Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу України Комментарий Налогового кодекса Украины| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

ГЛАВА XXV. МАРАЗМИ, НОВИНИ АРМІЇ ТА ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ

Автомобілі військової інспекції безпеки дорожнього руху Військової служби правопорядку у Збройних Силах України не мають проблискових маячків червоного кольору, що створює загрози при русі військових колон

Відповідно до пункту 3.2 Правил дорожнього руху у разі наближення транспортного засобу з увімкненим синім проблисковим маячком та (або) спеціальним звуковим сигналом водії інших транспортних засобів, які можуть створювати йому перешкоду для руху, зобов’язані дати йому дорогу і забезпечити безперешкодний проїзд зазначеного транспортного засобу (і супроводжуваних ним транспортних засобів).

На транспортних засобах, які рухаються в супроводжуваній колоні, повинне бути ввімкнено ближнє світло фар.

Якщо на такому транспортному засобі увімкнено проблискові маячки синього і червоного або лише червоного кольору, водії інших транспортних засобів зобов’язані зупинитися біля правого краю проїзної частини (на правому узбіччі). На дорозі з розділювальною смугою цю вимогу зобов’язані виконати водії транспортних засобів, що рухаються в попутному напрямку.

Як відомо, військові дорогами часто рухаються колонами, але з Інструкції щодо здійснення супроводження колон військових транспортних засобів, яку затверджено Наказом Міністра оборони від 04.09.2008 р. № 435 та зареєстровано у Мін’юсті України 19.09.2008 за № 875/15566, стає відомо, що супроводження військових колон здійснюється спеціальними автомобілями військової інспекції безпеки дорожнього руху Військової служби правопорядку у Збройних Силах України, які обладнані проблисковими маячками синього кольору і спеціальними звуковими сигнальними пристроями.

Через це водії інших транспортних засобів ризикують постраждати в ДТП від бронетехніки та військових вантажівок або проти військових колон можуть здійснюватися теракти. Адже відповідно до пункту 3.4 Правил дорожнього руху забороняється здійснювати обгін і випередження транспортних засобів з увімкненими проблисковими маячками синього і червоного або лише червоного кольору та зеленого або синього і зеленого кольору і супроводжуваних ними транспортних засобів (колони), а також рухатися по суміжних смугах із швидкістю колони або займати місце в колоні. А у військових машин нема маячків червоного кольору, відповідно військову колону можна обганяти або рухатися паралельно їй.

Віталій МОСЕЙЧУК

Бланки дозволів щодо використання на транспортному засобі спеціальних звукових та світлових сигнальних пристроїв синього кольору були незаконні?!

Куток споживача. Куток покупця. Куточок споживача. Куточок покупця

Кутки споживача від 99 до 399 грн. + все торговельне законодавство

Вантажний велосипед. Грузовой велосипед. Велорикша Украина

Універсальний вантажний велосипед + ручний вантажний візок в подарунок

Рекламна стійка, інформаційний стенд вертиться, вертящаяся стійка, стенд-листалка, стенд-вертушка

Ротаційна (гортальна) настільна система (промо-стійка), 11 прозорих кишень А4, 250 грн.

 


МIНIСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ

НАКАЗ Міністра оборони України

                        04.09.2008  N 435

 

                                      Зареєстровано в Міністерстві

                                      юстиції України

                                      19 вересня 2008 р.

                                      за N 875/15566

Про затвердження Iнструкції щодо здійснення супроводження колон військових транспортних засобів

Відповідно до Закону України “Про дорожній рух”, пункту 21 статті 7 та пункту 14 статті 8 Закону України “Про Військову службу правопорядку у Збройних Силах України”, Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 року N 1306, з метою забезпечення безпеки дорожнього руху колон військових транспортних засобів та транспортних засобів спеціального призначення НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Iнструкцію щодо здійснення супроводження колон військових транспортних засобів, що додається.

2. Наказ розіслати до окремої військової частини.

Міністр оборони України Ю.I.Єхануров

ПОГОДЖЕНО:

Міністр внутрішніх

справ України Ю.В.Луценко

                                      ЗАТВЕРДЖЕНО

                                      Наказ Міністра оборони

                                      України

                                      04.09.2008  N 435

 

                                      Зареєстровано в Міністерстві

                                      юстиції України

                                      19 вересня 2008 р.

                                      за N 875/15566

 

                            IНСТРУКЦIЯ

               щодо здійснення супроводження колон

                 військових транспортних засобів

 

1. Ця Iнструкція визначає порядок виконання заходів щодо здійснення супроводжень колон військових транспортних засобів та транспортних засобів спеціального призначення (далі — колона) силами військової інспекції безпеки дорожнього руху Військової служби правопорядку у Збройних Силах України (далі — ВIБДР) у зонах діяльності ВIБДР.

2. Супроводження колон здійснюється спеціальними автомобілями ВIБДР, які обладнані проблисковими маячками синього кольору і спеціальними звуковими сигнальними пристроями.

3. Начальник ВIБДР, отримавши завдання на здійснення супроводження у зоні діяльності ВIБДР:

в залежності від особливостей організації дорожнього руху на маршруті руху колони, її складу відповідно до вимог Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 року N 1306 (далі — ПДР), призначає для здійснення супроводження один або більше спеціальних автомобілів ВIБДР та склад їх екіпажів (водіїв і старших екіпажів автомобілів супроводження);

призначає старшого супроводження з числа посадових осіб ВIБДР для здійснення керівництва екіпажами спеціальних автомобілів ВIБДР під час супроводження та контролю за виконанням особовим складом колони вимог ПДР та режиму руху;

письмово інформує начальників відповідних територіальних підрозділів Державної автомобільної інспекції Міністерства внутрішніх справ України (далі — Державтоінспекція) про маршрут, дату та час початку руху колони з метою організації взаємодії щодо забезпечення безпечного руху колони, що супроводжується спеціальними автомобілями ВIБДР, на ділянках вулично-шляхової мережі загального користування маршруту.

4. Порядок здійснення супроводження трьома спеціальними автомобілями ВIБДР:

автомобіль супроводження (прикриття) рухається безпосередньо перед колоною, що він супроводжує, на відстані, яка забезпечує безпеку дорожнього руху транспортних засобів, що супроводжуються. Водій автомобіля супроводження (прикриття) повинен обирати смугу руху, яка б забезпечувала безпеку дорожнього руху залежно від дорожньої обстановки та умов руху;

автомобіль супроводження (сигнальний), що рухається попереду від автомобіля супроводження (прикриття) на відстані 100 — 200 метрів (у міських умовах — 30 — 50 метрів), призначений для попередження інших учасників дорожнього руху про наближення колони, уживання заходів щодо недопущення виїзду на смугу руху колони інших транспортних засобів. Його екіпаж передає інформацію екіпажу автомобіля супроводження (прикриття) про дорожню обстановку та дорожні умови;

автомобіль супроводження (замикання), що рухається позаду транспортних засобів, призначений для вживання заходів щодо недопущення обгону або випередження колони, руху по суміжних смугах зі швидкістю колони, або зайняття місця для постійного руху в колоні іншими транспортними засобами. Його екіпаж веде спостереження за діями учасників дорожнього руху і передає інформацію старшому супроводження.

5. При супроводженні двома спеціальними автомобілями ВIБДР один автомобіль супроводження (прикриття) рухається попереду, а другий автомобіль супроводження (замикання) — позаду колони, яка супроводжується, так, як зазначено в абзацах другому та четвертому пункту 3 цієї Iнструкції.

6. У разі супроводження одним спеціальним автомобілем ВIБДР автомобіль супроводження рухається попереду колони, яку він супроводжує, на відстані, що забезпечує безпеку дорожнього руху. При цьому водій спеціального автомобіля ВIБДР повинен обирати смугу руху, яка б забезпечувала безпеку дорожнього руху, залежно від дорожніх умов та швидкості руху та в разі необхідності дати можливість іншим учасникам дорожнього руху безпечно об’їхати колону транспортних засобів, що супроводжується.

7. У разі ненадання переваги у проїзді колони, що супроводжується спеціальними автомобілями ВIБДР, створення аварійної ситуації або умисного створення перешкод для руху колони водіями інших транспортних засобів (далі — непередбачена ситуація) екіпаж автомобіля прикриття (сигнального), використовуючи світлові та звукові сигнальні пристрої, перекриває можливі напрямки подальшого руху цього транспортного засобу та за допомогою гучномовного пристрою і сигналів жезлом подає водієві чітку команду про звільнення смуги руху колони. У разі невиконання неодноразових вимог про припинення протиправних дій, як крайній захід, можливе використання спеціального автомобіля ВIБДР як перешкоди аж до блокування ним руху транспортного засобу порушника.

8. У разі зупинки колони старший екіпажу автомобіля супроводження (замикання) організує регулювально-розпорядчі дії за допомогою жезла. При цьому веде спостереження за діями учасників дорожнього руху і підтримує постійний зв’язок із старшим супроводження, узгоджуючи з ним свої дії.

9. Швидкість руху колони під час її супроводження спеціальними автомобілями ВIБДР може бути змінена старшим супроводження з урахуванням вимог ПДР щодо забезпечення безпеки дорожнього руху в конкретних умовах руху.

10. Якщо швидкість руху колони, що супроводжується, менше дозволеної ПДР, а дорожні умови не дозволяють іншим учасникам дорожнього руху здійснити її обгін, старший супроводження вживає заходів для забезпечення проїзду транспортних засобів, що накопичуються за колоною.

11. У разі, коли збігаються або перетинаються маршрути і час руху колон, які супроводжуються спеціальними автомобілями ВIБДР, з кортежами, які супроводжуються патрульними автомобілями Державтоінспекції, пріоритет мають останні.

12. Старший супроводження не дозволяє початок руху колони до усунення недоліків, що створюють загрозу безпеці дорожнього руху або є порушенням ПДР, у разі включення у склад колони транспортних засобів:

які не відповідають вимогам до транспортних засобів, що призначені для перевезення пасажирів (особового складу) та дітей; технічний стан та обладнання яких не відповідають вимогам ПДР або тих, що не пройшли черговий технічний огляд;

водії яких не мають при собі: посвідчення на право керування транспортним засобом відповідної категорії; талона, що додається до посвідчення; реєстраційного документа на транспортний засіб (для транспортних засобів Збройних Сил України — технічного талона транспортного засобу); оформленого дорожнього листа; при здійсненні перевезення великогабаритних чи великовагових вантажів — дозволу на рух, а небезпечних вантажів — технічних умов на перевезення, свідоцтв про допуск водія і допуск транспортного засобу до перевезення небезпечного вантажу та дозволу на дорожнє перевезення.

Начальник ВIБДР, отримавши доповідь старшого супроводження про зміни щодо початку руху колони, інформує начальників відповідних територіальних підрозділів Державтоінспекції про зазначені зміни.

13. Старший супроводження призначається з числа старших екіпажів супроводження, який безпосередньо підпорядковується начальнику ВIБДР.

Він зобов’язаний:

проводити інструктаж екіпажів супроводження щодо порядку руху, взаємодії екіпажів, організації зв’язку;

перевіряти готовність екіпажів супроводження до виконання поставлених завдань та доповідати про її результати начальнику ВIБДР;

після прибуття до колони організувати та здійснити перевірку силами екіпажів супроводження її готовності до руху та за умови відсутності недоліків, що створюють загрозу безпеці дорожнього руху або є порушенням ПДР, зазначених у пункті 12 Iнструкції, прийняти колону до супроводження, про це, а також уточнену інформацію щодо часу виходу, маршруту і умов руху, їх можливі зміни доповісти начальнику ВIБДР (оперативному черговому відповідного органу управління Військової служби правопорядку у Збройних Силах України (далі — ОЧ ВСП));

брати участь в інструктажі, що проводять перед початком руху колони після її перевірки силами ВIБДР посадові особи, які організовують марш (перевезення), з залученням начальника колони, старших машин і водіїв транспортних засобів, які супроводжуються, щодо визначення порядку їх взаємодії з екіпажами супроводження;

своєчасно і повно передавати інформацію начальнику ВIБДР (ОЧ ВСП) щодо виходу колони, проходження нею визначених пунктів (постів), стану оперативної і дорожньої обстановки на маршруті руху, можливих змін у часі та маршруті руху, виникнення непередбачених ситуацій;

негайно доповідати начальнику ВIБДР (ОЧ ВСП) про всі недоліки, які мали місце під час проходження по маршруту, про передачу супроводу колони при перетинанні зон діяльності ВIБДР, зупинку на нічний відпочинок та закінчення супроводу, а також, коли є інформація, час і місце прибуття екіпажів супроводження наступного дня.

14. Старший екіпажу автомобіля супроводження (сигнального, прикриття, замикання) призначається з числа найбільш професійно підготовлених посадових осіб структурного підрозділу ВIБДР і безпосередньо підпорядковується старшому супроводження.

Він зобов’язаний:

отримувати інструктаж про оперативну обстановку, час і місце подачі автомобіля супроводження, час виходу, основний і запасні маршрути руху;

перевіряти готовність екіпажу, автомобіля, його спеціального обладнання та засобів зв’язку до виконання поставлених завдань, про що доповісти старшому супроводження;

вимагати дотримання ПДР учасниками дорожнього руху в частині створення умов для безпечного руху колони;

вести постійний нагляд за обстановкою на маршруті, негайно інформувати екіпажі супроводження про її зміни;

своєчасно і повно передавати інформацію начальнику ВIБДР (ОЧ ВСП) щодо виходу колони, проходження нею визначених пунктів (постів), стану оперативної і дорожньої обстановки на маршруті руху, можливих змін у маршруті руху, виникнення непередбачених ситуацій;

забезпечити безпечний рух колони в разі виникнення непередбачених ситуацій, запобігати виїзду на смугу руху колони інших транспортних засобів, які рухаються як у попутному, так і в зустрічному напрямках;

уживати заходів щодо запобігання обгону або випередженню колони, руху по суміжних смугах зі швидкістю колони або зайняттю місця для постійного руху в колоні іншими транспортними засобами, які рухаються в попутному напрямку;

інформувати ОЧ ВСП про порушення ПДР іншими учасниками дорожнього руху, про транспортні засоби, водії яких своїми діями створюють небезпеку для руху колони або вчиняють дії, які створюють реальну загрозу для оточуючих, дорожньо-транспортні пригоди, з метою реагування на них відповідно до вимог чинного законодавства.

15. Водій автомобіля супроводження призначається з числа посадових осіб структурного підрозділу ВIБДР і безпосередньо підпорядковується старшому екіпажу супроводження, виконує всі його розпорядження.

Він зобов’язаний:

отримувати інструктаж про оперативну обстановку, час і місце подачі автомобіля супроводження, час виходу, маршрут руху колони; детально перевіряти технічний стан і зовнішній вигляд закріпленого спеціального автомобіля ВIБДР, засобів зв’язку та іншого спеціального обладнання; проходити передрейсовий медичний огляд, оформляти дорожній лист; після цього доповідати старшому екіпажу про готовність до виконання службових завдань;

вести візуальне спостереження за дорожньою обстановкою і діями інших учасників дорожнього руху, своєчасно виявляти передумови до виникнення загрози для безпечного руху колони, негайно інформувати про них старшого екіпажу супроводження для оперативного вживання дієвих заходів щодо недопущення їх негативного впливу на безпеку руху;

перебувати в постійній готовності до дій щодо забезпечення безпечного руху колони в разі виникнення непередбачених ситуацій, запобігання виїзду на смугу руху колони інших транспортних засобів, які рухаються як у попутному, так і в зустрічному напрямках;

уживати заходів щодо недопущення обгону або випередження колони, руху по суміжних смугах зі швидкістю колони, або зайняття місця для постійного руху в колоні іншими транспортними засобами, які рухаються в попутному напрямку.

Заступник Міністра

оборони України I.Л.Монтрезор

____________

Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/army/25_50.html


Попередня статтяНаступна стаття


[an error occurred while processing this directive]


Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу, Митного Комментарий Налогового кодекса, Таможенного| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

(C) Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99.
Пропозиції та зауваження надсилайте на
Електронним та друкованим ЗМІ дозволяється  цитування матеріалів Книги маразмів України за умови посилання на Книгу маразмів України та сайт www.marazm.org.ua Обов'язкове посилання наступного змісту: "За матеріалами Книги маразмів України (www.marazm.org.ua)…". з використанням в Інтернеті гіперпосилання (hyperlink) на Книгу маразмів України  (www.marazm.org.ua). Іншим організаціям та приватним особам використання матеріалів для публічних цілей дозволяється за умови окремого дозволу автора з дотриманням вищезгаданих посилань.

Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
Підтримка проекту:
U634971969297
Z404288205014
E208021446192

Новини
маразмiв


Нова українська національна ідея. Новая украинская национальная идея
 
Кутки споживача для всіх міст із законодавством та книгою скарг. Кутки покупця. Уголки потребителя для всех городов с законодательством и книгой жалоб. Уголки покупателя





Украинские 100x100




Газета "Правовий тиждень"