Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу України Комментарий Налогового кодекса Украины| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

ГЛАВА XXV. МАРАЗМИ, НОВИНИ АРМІЇ ТА ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ

ІСНУЄ ЗАГАЛЬНОДЕРЖАВНА ПРОГРАМА СТВОРЕННЯ ВІЙСЬКОВО-ТРАНСПОРТНОГО ЛІТАКА АН-70 ТА ЙОГО ЗАКУПІВЛІ ЗА ДЕРЖАВНИМ ОБОРОННИМ ЗАМОВЛЕННЯМ ЗАТВЕРДЖЕНО ЗАКОНОМ. А ДЛЯ ЦИВІЛЬНИХ ЛІТАКІВ ТАКИХ ЗАКОНІВ НЕМАЄ

Є у нас ЗАГАЛЬНОДЕРЖАВНА ПРОГРАМА створення військово-транспортного літака Ан-70 та його закупівлі за державним оборонним замовленням. Ніби позитивна справа – свій літак будувати і на експорт продавати. Але є багато парадоксів в цій справі: по-перше, програму цю затверджено не Міністерством оборони чи промислової політики і навіть не Кабінетом Міністрів України, а цілим Законом України від 5 лютого 2004 року N 1462-IV; по-друге, чомусь відсутні аналогічні програми щодо цивільних літаків Ан-140, Ан-148. Тобто для військового літака є навіть окремий Закон, а для цивільного літака придумали лише Постанову Кабінету Міністрів України № 1575 від 02.10.1998 “Про фінансування інноваційного проекту виготовлення дослідної партії літаків типу Ан-140” да загальний і малокорисний Закон  від 12.07.2001 № 2660-III “Про державну підтримку літакобудівної промисловості в Україні”. Тим самим підтверджено, що українці мають користуватися імпортними пасажирськими літаками, і лише військові (в більшості теж закордонні) вітчизняними літаками Ан-70. До такого маразму не дійшли навіть в СРСР...

Віталій МОСЕЙЧУК

 

Куток споживача. Куток покупця. Куточок споживача. Куточок покупця

Кутки споживача від 99 до 399 грн. + все торговельне законодавство

Вантажний велосипед. Грузовой велосипед. Велорикша Украина

Універсальний вантажний велосипед + ручний вантажний візок в подарунок

Рекламна стійка, інформаційний стенд вертиться, вертящаяся стійка, стенд-листалка, стенд-вертушка

Ротаційна (гортальна) настільна система (промо-стійка), 11 прозорих кишень А4, 250 грн.

 


ЗАКОН УКРАЇНИ

Про Загальнодержавну програму створення військово-транспортного літака Ан-70 та його закупівлі за державним оборонним замовленням

      ( Відомості Верховної Ради (ВВР), 2004, N 19, ст.274 )

Верховна Рада України ПОСТАНОВЛЯЄ:

1. Затвердити Загальнодержавну програму створення військово-транспортного літака Ан-70 та його закупівлі за державним оборонним замовленням (додається).

2. Кабінету Міністрів України у тримісячний строк привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.

3. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.

Президент України Л.КУЧМА

 м. Київ, 5 лютого 2004 року

          N 1462-IV

 

                                                 Затверджено
                                               Законом України

                                            від 5 лютого 2004 року
                                                  N 1462-IV

 

                    ЗАГАЛЬНОДЕРЖАВНА ПРОГРАМА

створення військово-транспортного літака Ан-70 та його закупівлі за державним оборонним замовленням

Загальнодержавна програма створення військово-транспортного літака АН-70 та його закупівлі за державним оборонним замовленням (далі — Програма) спрямована на створення військово-транспортного літака нового типу, організацію його серійного виробництва та закупівлі.

Розділ I МЕТА І ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ

Метою Програми є концентрація на загальнодержавному рівні фінансових, матеріально-технічних та інших ресурсів для забезпечення створення нового типу військово-транспортного літака Ан-70 (далі — літак), організації його серійного виробництва та закупівлі за державним оборонним замовленням.

Основними завданнями Програми є:

завершення дослідно-конструкторських робіт з розроблення літака, у тому числі проведення його державних випробувань та прийняття на озброєння;

підготовка і освоєння виробництва літака;

серійне виробництво і закупівля літаків.

Розділ II ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ

Виконання Програми передбачається забезпечити у період з 2004 по 2022 рік двома етапами.

Перший етап (2004-2006 роки) — завершення розроблення літака, проведення його державних випробувань, виконання комплексу робіт, пов’язаних з прийняттям літака на озброєння та підготовкою і освоєнням його виробництва, а також здійснення закупівлі двох літаків за державним оборонним замовленням.

Другий етап (2007-2022 роки) — завершення роботи з підготовки і освоєння виробництва літака, у тому числі з оновлення наявних та створення нових виробничих потужностей, організація серійного виробництва і закупівлі необхідної кількості літаків за державним оборонним замовленням.

Розділ III ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Фінансове забезпечення створення та закупівлі літака здійснюється в межах бюджетних призначень, що передбачаються у Державному бюджеті України на відповідний рік за окремою бюджетною програмою додатково до видатків на національну оборону, а також за рахунок інших джерел фінансування, не заборонених законодавством.

Орієнтовний обсяг фінансування робіт на першому етапі -

1 006,509 млн. гривень, зокрема для завершення розроблення літака — 128,216 млн., підготовки і освоєння виробництва — 450,933 млн., виробництва і закупівлі двох літаків — 427,36 млн. гривень.

Обсяги фінансування робіт другого етапу визначаються за підсумками виконання першого етапу Програми.

Розділ IV ОРГАНІЗАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ

Головним державним замовником Програми є Міністерство оборони України, на яке покладаються організація та контроль її виконання.

Державним замовником — співвиконавцем Програми щодо підготовки, освоєння і серійного виробництва літаків є центральний орган виконавчої влади з питань промислової політики.

Основні виконавці Програми:

державне підприємство “Авіаційний науково-технічний комплекс імені О.К. Антонова” (м. Київ) — розроблення літака;

державне підприємство “Київський державний авіаційний завод “Авіант" — виготовлення літаків;

державне підприємство “Запорізьке машинобудівне конструкторське бюро “Прогрес" — розроблення двигуна;

відкрите акціонерне товариство “Мотор Січ” (м. Запоріжжя) -

виготовлення двигунів;

Державний авіаційний науково-випробувальний центр Збройних Сил України — випробування літака;

Науковий центр Військово-Повітряних Сил і Центральний науково-дослідний інститут озброєння та військової техніки Збройних Сил України — наукове та військово-технічне супроводження.

Вибір інших виконавців Програми здійснюється відповідно до законодавства.

Головний державний замовник координує діяльність державного замовника — співвиконавця та виконавців Програми.

Розділ V ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

Здійснення заходів Програми передбачає створення і серійне виробництво конкурентоспроможного на світовому ринку озброєнь нового типу військово-транспортного літака.

Виконання Програми дасть можливість:

оснастити Збройні Сили України сучасними військово-транспортними літаками, що забезпечить належний рівень їх мобільності;

прискорити розвиток наукоємних технологій в галузі авіа- та двигунобудування;

забезпечити довгостроковим замовленням вітчизняні підприємства авіа-, двигунобудівної та суміжних галузей промисловості, використати вільні і створити нові виробничі потужності з додатковими робочими місцями;

збільшити обсяги експорту продукції авіабудівної промисловості.

____________

Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/army/25_9.html


Попередня статтяНаступна стаття


[an error occurred while processing this directive]


Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу, Митного Комментарий Налогового кодекса, Таможенного| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

(C) Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99.
Пропозиції та зауваження надсилайте на
Електронним та друкованим ЗМІ дозволяється  цитування матеріалів Книги маразмів України за умови посилання на Книгу маразмів України та сайт www.marazm.org.ua Обов'язкове посилання наступного змісту: "За матеріалами Книги маразмів України (www.marazm.org.ua)…". з використанням в Інтернеті гіперпосилання (hyperlink) на Книгу маразмів України  (www.marazm.org.ua). Іншим організаціям та приватним особам використання матеріалів для публічних цілей дозволяється за умови окремого дозволу автора з дотриманням вищезгаданих посилань.

Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
Підтримка проекту:
U634971969297
Z404288205014
E208021446192

Новини
маразмiв


Нова українська національна ідея. Новая украинская национальная идея
 
Кутки споживача для всіх міст із законодавством та книгою скарг. Кутки покупця. Уголки потребителя для всех городов с законодательством и книгой жалоб. Уголки покупателя





Украинские 100x100




Газета "Правовий тиждень"