Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу України Комментарий Налогового кодекса Украины| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

ГЛАВА XI. МАРАЗМИ БАНКІВ ТА НЕБАНКІВСЬКИХ ФІНАНСОВИХ УСТАНОВ

НБУ будет добывать золото и иметь свою милицию?!

Вместо промышленников. Верховная Рада приняла закон, которым урегулировала золотодобычу Национального банка Украины (НБУ). Соответствующий законопроект №9440 парламент одобрил в целом 22 декабря 2011 года. Инициаторы законопроекта ожидают, что внесение таких изменений позволит НБУ ежегодно получать около 1 тонны золота в золотовалютные резервы.

Законопроектом предлагается статью 42 закона об НБУ дополнить нормой относительно осуществления Нацбанком деятельности, связанной с разведкой, добычей, производством и использованием драгметаллов с целью пополнения золотовалютных резервов. А также о вооружении ведомственной охраны всеми средствами милиции.

При этом предлагается предусмотреть, что заместители главы НБУ и другие члены правления центробанка одновременно могут занимать должности в руководящих органах предприятий или организаций, если они осуществляют функции по управлению акциями (частями, паями), которые принадлежат государству.

10 января 2012 года Президент наложил на него вето, но по причине того, что этим законопроектом еще в НБУ появилась бы и своя вооруженная охрана с огнестрельным оружием и правами как у милиции. А добыча золота НБУ Президента не смутила. Давайте все тогда уж добывать золото. Даже Центробанк России не додумался заняться золотодобычей…

Петр ПАТЛАТЫЙ
11.01.2012

Власного золота Україна не видобуває, а золоті монети НБУ випускає

В Україні припинено видобуток власного золота і здійснюється його імпорт, але власні запаси сягають 2,5-3 тисячі тонн

НБУ та банки не визнають українських виробників афінажного золота

ПРОЕКТ

вноситься народним

депутатом України

Каракаєм Ю. В.

(посвідчення №166)

 

ЗАКОН УКРАЇНИ

 «Про внесення змін до деяких законів України» (щодо окремих питань діяльності Національного банку України)

 

Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

I. Внести зміни до таких законодавчих актів України:

1. У Законі України «Про Національний банк України» (Відомості Верховної Ради України, 1999 р., № 29, ст. 238):

1) статтю 1 доповнити терміном такого змісту:

«охорона цінностей та об’єктів – організація та практичне здійснення Національним банком заходів охорони щодо визначених і належних йому будівель, споруд, територій, транспортних засобів, валютних цінностей, цінних паперів та іншого рухомого і нерухомого майна, з метою недопущення чи припинення протиправних дій щодо нього, забезпечення його недоторканності та цілісності, припинення несанкціонованого доступу до нього третіх осіб, а також на забезпечення особистої безпеки, життя та здоров’я службовців Національного банку під час виконання ними службових обов’язків»;

2) частину третю статті 20 після слів “представників Національного банку” доповнити словами «або в яких є акції (частки, паї), що належать державі»;

3) частину четверту статті 22 викласти в такій редакції:

«Для перевезення та охорони цінностей та об'єктів Національний банк має відомчу охорону, озброєну бойовою вогнепальною зброєю. Відомча охорона в межах повноважень, наданих цим Законом, має право застосовувати заходи фізичного впливу, спеціальні засоби активної оборони і бойову вогнепальну зброю в порядку, передбаченому Законом України «Про міліцію».

4) частину першу статті 42 доповнити пунктом 8 такого змісту:

«8) здійснює діяльність, пов’язану з розвідкою, видобутком, виробництвом та використанням дорогоцінних металів з метою поповнення золотовалютних резервів»;

У зв’язку з цим пункти 8 - 15 уважати відповідно пунктами 9 – 16;

5) пункт 2 частини другої статті 48 доповнити словами «та операціях із забезпечення діяльності Національного банку в межах сум, передбачених кошторисом доходів та витрат Національного банку»;

6) частину другу статті 68 викласти у такій редакції:

«Національний банк інформує громадськість про свою діяльність шляхом опублікування відповідних відомостей на сторінках Офіційного інтернет-представництва Національного банку та в офіційному виданні Національного банку, проведення керівниками Національного банку прес-конференцій, виступів на радіо і телебаченні, створення програм та передач телерадіоорганізацією Національного банку та в інший передбачений законом спосіб»;

7) частину другу статті 71 доповнити пунктом 4 такого змісту:

“4) виробничої діяльності Банкнотно-монетного двору, фабрики банкнотного паперу та Державної скарбниці України, яка здійснюється відповідно до положень, затверджених Правлінням Національного банку”. 

2. У Законі України «Про державне регулювання видобутку, виробництва і використання дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння та контроль за операціями з ними» (Відомості Верховної Ради України, 1998 р., № 9, ст. 34; 2004 р., № 19, ст. 256; 2006 р., № 22, ст. 184):

1) абзаци другий – четвертий частини 4 статті 4 замінити абзацом наступного змісту:

«4. Афіновані дорогоцінні метали у стандартному вигляді, а також видобуте з надр або рекупероване дорогоцінне каміння в розсортованому вигляді при продажу суб'єктами їх видобування і виробництва, скуплені, не викуплені з-під застави ювелірні та побутові вироби з дорогоцінних металів, брухт дорогоцінних металів, а також дорогоцінне каміння першого порядку першочергово пропонуються Національному банку України та Міністерству фінансів України».

II. Прикінцеві положення

1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

2. Кабінету Міністрів України протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом розробити і привести у відповідність із цим Законом свої нормативно-правові акти, забезпечити розробку та прийняття міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади нормативно-правових актів відповідно до цього Закону.

3. Національному банку України протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.

 

 

Голова Верховної Ради

            України                                                                                 В. ЛИТВИН

 

 

 

П Р О П О З И Ц І Ї

до Закону України "Про внесення змін до деяких

законів України щодо окремих питань діяльності

Національного банку України"

 

Прийнятий Верховною Радою України 22 грудня 2011 року  Закон України "Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих питань діяльності Національного банку України" не може бути підписаний, виходячи з такого.

Законом, що надійшов на підпис (підпункт 3 пункту 1 розділу І), пропонується встановити, що відомча охорона Національного банку України в межах повноважень, наданих цим Законом, має право застосовувати заходи фізичного впливу, спеціальні засоби активної оборони і бойову вогнепальну зброю в порядку, передбаченому Законом України "Про міліцію" (нова редакція частини четвертої статті 22 Закону України "Про Національний банк України").

Таким чином, працівникам відомчої охорони Національного банку України фактично надаються повноваження осіб, статус яких визначено Законом України "Про міліцію".

У зв'язку з цим слід зазначити, що Законом України "Про міліцію" установлено, що міліція в Україні – державний озброєний орган виконавчої влади, який захищає життя, здоров'я, права і свободи громадян, власність, природне середовище, інтереси суспільства і держави від протиправних посягань (стаття 1), визначено завдання міліції, правові підстави її діяльності, зокрема обов'язки та пов'язані з ними права працівників міліції, умови, межі і порядок застосування заходів фізичного впливу, спеціальних засобів і вогнепальної зброї.

При цьому повноваження щодо застосування заходів фізичного впливу, спеціальних засобів і вогнепальної зброї безпосередньо випливають із завдань, які покладено на міліцію Законом України "Про міліцію". Такими завданнями, зокрема, є забезпечення особистої безпеки громадян, захист їх прав і свобод, законних інтересів; запобігання правопорушенням та їх припинення; охорона і забезпечення громадського порядку; виявлення і розкриття злочинів, розшук осіб, які їх вчинили; захист власності від злочинних посягань; виконання кримінальних покарань і адміністративних стягнень (стаття 2).

Як вбачається ж із положень Закону, що надійшов на підпис (доповнення до статті 1 Закону України "Про Національний банк України"), завдання відомчої охорони Національного банку України  є значно вужчими, ніж завдання, покладені на міліцію.

До того ж Законом України "Про міліцію" регламентуються питання служби в міліції, зокрема вимоги щодо особового складу, прийняття на службу та порядок проходження служби, питання відповідальності працівників міліції (статті 17, 18, 25); складення працівником міліції присяги (частина третя статті 17).

Законом же України "Про Національний банк України" не встановлюються вимоги щодо діяльності відомчої охорони, її працівників та осіб, які можуть бути прийняті до неї, а також не врегульовуються питання відповідальності працівників відомчої охорони в разі порушення ними прав і свобод інших осіб.

Також слід зазначити, що згідно з наведеними вище змінами до частини четвертої статті 22 Закону України "Про Національний банк України" передбачається, що відомча охорона застосовуватиме заходи фізичного впливу, спеціальні засоби активної оборони і бойову вогнепальну зброю в межах повноважень, наданих цим Законом. Однак Законом України "Про Національний банк України" повноваження відомчої охорони не визначено.

З цього приводу необхідно зауважити, що 17 листопада 2011 року Верховною Радою України прийнято Закон України "Про охоронну діяльність", який у зв'язку з пропозиціями Президента України від 14 грудня 2011 року перебуває на доопрацюванні у Верховній Раді України. Метою названого Закону є врегулювання відносин у сфері охорони власності та громадян відповідними суб'єктами охоронної діяльності, зокрема встановлення вимог до персоналу таких суб'єктів, визначення порядку застосування заходів фізичного впливу та спеціальних засобів, порядку взаємодії з правоохоронними органами. Тож положення нової редакції частини четвертої статті 22 Закону України "Про Національний банк України" стосовно відомчої охорони мають кореспондуватися з положеннями Закону України "Про охоронну діяльність".

За таких обставин вважаю за доцільне на даному етапі утриматися від запровадження зазнаних новел у Законі України "Про Національний банк України" і пропоную у Законі України  "Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих питань діяльності Національного банку України"  пропоную підпункти 1 і 3 пункту 1 розділу І виключити. 

 

Президент України                                                           В.ЯНУКОВИЧ

 

____________

Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/bank/11_201.html


Попередня статтяНаступна стаття


[an error occurred while processing this directive]


Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу, Митного Комментарий Налогового кодекса, Таможенного| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

(C) Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99.
Пропозиції та зауваження надсилайте на
Електронним та друкованим ЗМІ дозволяється  цитування матеріалів Книги маразмів України за умови посилання на Книгу маразмів України та сайт www.marazm.org.ua Обов'язкове посилання наступного змісту: "За матеріалами Книги маразмів України (www.marazm.org.ua)…". з використанням в Інтернеті гіперпосилання (hyperlink) на Книгу маразмів України  (www.marazm.org.ua). Іншим організаціям та приватним особам використання матеріалів для публічних цілей дозволяється за умови окремого дозволу автора з дотриманням вищезгаданих посилань.

Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
Підтримка проекту:
U634971969297
Z404288205014
E208021446192

Новини
маразмiв


Нова українська національна ідея. Новая украинская национальная идея
 
Кутки споживача для всіх міст із законодавством та книгою скарг. Кутки покупця. Уголки потребителя для всех городов с законодательством и книгой жалоб. Уголки покупателя





Украинские 100x100




Газета "Правовий тиждень"