Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу України Комментарий Налогового кодекса Украины| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

ГЛАВА XV. МАРАЗМИ БЮДЖЕТНОЇ ПОЛІТИКИ

НЕЕФЕКТИВНЕ ВИКОРИСТАННЯ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ НЕ Є БЮДЖЕТНИМ ПРАВОПОРУШЕННЯМ

В листі  від 10.11.2003 № 01—18/242 “Щодо документування неефективного використання бюджетних коштів” методологічна рада ГоловКРУ повідомляє підрозділи ДКРС, що неефективне використання бюджетних коштів не може трактуватися як бюджетне правопорушення. В першу чергу тому, що законодавчого визначення неефективного використання бюджетних коштів в даний час немає. А тому на сьогодні «неефективне використання бюджетних коштів» доцільно трактувати не як операцію з їх обігу, а лише як оцінку того, що бюджетні кошти не були витрачені раціонально та економно. Але як зауважують фахівці ГоловКРУ така оцінка є суб’єктивною і залежить лише від погляду на таку проблему ревізора, який одноосібно оцінює наслідки фінансово-господарських операцій. В свою чергу наголошується, що включати до актів ревізій і перевірок таку оцінку діяльності розпорядника чи одержувача бюджетних коштів недопустимо.

 

Куток споживача. Куток покупця. Куточок споживача. Куточок покупця

Кутки споживача від 99 до 399 грн. + все торговельне законодавство

Вантажний велосипед. Грузовой велосипед. Велорикша Украина

Універсальний вантажний велосипед + ручний вантажний візок в подарунок

Рекламна стійка, інформаційний стенд вертиться, вертящаяся стійка, стенд-листалка, стенд-вертушка

Ротаційна (гортальна) настільна система (промо-стійка), 11 прозорих кишень А4, 250 грн.

 


ГОЛОВНЕ КОНТРОЛЬНО-РЕВІЗІЙНЕ УПРАВЛІННЯ УКРАЇНИ

ЛИСТ

10.11.2003  N 01-18/242

 Про документування неефективного використання бюджетних коштів

06.11.2003 р. відбулося чергове засідання Методологічної ради ГоловКРУ, на якому було розглянуто питання про статус і форми документування неефективного використання бюджетних коштів. За результатами цього засідання повідомляємо:

1. Неефективне використання бюджетних коштів не є бюджетним правопорушенням.

2. Законодавчого визначення неефективного використання бюджетних коштів у даний час немає.

3. З огляду на зазначене вище “неефективне використання бюджетних коштів” доцільно сьогодні трактувати не як операцію з їх обігу, а лише як оцінку того, що бюджетні кошти не були витрачені раціонально та економно.

4. Оскільки така оцінка є суб’єктивною (бо ревізор одноосібно оцінює наслідки фінансово-господарських операцій), недопустимим є включення до актів ревізій і перевірок, що є двосторонніми документами, такої оцінки діяльності розпорядника чи одержувача бюджетних коштів.

5. Записи про те, що бюджетні кошти використано неефективно, можна робити лише в інформаціях, підготовлених за результатами контрольних заходів (листах-вимогах до об’єктів контролю, інформаціях на адресу органів влади і правоохоронних органів).

При цьому навіть у цих інформаціях доцільно робити певні застереження такій оцінці використання бюджетних коштів, наприклад: “на нашу думку, зазначене свідчить про неефективне використання бюджетних коштів в сумі...”.

6. З метою обгрунтування в інформаціях за результатами контрольних заходів правомірності записів про наявність ознак неефективного використання бюджетних коштів в актах відповідних ревізій і перевірок обов’язково має бути задокументовано не лише факт бюджетного правопорушення, але й його наслідок.

Наприклад, при нецільовому використанні бюджетних коштів потрібно зазначити, які цілі були не профінансовані або профінансовані не в повному обсязі і на яку суму.

При порушенні законодавства про державні закупівлі в акті ревізії (перевірки) бажано зазначити вартість фактично придбаних товарів (робіт, послуг) та їх середню (або експертну) вартість по регіону під час здійснення господарської операції.

З аналогічною метою в актах доцільно також документувати:

вартість тієї кількості товарів, яка не може бути застосована за своїм основним призначенням в терміни, обумовлені сертифікатами якості; інфляційні втрати на суму дебіторської заборгованості понад встановлений законодавством термін; суми фінансових санкцій, сплачених на суму кредиторської заборгованості або внаслідок порушення порядку ведення бухгалтерського обліку; видатки, що проведені в сумах, менших за мінімальну потребу для реалізації визначеної цілі, через що вони не забезпечують надання необхідних послуг, тощо.

Прошу довести зазначене до відома всіх працівників управління та забезпечити контроль за його реалізацією на практиці.

Перший заступник                                              Голови І.Стефаник

____________

Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/budzet/26_11.html


Попередня статтяНаступна стаття


[an error occurred while processing this directive]


Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу, Митного Комментарий Налогового кодекса, Таможенного| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

(C) Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99.
Пропозиції та зауваження надсилайте на
Електронним та друкованим ЗМІ дозволяється  цитування матеріалів Книги маразмів України за умови посилання на Книгу маразмів України та сайт www.marazm.org.ua Обов'язкове посилання наступного змісту: "За матеріалами Книги маразмів України (www.marazm.org.ua)…". з використанням в Інтернеті гіперпосилання (hyperlink) на Книгу маразмів України  (www.marazm.org.ua). Іншим організаціям та приватним особам використання матеріалів для публічних цілей дозволяється за умови окремого дозволу автора з дотриманням вищезгаданих посилань.

Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
Підтримка проекту:
U634971969297
Z404288205014
E208021446192

Новини
маразмiв


Нова українська національна ідея. Новая украинская национальная идея
 
Кутки споживача для всіх міст із законодавством та книгою скарг. Кутки покупця. Уголки потребителя для всех городов с законодательством и книгой жалоб. Уголки покупателя





Украинские 100x100




Газета "Правовий тиждень"