв від юридичних та фізичних осіб бюджетними установами і закладами освіти, охорони здоров’я, культури, науки, спорту та фізичного виховання для потреб їх фінансування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 4 серпня 2000 року N 1222, якими встановлено, що благодійні (добровільні) внески і пожертви від юридичних та фізичних осіб можуть спрямовуватися на виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ і закладів освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, культури, науки, спорту та фізичного виховання (абзаци третій і четвертий пункту 2 Змін, що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України від 4 серпня 2000 р. N 1222).

Відповідно до частини другої статті 4 Закону України “Про благодійництво та благодійні організації” конкретні напрями благодійництва та благодійної діяльності визначаються лише благодійниками і статутами (положеннями) благодійних організацій.

Відтак, Кабінет Міністрів України, видавши постанову від 14 квітня 2009 року N 368, врегулював питання, що належить до сфери законодавчого регулювання, чим фактично перебрав на себе повноваження Верховної Ради України, яка за статтею 75 Конституції України є єдиним органом законодавчої влади та за пунктом 3 частини першої статті 85 Основного Закону держави уповноважена приймати закони.

Діючи у спосіб, що суперечить зазначеним положенням Конституції України, Кабінет Міністрів України порушив і норми частини другої статті 6, частини другої статті 19, частини третьої статті 113 та частини першої статті 117 Основного Закону держави, які зобов’язують Уряд України керуватися у своїй діяльності Конституцією та законами України, діяти лише у межах повноважень, на підставі та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Ураховуючи викладене та відповідно до пункту 15 частини першої статті 106 Конституції України п о с т а н о в л я ю:

1. Зупинити дію абзаців третього та четвертого пункту 2 Змін, що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України від 4 серпня 2000 р. N 1222, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2009 року N 368.

2. Цей Указ набирає чинності з дня його опублікування.

Президент України В.ЮЩЕНКО

 м. Київ, 30 квітня 2009 року

          N 287/2009

 

ПРЕЗИДЕНТ УКРАЇНИ

КОНСТИТУЦІЙНЕ ПОДАННЯ

З мотивів невідповідності Конституції України

Указом Президента України від 30 квітня 2009 року N 287 “Про зупинення дії окремих положень постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2009 року N 368” згідно з пунктом 15 частини першої статті 106 Конституції України зупинено дію абзаців третього та четвертого пункту 2 Змін, що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України від 4 серпня 2000 р. N 1222, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2009 року N 368.

У зв’язку з цим та відповідно до пункту 15 частини першої статті 106, статті 150 Конституції України, статей 13, 40 Закону України “Про Конституційний Суд України” звертаюсь до Конституційного Суду України для вирішення питання про конституційність окремих положень постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2009 року N 368, опублікованої в газеті “Урядовий кур’єр” 25 квітня 2009 року N 75.

Цією постановою внесено, зокрема, зміни до Порядку отримання благодійних (добровільних) внесків і пожертв від юридичних та фізичних осіб бюджетними установами і закладами освіти, охорони здоров’я, культури, науки, спорту та фізичного виховання для потреб їх фінансування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 4 серпня 2000 року N 1222.

За цими змінами благодійні (добровільні) внески і пожертви від юридичних та фізичних осіб можуть спрямовуватися на виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ і закладів освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, культури, науки, спорту та фізичного виховання (абзаци третій та четвертий пункту 2 Змін, що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України від 4 серпня 2000 р. N 1222).

Зазначене рішення прийнято Кабінетом Міністрів України без урахування вимог Конституції України та Закону України “Про благодійництво та благодійні організації”.

Відповідно до частини другої статті 6 Конституції України органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених Конституцією України межах і відповідно до законів України.

Згідно з частиною другою статті 19 Основного Закону держави органи державної влади зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини третьої статті 113 Конституції України Кабінет Міністрів України у своїй діяльності керується, зокрема, Конституцією та законами України.

В Україні загальні засади благодійництва визначаються Законом України “Про благодійництво та благодійні організації”. Так, відповідно до частини другої статті 4 названого Закону встановлено, що конкретні напрями благодійництва визначаються лише благодійниками. Відтак, таке право благодійників може бути змінено, обмежено лише шляхом внесення Верховною Радою України відповідних змін до Закону України “Про благодійництво та благодійні організації”.

Однак Кабінет Міністрів України, видаючи постанову від 14 квітня 2009 року N 368, врегулював питання, що належить до сфери законодавчого регулювання, чим фактично перебрав на себе повноваження Верховної Ради України, яка за статтею 75 Конституції України є єдиним органом законодавчої влади та за пунктом 3 частини першої статті 85 Основного Закону держави уповноважена приймати закони.

На неприпустимості зміни закону шляхом прийняття підзаконного правового акта наголошував Конституційний Суд України у своєму Рішенні від 14 грудня 2000 року N 15-рп/2000 у справі про порядок виконання рішень Конституційного Суду України.

     Крім того,  в  Рішенні  від  19  червня 2001 року N 9-рп/2001

( v009p710-01  )  у  справі  щодо   стажу   про   наукову   роботу

Конституційний Суд України зауважив про те,  що Україна є правовою

державою (стаття 1  Конституції  України)  (  254к/96-ВР  ),  а  в

правовій   державі   існує   сувора  ієрархія  нормативних  актів,

відповідно до якої постанови та інші  рішення  органів  виконавчої

влади  мають підзаконний характер і не повинні викривляти сутність

і зміст законів.

 

Отже, діючи у спосіб, що суперечить зазначеним положенням Основного Закону України, Кабінет Міністрів України порушив і норми частини другої статті 6, частини другої статті 19, частини третьої статті 113 та частини першої статті 117 Конституції України, які зобов’язують Уряд України керуватися у своїй діяльності Конституцією та законами України, діяти лише у межах повноважень, на підставі та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, видавати постанови і розпорядження в межах своєї компетенції.

На неприпустимості порушення Урядом України вимог частини другої статті 19, частини третьої статті 113 та статті 117 Конституції України неодноразово наголошував Конституційний Суд України, зокрема, у Рішеннях від 27 квітня 2000 року N 7-рп/2000 у справі про тимчасове виконання обов’язків посадових осіб, від 11 листопада 2008 року N 25-рп/2008 у справі про земельні аукціони.

Ураховуючи викладене, прошу Конституційний Суд України розглянути питання щодо конституційності абзаців третього та четвертого пункту 2 Змін, що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України від 4 серпня 2000 р. N 1222, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2009 року N 368.

Брати участь у конституційному провадженні за цим поданням уповноважено заступника Глави Секретаріату Президента України — Представника Президента України у Конституційному Суді України М. Ставнійчук.

Президент України В.ЮЩЕНКО

м. Київ, 30 квітня 2009 року

(Джерело — Офіційне Інтернет-представництво Президента України)

____________

Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/budzet/26_35.html


Попередня статтяНаступна стаття

 

Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
Підтримка проекту:
U634971969297
Z404288205014
E208021446192

Новини
маразмiв


Нова українська національна ідея. Новая украинская национальная идея
 
Кутки споживача для всіх міст із законодавством та книгою скарг. Кутки покупця. Уголки потребителя для всех городов с законодательством и книгой жалоб. Уголки покупателя





Украинские 100x100




Газета "Правовий тиждень"

 


[an error occurred while processing this directive]

Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу, Митного Комментарий Налогового кодекса, Таможенного| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

(C) Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99.
Пропозиції та зауваження надсилайте на
Електронним та друкованим ЗМІ дозволяється  цитування матеріалів Книги маразмів України за умови посилання на Книгу маразмів України та сайт www.marazm.org.ua Обов'язкове посилання наступного змісту: "За матеріалами Книги маразмів України (www.marazm.org.ua)…". з використанням в Інтернеті гіперпосилання (hyperlink) на Книгу маразмів України  (www.marazm.org.ua). Іншим організаціям та приватним особам використання матеріалів для публічних цілей дозволяється за умови окремого дозволу автора з дотриманням вищезгаданих посилань.