ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ СПИСАНОГО ВІЙСЬКОВОГО МАЙНА СЛІД ПРОЙТИ ЧЕРЕЗ ТЕНДЕР, А ЩОБ РЕАЛІЗОВУВАТИ БІЛЬШ ЦІННЕ, ПРИДАТНЕ МАЙНО, ДОСТАТНЬО СПОДОБАТИСЯ ЧИНОВНИКАМИ З КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИВідповідно до статті 6 Закону України "Про правовий режим майна у Збройних Силах України" відчуження військового майна здійснюється Міністерством оборони України через уповноважені Кабінетом Міністрів України підприємства та організації, визначені ним за результатами тендеру, після його списання, за винятком майна, визначеного частиною другою цієї статті. Рішення про відчуження військового майна, що є придатним для подальшого використання, але не знаходить застосування у повсякденній діяльності військ, надлишкового майна, а також цілісних майнових комплексів та іншого нерухомого майна приймає Кабінет Міністрів України за поданням Міністерства оборони України. Методика оцінки вартості військового майна, а також порядок його реалізації розробляються Міністерством оборони України, узгоджуються із заінтересованими міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади і затверджуються Кабінетом Міністрів України. Порядок відчуження військового майна визначається Кабінетом Міністрів України. Кошти, одержані від реалізації військового майна, зараховуються до Державного бюджету України та використовуються виключно на потреби оборони відповідно до кошторису Міністерства оборони України. Таким чином списане військове майно (яка не є придатним для подальшого використання) реалізується Міністерством оборони України через уповноважені Кабінетом Міністрів України підприємства та організації, визначені ним за результатами тендеру, після його списання (для цього прийнято розпорядження від 18 січня 2003 р. N 14-р). А придатне для подальшого використання військове майно, яке не знаходить застосування у повсякденній діяльності військ реалізується за рішеннями Кабінету Міністрів України. Замість того, щоб приймати рішення про реалізацію військового майна, яке придатне для подальшого використання військове майно, яке не знаходить застосування у повсякденній діяльності військ, Кабмін незаконно вповноважує окремі організацій на продаж такого майна. При цьому такі організації обираються без тендеру. Це підтверджується пунктом 3 Положення про порядок відчуження та реалізації військового майна Збройних Сил, яким передбачено, що повноваження суб'єктам підприємницької діяльності на реалізацію військового майна, яке є придатним для подальшого використання, але не може бути застосоване у повсякденній діяльності військ, надлишкового майна (крім майна, зазначеного у пункті 4 цього Положення), а також цілісних майнових комплексів та іншого нерухомого майна надає Кабінет Міністрів України у встановленому порядку. А порядку то і немає, оскільки власне Кабмін має реалізовувати таке майно, точніше приймати рішення по ньому. Тобто виставити на тендер, віддати на біржу тощо. І жодні комерційні структури не можуть тут бути посередниками. Створилася навіть парадоксальна ситуація, коли для реалізації списаного військового майна слід пройти через тендер, а щоб реалізовувати більш цінне, придатне військове майно, достатньо сподобатися чиновниками з Кабінету Міністрів України. Маразм було ліквідовано Постановою Кабміну № 118 від 11.02.2010 р. і тепер все майно йде через аукціони. КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ Надати державному підприємству "Укроборонлізинг"
повноваження
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИРОЗПОРЯДЖЕННЯвід 7 лютого 2001 р. N 35-р Київ Про надання повноважень на реалізацію військового майна на внутрішньому ринкуНадати повноваження на реалізацію на внутрішньому ринку військового майна, яке є придатним для подальшого використання, але не може бути застосоване у повсякденній діяльності військ, та надлишкового майна Збройних Сил, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, включеного до затверджених переліків військового майна, яке пропонується до відчуження, дочірнім підприємствам Державної компанії "Укрспецекспорт" - Державному підприємству "Укроборонсервіс", Державній спеціалізованій зовнішньоторговельній фірмі "Прогрес", Державній госпрозрахунковій зовнішньоторговельній та інвестиційній фірмі "Укрінмаш", Державному зовнішньоторговельному та інвестиційному підприємству "Промоборонекспорт", Державному госпрозрахунковому зовнішньоторговельному підприємству "Спецтехноекспорт".
Інд. 29
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ |
Прем'єр-міністр України | В. ПУСТОВОЙТЕНКО |
Інд. 30
А вот розпорядження про реалізацію списаного майна - через тендер.
від 18 січня 2003 р. N 14-р
Київ
Надати повноваження на реалізацію списаного військового манна, включеного до затверджених Міноборони переліків, ДК "Укрспецекспорт" та її дочірньому підприємству - державному підприємству "Укроборонсервіс" корпорації "Укрінмаш", ДАК "Національна мережа аукціонних центрів", ЗАТ "Агропромислова інвестиційна компанія" та державним підприємствам "Укроборонлізинг", "45 експериментальний механічний завод" і "Українська авіаційна транспортна компанія", визначеним за результатами конкурсу (тендеру), проведеного Міноборони.
Прем'єр-міністр України | В. ЯНУКОВИЧ |
Інд. 29
Кутки споживача від 99 до 399 грн. + все торговельне законодавство |
Універсальний вантажний велосипед + ручний вантажний візок в подарунок |
Ротаційна (гортальна) настільна система (промо-стійка), 11 прозорих кишень А4, 250 грн.
|
від 28 грудня 2000 р. N 1919
Київ
Відповідно до статті 6 Закону України "Про правовий режим майна у Збройних Силах України" Кабінет Міністрів України ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Затвердити Положення про порядок відчуження та реалізації військового майна Збройних Сил, що додається.
2. Міністерству оборони разом з Міністерством економіки та з питань європейської інтеграції, Міністерством фінансів та Фондом державного майна за участю Державної компанії "Укрспецекспорт" подати у II кварталі 2001 р. Кабінетові Міністрів України пропозиції щодо внесення змін до Методики визначення залишкової вартості майна Збройних Сил України та інших військових формувань, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 29 травня 1998 р. N 759.
(пункт 2 із змінами, внесеними згідно з постановою
Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 р. N 158)
3. Міноборони провести у I кварталі 2001 р. інвентаризацію наявного військового майна і до 1 червня 2001 р. подати Кабінетові Міністрів України узагальнені дані про результати інвентаризації та перелік військового майна Збройних Сил, яке може бути відчужено.
4. Поширити дію затвердженого згідно з пунктом 1 цієї постанови Положення на інші утворені відповідно до законів України військові формування.
5. Визнати такими, що втратили чинність:
постанову Кабінету Міністрів України від 22 грудня 1997 р. N 1420 "Про затвердження Положення про порядок реалізації майна Збройних Сил України та інших військових формувань";
постанову Кабінету Міністрів України від 16 червня 1998 р. N 907 "Про погашення заборгованості Міністерства оборони з оплати речового майна, послуг" (Офіційний вісник України, 1998 р., N 24, ст. 882);
постанову Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1998 р. N 1456 "Про створення умов для розрахунків Міністерства оборони з виконавцями робіт з державного оборонного замовлення".
Перший | |
Інд. 29
ЗАТВЕРДЖЕНО |
1. Згідно з цим Положенням установлюється порядок відчуження та реалізації військового майна, закріпленого за військовими частинами Збройних Сил.
Дія цього Положення не поширюється на передачу військового майна до сфери управління інших органів виконавчої влади, а також у власність територіальних громад сіл, селищ та міст.
2. У цьому Положенні наведені нижче поняття вживаються у такому значенні:
військова частина - військова частина, заклад, установа, організація, які утримуються за рахунок коштів державного бюджету і входять до складу Збройних Сил;
військове майно - державне майно, закріплене за військовими частинами Збройних Сил.
До військового майна, яке може бути предметом відчуження, належать цілісні майнові комплекси, будинки, споруди та інше нерухоме майно, передавальні пристрої, всі види озброєння, бойова та інша техніка, боєприпаси, пально-мастильні матеріали, продовольство, технічне, аеродромне, шкіперське, речове, культурно-просвітницьке, медичне, ветеринарне, побутове, хімічне, інженерне майно, майно зв'язку тощо;
відчуження військового майна - вилучення військового майна із Збройних Сил у результаті його реалізації через уповноважені підприємства (організації) або безпосередньої передачі виконавцям державного оборонного замовлення, іншим постачальникам матеріально-технічних засобів (ресурсів), виконавцям робіт, надавачам послуг (далі - виконавці) з метою проведення з ними розрахунків, а також передачі юридичним особам в обмін на житло для військовослужбовців та членів їх сімей;
реалізація військового майна - господарська операція, що здійснюється уповноваженим підприємством (організацією) згідно з договорами купівлі-продажу, міни, поставки та іншими цивільно-правовими договорами, які передбачають передачу прав власності на військове майно іншим юридичним або фізичним особам на платній або компенсаційній основі;
уповноважені підприємства (організації) - суб'єкти підприємницької діяльності, яким в установленому порядку рішенням Кабінету Міністрів України надані повноваження на реалізацію військового майна на внутрішньому та/або зовнішньому ринку;
військове майно, яке не користується попитом, - майно, що протягом п'яти останніх років включалося в установленому порядку до переліків військового майна, яке пропонується до реалізації, але не реалізувалося уповноваженими підприємствами (організаціями) через відсутність на нього попиту.
(пункт 2 доповнено абзацом згідно з постановою
Кабінету Міністрів України від 29.03.2002 р. N 428)
3. Повноваження суб'єктам підприємницької діяльності на реалізацію військового майна, яке є придатним для подальшого використання, але не може бути застосоване у повсякденній діяльності військ, надлишкового майна (крім майна, зазначеного у пункті 4 цього Положення), а також цілісних майнових комплексів та іншого нерухомого майна надає Кабінет Міністрів України у встановленому порядку.
4. Повноваження суб'єктам зовнішньоекономічної діяльності на право здійснення експорту, імпорту товарів військового призначення та товарів, які містять відомості, що становлять державну таємницю, надаються згідно з порядком, визначеним постановою Кабінету Міністрів України від 8 червня 1998 р. N 838.
Міжнародні передачі зазначеного майна провадяться уповноваженими підприємствами (організаціями) на підставі дозволу, що видається Держекспортконтролем.
5. Повноваження суб'єктам підприємницької діяльності на реалізацію військового майна (крім майна, зазначеного у пунктах 3 і 4 цього Положення), списаного військового майна та військового майна, яке підлягає утилізації, надає Кабінет Міністрів України за пропозицією Міноборони відповідно до результатів проведених конкурсів (тендерів) з визначення серед суб'єктів тих, що реалізуватимуть військове майно.
(абзац перший пункту 5 із змінами, внесеними згідно з
постаново
ю Кабінету Міністрів України від 15.05.2003 р. N 705)
Для організації і проведення конкурсів (тендерів) утворюється комісія, до складу якої входять фахівці Міноборони, Мінекономіки.
Умови і порядок проведення конкурсів (тендерів) затверджуються Міноборони за погодженням з Мінекономіки та Фондом державного майна і реєструються Мін'юстом.
6. Рішення про відчуження військового майна, зазначеного у пунктах 3 і 4 цього Положення, приймає Кабінет Міністрів України із затвердженням за пропозицією Міноборони погодженого з Мінекономіки переліку такого майна за формою згідно з додатком 1.
(абзац перший пункту 6 із змінами, внесеними згідно з
постановами Кабінету Міністрів України від 11.07.2002 р. N 983,
від 26.04.2003 р. N 628)
У разі коли внаслідок скорочення та реорганізації Збройних Сил, переформування військових частин, їх переозброєння, планового поновлення військового майна тощо вивільняється військове майно, Міноборони за необхідності, але не рідше ніж один раз на квартал, подає Кабінетові Міністрів України погоджений з Мінекономіки додатковий перелік військового майна, яке може бути відчужено, за формою згідно з додатком 2.
(абзац другий пункту 6 із змінами, внесеними згідно з
постановами Кабінету Міністрів України від 11.07.2002 р. N 983,
від 26.04.2003 р. N 628)
Додаткові переліки військового майна затверджуються Урядовим комітетом з питань оборони, оборонно-промислового комплексу та правоохоронної діяльності.
Термін дії рішення Кабінету Міністрів України щодо затвердження переліку військового майна, яке може бути відчужено, становить три роки від дати його видання. Додаткові переліки військового майна, яке може бути відчужено, чинні до закінчення терміну чинності переліку військового майна, затвердженого рішенням Кабінету Міністрів України.
(пункт 6 доповнено абзацом четвертим згідно з
постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2002 р. N 983)
Не відчужене протягом встановленого терміну військове майно включається Міноборони до нового переліку для відчуження такого майна в наступні роки. Цей перелік складається не пізніше ніж за 30 днів до закінчення терміну, протягом якого майно, зазначене у переліку, може бути відчужено, і подається Міноборони до Кабінету Міністрів України після погодження з Мінекономіки.
(пункт 6 доповнено абзацом п'ятим згідно з постановою
Кабінету Міністрів України від 11.07.2002 р. N 983,
абзац п'ятий пункту 6 із змінами, внесеними згідно з
постановою Кабінету Міністрів України від 26.04.2003 р. N 628)
7. Рішення про відчуження списаного військового майна приймає Міноборони із затвердженням його переліку станом на 1 вересня поточного року.
(пункт 7 із змінами, внесеними згідно з постановою
Кабінету Міністрів України від 15.05.2003 р. N 705)
8. Витяги із затверджених переліків військового майна, яке може бути відчужено, надсилаються Міноборони до уповноважених підприємств (організацій) для організації ними його реалізації. Разом із зазначеними витягами Міноборони надсилає до уповноважених підприємств (організацій) витяг із затвердженого Міністром оборони орієнтовного переліку військового майна, що планується запропонувати до відчуження в наступні два роки, за формою згідно з додатком 1.
Уповноважені підприємства (організації) аналізують одержану інформацію і до 1 липня поточного року інформують Міноборони про прогнозний обсяг коштів, що можуть надійти від реалізації майна в наступному році.
(пункт 8 в редакції постанови Кабінету
Міністрів України від 11.07.2002 р. N 983)
9. Залишкова вартість військового майна визначається Міноборони за методикою, що затверджується Кабінетом Міністрів України.
10. Відчуження військового майна (крім нерухомого майна та майна, визначеного в пункті 7 цього Положення) з метою його передачі виконавцям може здійснюватися безпосередньо Міноборони або через уповноважені підприємства (організації) чи за їх участю.
У разі передачі військового майна без залучення уповноважених підприємств (організацій) його вартість установлюється Міноборони за погодженням з виконавцями виходячи з якісного (технічного) стану і ринкового попиту.
Передача військового майна виконавцям здійснюється на суму зобов'язань Міноборони перед ними. У разі коли вартість військового майна перевищує суму таких зобов'язань Міноборони, виконавці перераховують Міноборони суму різниці.
Передача із зазначеною метою списаного військового майна здійснюється Міноборони через уповноважені підприємства (організації).
11. Відносини Міноборони з уповноваженими підприємствами (організаціями) регулюються генеральними угодами, окремими договорами комісії та іншими цивільно-правовими договорами, в яких визначаються номенклатура, кількість та категорія військового майна, його залишкова вартість, порядок, умови і терміни підготовки до реалізації, проведення розрахунків тощо.
12. Реалізація військового майна проводиться уповноваженими підприємствами (організаціями) за ринковими цінами, які склалися на відповідний період. Ціна реалізації військового майна визначається з урахуванням кон'юнктури ринку, залишкової вартості та витрат, пов'язаних з реалізацією майна, у тому числі з підготовкою його до продажу, маркетингом, спеціальним супроводом органами СБУ експортно-імпортних договорів, транспортуванням, страхуванням тощо.
13. У разі коли військове майно не користується попитом і його реалізація або передача можлива лише за ціною, меншою від залишкової вартості та витрат, пов'язаних з його реалізацією, уповноважені підприємства (організації) або Міноборони погоджують можливу ціну майна з Мінекономіки, крім випадків, коли реалізація військового майна, яке підлягає утилізації, здійснюється за конкурсом або на аукціоні.
(абзац перший пункту 13 із змінами, внесеними згідно з
постановою Кабінету Міністрів України від 15.05.2003 р. N 705)
Військове майно, яке не користується попитом, може реалізуватися, у тому числі на безоплатній основі, у випадках, коли це сприятиме закріпленню відповідних українських товарів на світових ринках озброєнь, з відшкодуванням набувачем такого майна лише витрат з передпродажної підготовки майна і його поставки. Рішення про таку реалізацію із затвердженням переліку відповідного майна у кожному окремому випадку приймається Кабінетом Міністрів України за поданням Міноборони та уповноваженого підприємства (організації) за погодженням з Мінекономіки.
(пункт 13 доповнено абзацом другим згідно з постановою
Кабінету Міністрів України від 29.03.2002 р. N 428)
14. Відчуження військового майна шляхом його передачі юридичним особам в обмін на житло здійснюється на підставі рішення Міноборони, за ринковими цінами, які склалися на час відчуження, але не нижчими від залишкової вартості майна та витрат, пов'язаних з його реалізацією, якщо інше не погоджено з Мінекономіки.
Оцінка вартості нерухомого майна, яке передається та/або приймається, визначається шляхом проведення оцінки суб'єктами оціночної діяльності за погодженням з державними органами приватизації. Витрати, пов'язані з проведенням оцінки вартості цього майна, покладаються за домовленістю сторін, які беруть участь в обміні, на юридичних осіб або на Міноборони.
(абзац другий пункту 14 із змінами, внесеними згідно з
постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2002 р. N 983)
15. Для організації обміну військового майна на житло для військовослужбовців та членів їх сімей утворюється комісія, до складу якої входять представники Міноборони, Фонду державного майна, юридичних осіб - власників житла та органу місцевого самоврядування (за згодою), на території якого знаходиться об'єкт (об'єкти) обміну.
Комісія зобов'язана:
провести огляд військово го майна та об'єкт (об'єкти) обміну, використовуючи при цьому відповідну технічну документацію, дані облікових документів, акти та інвентаризаційні описи, документи бюро технічної інвентаризації тощо;
організувати проведення експертної оцінки нерухомого майна, яке передається та/або приймається;
За результатами роботи комісією складаються і подаються на затвердження акти обстеження і технічного стану та акти оцінки вартості військового майна та об'єкта (об'єктів) обміну. Затверджені акти є підставою для укладення відповідних договорів міни.
16. Кошти, отримані уповноваженими підприємствами (організаціями) від реалізації військового майна (за винятком витрат на його реалізацію та винагороди, що визначаються у договорах, укладених з Міноборони), перераховуються у 5-денний термін зазначеними підприємствами (організаціями) на спеціальні рахунки Державного казначейства у порядку, визначеному Мінфіном.
17. Вартість військового майна, що передається для проведення розрахунків з виконавцями і обмінюється на житло для військовослужбовців та членів їх сімей, зараховується у доходи державного бюджету як надходження від реалізації надлишкового озброєння, військової та спеціальної техніки, іншого майна Збройних Сил та як видатки державного бюджету на потреби Збройних Сил.
18. Міноборони веде облік договорів, укладених з уповноваженими підприємствами (організаціями) та з виконавцями, договорів міни, укладених з юридичними особами згідно з пунктом 14 цього Положення, а також облік коштів від реалізації військового майна і щокварталу подає Мінфіну та Мінекономіки звіт про обсяги відчуженого військового майна у кількісному та вартісному виразі.
19. Міноборони щороку узагальнює відомості про відчужене військове майно і до 1 квітня року, що настає за звітним періодом, надсилає їх Кабінетові Міністрів України, Мінекономіки та уповноваженим підприємствам (організаціям).
20. Уповноважені підприємства (організації) подають Держкомстату статистичну звітність про обсяги реалізації військового майна в установленому ним порядку.
21. Металобрухт, що утворився у військових частинах, реалізується згідно з Положенням про порядок реалізації металобрухту, утвореного у військових формуваннях, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 13 грудня 1999 р. N 2287 (Офіційний вісник України, 1999 р., N 50, ст. 468).
Додаток 1 |
Зразок
N п/п | Найменування | Одиниця виміру | Кіль- | Рік виго- | Термін використання (зберігання), років | Категорія якісного (технічного) стану, ступінь придатності* | Первинна вартість одиниці, тис. гривень | Залишкова (балансова) вартість, тис. гривень | Місцезна- | |
одиниці | разом | |||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| &nb sp; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Усього |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
____________
* Для цілісних майнових комплексів, іншого нерухомого майна зазнаються загальна площа будинків і споруд, кількість поверхів, інші технічні характеристики.
(додаток 1 із змінами, внесеними згідно з постановою
Кабінету Міністрів України від 11.07.2002 р. N 983)
Додаток 2 |
Зразок
ПОГОДЖЕНО Міністр економіки та з питань європейської інтеграції
" " ______________ 200_ р. | ЗАТВЕРДЖЕНО рішенням Урядового комітету з питань оборони, оборонно-промислового комплексу та правоохоронної діяльності
|
N п/п | Найменування | Одиниця виміру | Кіль- | Рік виго- | Термін використання (зберігання), років | Категорія якісного (технічного) стану, ступінь | Первинна вартість одиниці, тис. гривень | Залишкова (балансова) вартість, тис. гривень | Місцезна- | |
одиниці | разом | |||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Усього |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
____________
* Для цілісних майнових комплексів, іншого нерухомого майна зазначаються загальна площа будинків і споруд, кількість поверхів, інші технічні характеристики.
Міністр оборони | _________ | ______________ |
" " ______________ 200_ р. |
|
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 11 лютого 2010 р. N 118
Київ
Деякі питання реалізації рухомого військового майна
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 799 ( 799-2010-п ) від 02.09.2010 )
Кабінет Міністрів України ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Затвердити Порядок реалізації рухомого військового майна на аукціонах, що додається.
2. Внести до Положення про порядок відчуження та реалізації військового майна Збройних Сил, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2000 р. N 1919 (Офіційний вісник України, 2001 р., N 1-2, ст. 26; 2002 р., N 14, ст. 740, N 29, ст. 1369; 2003 р., N 21, ст. 934; 2005 р., N 21, ст. 1133, N 34, ст. 2075; 2007 р., N 28, ст. 1107, N 64, ст. 2506), зміни, що додаються.
3. Поширити дію затвердженого згідно з пунктом 1 цієї постанови Порядку на військові формування, правоохоронні органи спеціального призначення та Державну службу спеціального зв’язку та захисту інформації.
Прем’єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО
Інд. 29
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 11 лютого 2010 р. N 118
ПОРЯДОК
реалізації рухомого військового майна на аукціонах
1. Цей Порядок визначає процедуру продажу рухомого військового майна Збройних Сил (далі — майно) на внутрішньому ринку згідно з переліками, що затверджуються відповідно до Положення про порядок відчуження та реалізації військового майна Збройних Сил, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2000 р. N 1919 (Офіційний вісник України, 2001 р., N 1-2, ст. 26), крім виробів військового призначення та товарів подвійного використання.
2. Терміни, що вживаються у цьому Порядку, мають таке значення:
аукціон — форма проведення торгів, за якою лот продається тому учасникові, що запропонував за нього найвищу ціну, зафіксовану ліцитатором у ході проведення торгів;
крок аукціону — визначена в установленому порядку мінімальна грошова надбавка, на яку в процесі проведення аукціону підвищується кожна запропонована ціна лота;
ліцитатор — ведучий аукціону, призначений його організатором;
лот — майно, що підлягає продажу на аукціоні. До складу лота може належати майно з однаковим найменуванням;
організатор аукціону — уповноважене Кабінетом Міністрів України на реалізацію військового майна підприємство (організація);
переможець — учасник аукціону, що в ході його проведення запропонував за лот найвищу ціну;
стартова ціна — ціна, з якої розпочинається продаж лота на аукціоні.
Терміни “вироби військового призначення” та “товари подвійного використання” вживаються у значенні, наведеному в Законі України “Про державний контроль за міжнародними передачами товарів військового призначення та подвійного використання”.
3. Продаж майна проводиться на підставі договору комісії, що укладається між Міноборони та організатором аукціону, в якому визначаються, зокрема, найменування, кількість та категорія майна, строк продажу та розмір витрат організатора аукціону, пов’язаних з його підготовкою, що підлягають відшкодуванню.
4. Результати продажу лота оформляються договором купівлі-продажу.
5. Підготовка до аукціону проводиться його організатором та Міноборони і включає:
1) проведення незалежної оцінки майна;
2) визначення стартової ціни;
3) укладення договору між Міноборони та організатором аукціону;
4) підготовку і опублікування організатором аукціону оголошення про його проведення.
6. Стартова ціна лота визначається з урахуванням результатів незалежної оцінки майна, проведеної суб’єктом оціночної діяльності згідно із Законом України “Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні”, витрат, пов’язаних з реалізацією майна, зокрема проведенням його оцінки, сплатою встановлених законодавством податків, інших обов’язкових платежів і комісійної плати, підготовкою та проведенням аукціону.
7. Оголошення про проведення аукціону повинне містити:
1) характеристику лота (найменування, місцезнаходження, рік виготовлення та категорія майна, його кількість);
2) порядок подання заяви на участь в аукціоні (далі — заява)
та кінцеву дату такого подання, що повинна становити не менш як три робочих дні до його початку;
3) перелік документів, що додаються до заяви;
4) час та місце ознайомлення з лотом;
5) час та місце проведення аукціону;
6) адресу, номер телефону і режим роботи організатора аукціону;
7) дані про розміри реєстраційного та гарантійного внесків, порядок їх сплати;
8) стартову ціну;
9) інші відомості, що визначаються Міноборони.
8. Оголошення про проведення аукціону публікується в друкованих засобах масової інформації та розміщується на офіційному веб-сайті Міноборони не пізніше ніж за 15 календарних днів до дати його проведення.
9. Участь в аукціоні можуть брати лише фізичні та юридичні особи, що подали в установлений строк документи, визначені в оголошенні про його проведення, зареєстровані як учасники аукціону і сплатили реєстраційний та гарантійний внески. За вимогою учасників аукціону Міноборони видає їм дозвіл на огляд майна, яке пропонується до продажу на аукціоні.
Розмір реєстраційного внеску визначається організатором аукціону за погодженням з Міноборони та не повинен перевищувати 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на дату опублікування оголошення про проведення аукціону.
Розмір гарантійного внеску визначається організатором аукціону за погодженням з Міноборони та становить 20-30 відсотків стартової ціни.
10. Аукціон проводиться за наявності не менш як двох учасників.
11. Юридичні та фізичні особи, що бажають зареєструватися як учасники аукціону, подають його організаторові:
1) заяву;
2) документ, що посвідчує особу представника юридичної особи та її повноваження;
3) документи, що підтверджують сплату реєстраційного та гарантійного внесків.
12. Інформація про учасників аукціону, їх кількісний та персональний склад, а також та, що міститься в поданих ними заявах, і про результати їх розгляду є конфіденційною і не підлягає розголошенню до опублікування результатів аукціону.
13. Обмежувати кількість учасників аукціону заборонено.
14. Аукціон визнається таким, що не відбувся:
1) за наявності менш як двох учасників;
2) якщо протягом трьох хвилин після триразового оголошення стартової ціни лота ніхто з учасників не висловив бажання придбати його за ціною, оголошеною ліцитатором;
3) якщо переможець відмовився від підписання протоколу проведення аукціону (далі — протокол) та укладення договору купівлі-продажу або не прибув у встановлений строк без поважної причини для підписання договору;
4) якщо переможець не сплатив у встановлений строк та в повному обсязі кошти за придбаний лот;
5) у випадках, передбачених у пункті 25 цього Порядку.
Рішення про визнання аукціону таким, що не відбувся, приймається його організатором за погодженням з Міноборони.
15. У разі визнання аукціону таким, що не відбувся, лот може бути запропонований для продажу на повторному аукціоні.
Якщо лот пропонується для продажу на повторному аукціоні у зв’язку з тим, що жоден з його учасників не запропонував ціну, вищу за стартову, Міноборони може зменшити стартову ціну, але не більш як на 30 відсотків.
До участі у повторному аукціоні не допускаються переможці попередніх торгів у випадках, передбачених у підпункті 3 пункту 14 цього Порядку.
У разі коли аукціон не відбувся тричі, його організатор подає Міноборони відповідні документи для прийняття рішення щодо утилізації майна.
16. До початку аукціону ліцитатор ознайомлює учасників з характеристикою лота, умовами його продажу, а також правилами проведення аукціону. Початком аукціону вважається момент оголошення стартової ціни одночасно з ударом аукціонного молотка (гонга), якщо один або більше учасників сповістили про готовність придбати лот.
17. Для участі в аукціоні кожному учасникові видається картка із зазначенням його номера (далі — картка з номером).
18. У разі коли запропонована учасником аукціону ціна перевищує ціну, оголошену ліцитатором, ліцитатор називає номер учасника і запропоновану ним ціну.
19. Про намір придбати лот за ціною, оголошеною ліцитатором, учасники аукціону заявляють двома способами — підняттям картки з номером або підняттям картки з номером з одночасним пропонуванням своєї ціни, яка повинна бути більша від названої ліцитатором мінімум на один крок і кратна кроку аукціону (крім випадку, зазначеного в пункті 25 цього Порядку).
20. Значення кроку аукціону встановлюється його організатором у межах від 0,5 до 10 відсотків стартової ціни, а у випадку, зазначеному в пункті 25 цього Порядку, — ліцитатором.
21. Підняття учасником аукціону картки з номером після пропонування ліцитатором ціни лота (у тому числі стартової) свідчить про його згоду на запропоновану ліцитатором ціну. Ліцитатор називає номер учасника, що першим підняв картку з номером, і оголошує наступну ціну, збільшену на один крок аукціону.
22. Підняття учасником аукціону картки з номером з одночасним пропонуванням своєї ціни лота свідчить про його намір придбати лот за запропонованою ним ціною. Ліцитатор називає номер учасника, що запропонував ціну, і оголошує наступну ціну, збільшену на один крок аукціону.
23. Якщо після оголошення ліцитатором ціни лота одночасно кілька учасників аукціону піднімають картку з номером, ліцитатор називає нову ціну, збільшену на один крок аукціону, не оголошуючи номерів учасників до того моменту, коли будь-хто з них не запропонує свою ціну або ліцитатор не визначить, хто з учасників підняв картку з номером першим під час чергового збільшення оголошеної ним ціни.
24. Ліцитатор може запропонувати учасникам аукціону назвати свою ціну лота у разі, коли протягом неодноразового збільшення ним ціни лота одночасно кілька учасників залишають свої картки з номером піднятими.
25. Якщо два або більше учасників аукціону погодилися з оголошеною ціною лота (крім стартової), але не погодилися з ціною, збільшеною на один крок аукціону, ліцитатор оголошує про зменшення кроку і називає наступну ціну, збільшену на новий крок. Якщо ніхто з учасників не заявляє про намір придбати лот за оголошеною ціною, ліцитатор може запропонувати їм назвати свою ціну. У разі коли ніхто з учасників не запропонував свою ціну, ліцитатор проводить консультації з уповноваженим представником Міноборони та учасниками, після яких торги поновлює або знімає лот з торгів. У разі коли один з учасників запропонував свою ціну, ліцитатор називає його номер і оголошує наступну ціну, збільшену на один крок аукціону, який визначається в межах від 10 до 50 відсотків різниці між останньою ціною, оголошеною ліцитатором, і ціною, запропонованою учасником.
26. Якщо протягом трьох хвилин після триразового повторення останньої ціни, оголошеної ліцитатором, не буде заявлено про намір придбати певний лот за таку ціну, ліцитатор закінчує торги за таким лотом одночасно з ударом аукціонного молотка (гонга) та з вимовленням слова “продано”, називає останню ціну, за якою учасники аукціону не заявили про свій намір придбати лот, ціну продажу лота і номер переможця та запрошує його для підписання протоколу.
27. Протокол складається у трьох примірниках і підписується ліцитатором, переможцем або його представником та уповноваженим представником Міноборони у день його проведення.
28. Примірники підписаного протоколу видаються уповноваженому представникові Міноборони, організаторові аукціону та переможцеві.
29. Протягом десяти робочих днів після підписання протоколу організатор аукціону та переможець укладають договір купівлі-продажу.
(Пункт 29 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 799 від 02.09.2010)
30. Переможець зобов’язаний сплатити (перерахувати на банківський рахунок організатора аукціону) в повному обсязі кошти за придбаний лот протягом десяти банківських днів після укладення договору купівлі-продажу.
31. Сума реєстраційного внеску не повертається учасникам аукціону.
Сума гарантійного внеску не повертається переможцеві, оскільки є частиною плати за придбаний лот, а також особам, зазначеним у підпункті 3 пункту 14 цього Порядку, частина внеску яких спрямовується на покриття витрат, пов’язаних з підготовкою та проведенням аукціону, а решта зараховується організатором аукціону до спеціального фонду державного бюджету. Іншим учасникам аукціону сума гарантійного внеску повертається організатором аукціону в десятиденний строк з вирахуванням платежу за банківський переказ.
32. Право власності на майно, яке продано на аукціоні, переходить до переможця з моменту сплати в повному обсязі коштів за придбаний лот та підписання акта приймання-передачі.
Майно, яке продано на аукціоні, передається переможцеві згідно з актом приймання-передачі та документами, що підтверджують сплату коштів за придбаний лот.
33. Кошти, отримані від продажу лота (крім комісійної плати організаторові аукціону та витрат, пов’язаних з його підготовкою), перераховуються у п’ятиденний строк організатором аукціону до державного бюджету згідно із Законом про Державний бюджет України на відповідний рік.
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 11 лютого 2010 р. N 118
ЗМІНИ,
що вносяться до Положення про порядок
відчуження та реалізації військового майна
Збройних Сил ( 1919-2000-п )
1. У пункті 2 абзац восьмий виключити.
2. Абзац п’ятий пункту 6 викласти у такій редакції:
"Міноборони складає не пізніше ніж за 30 днів до закінчення терміну дії переліку військового майна, затвердженого рішенням Кабінету Міністрів України, новий перелік військового майна Збройних Сил, яке може бути відчужено, погоджує його з Мінекономіки та подає Кабінетові Міністрів України.”.
3. У пункті 8:
друге речення абзацу першого виключити;
абзац другий викласти у такій редакції:
"Уповноважені підприємства (організації) з урахуванням обсягу військового майна, включеного до переліку військового майна Збройних Сил, яке може бути відчужено, та кон’юнктури ринку інформують щороку до 1 липня Міноборони про прогнозний обсяг коштів, що можуть надійти у разі реалізації такого майна в наступному році.”.
4. Пункт 9 викласти у такій редакції:
"9. Залишкова вартість військового майна у разі реалізації його на зовнішньому ринку визначається Міноборони за методикою, що затверджується Кабінетом Міністрів України.
Вартість військового майна, зокрема списаного, у разі реалізації його на внутрішньому ринку визначається на підставі звіту про проведення оцінки майна, складеного відповідно до Закону України “Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні”, і не може бути нижчою, ніж вартість металів, у тому числі дорогоцінних, та дорогоцінного каміння, що в ньому міститься.
Під час складання переліку військового майна Збройних Сил, яке може бути відчужено, визначається опосередкована вартість такого майна на підставі розрахованої відповідно до затвердженої Кабінетом Міністрів України методики залишкової вартості одиниці або середньої залишкової вартості певної кількості військового майна з однаковим найменуванням та якісним (технічним) станом. Опосередкована вартість військового майна має інформаційний характер для уповноважених підприємств (організацій) та може використовуватися для визначення прогнозного обсягу коштів, що надійдуть від реалізації військового майна.
Суб’єкти оціночної діяльності, які залучаються до проведення оцінки військового майна, визначаються Міноборони за результатами конкурсів (тендерів).”.
5. Абзац перший пункту 12 замінити абзацами такого змісту:
"12. Реалізація рухомого військового майна на зовнішньому ринку здійснюється уповноваженими підприємствами (організаціями) за ринковими цінами, які склалися на відповідний період. Ціна військового майна, що реалізується, визначається з урахуванням кон’юнктури ринку, залишкової вартості та витрат, пов’язаних з реалізацією майна, зокрема з підготовкою його до продажу, маркетингом, спеціальним супроводом органами СБУ експортно-імпортних договорів, транспортуванням, страхуванням тощо.
Реалізація рухомого військового майна (крім виробів військового призначення та виробів подвійного використання) на внутрішньому ринку здійснюється на аукціонах у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Реалізація виробів військового призначення та виробів подвійного використання на внутрішньому ринку здійснюється на конкурентних засадах.
Стартова ціна рухомого військового майна, що реалізується на внутрішньому ринку, визначається виходячи з його вартості, визначеної згідно із Законом України “Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні”, витрат, пов’язаних з реалізацією майна, зокрема проведенням його оцінки, сплатою встановлених законодавством податків, інших обов’язкових платежів і комісійної плати, підготовкою та проведенням аукціону.
Розмір комісійної плати, що сплачується уповноваженим підприємствам (організаціям), які реалізують військове майно, визначається Міноборони за методикою, затвердженою Міноборони та погодженою з Мінекономіки і Мінфіном.”.
У зв’язку з цим абзац другий вважати абзацом шостим.
6. Пункт 13 викласти у такій редакції:
"13. У разі реалізації рухомого військового майна на зовнішньому ринку за ціною, нижчою, ніж його залишкова вартість, та витрат, пов’язаних з реалізацією майна, уповноважене підприємство (організація) погоджує мінімальну ціну такого майна з Міноборони та Мінекономіки. Підставами для обґрунтування уповноваженим підприємством (організацією) мінімальної ціни майна, що реалізується, є його вартість на внутрішньому ринку, визначена відповідно до Закону України “Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні”, результати маркетингових досліджень кон’юнктури зовнішнього ринку озброєнь та військової техніки. У такому разі складається протокол узгодження мінімальної ціни майна, що реалізується.
Мінімальна ціна майна, що реалізується на зовнішньому ринку, не може бути нижчою, ніж його вартість на внутрішньому ринку, визначена згідно із Законом України “Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні.”.
7. У пункті 19 слово “винагороди” замінити словами “комісійної плати”.
8. Додатки 1 і 2 до Положення викласти у такій редакції:
"Додаток 1
до Положення
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 11 лютого 2010 р. 118)
ПЕРЕЛІК
військового майна Збройних Сил, яке може бути відчужено
----------------------------------------------------------------------------------
|Поряд-|Най- | Оди- |Кіль-| Рік | Термін |Категорія|Первинна| Опосе- | Місце-|
|ковий |мену-| ниця |кість| виго- |викорис-|якісного |вартість|редкована |знаход-|
|номер |вання|виміру| | тов- | тання |(техніч- |одиниці,|вартість, | ження |
| | | | | лення |(збері- | ного) | тис. | тис. | |
| | | | |(будів-|гання), | стану, |гривень | гривень | |
| | | | |ництва)| років | ступінь | |----------| |
| | | | | | | придат- | |оди- |ра- | |
| | | | | | | ності | |ниці |зом | |
|------+-----+------+-----+-------+--------+---------+--------+-----+----+-------|
| | | | | | | | | | | |
----------------------------------------------------------------------------------
_______
Усього
до Положення
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 11 лютого 2010 р. N 118)
ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО
Міністр економіки рішенням Урядового комітету з
__________ _________________ питань національної безпеки,
(підпис) (ініціали та оборони
прізвище) та правоохоронної діяльності
____ ____________ 20__ р. від ____ ___________ 20__ р.
ДОДАТКОВИЙ ПЕРЕЛІК
військового майна Збройних Сил,
яке може бути відчужено
----------------------------------------------------------------------------------
|Поряд-|Най- | Оди- |Кіль-| Рік | Термін |Категорія|Первинна| Опосе- |Місце- |
|ковий |мену-| ниця |кість| виго- |викорис-|якісного |вартість|редкована |знаход-|
|номер |вання|виміру| | тов- | тання |(техніч- |одиниці,|вартість, | ження |
| | | | | лення |(збері- | ного) | тис. | тис. | |
| | | | |(будів-|гання), | стану, |гривень | гривень | |
| | | | |ництва)| років | ступінь | |----------| |
| | | | | | | придат- | |оди- |ра- | |
| | | | | | | ності | |ниці |зом | |
|------+-----+------+-----+-------+--------+---------+--------+-----+----+-------|
| | | | | | | | | | | |
----------------------------------------------------------------------------------
________
Усього”.
____________
Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/army/25_2.html
Головна сторінка
|
Українська національна ідея.
Українократія
|
КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою
|
ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки |
Уголки потребителя для всех городов с
литературой |
Информационные стенды, щиты, доски
|
Перекидні системи
Перекидные системы
| Штендеры,
Штендери
|
Буклетницы
Буклетниці
|
Коментар Податкового кодексу, Митного
Комментарий Налогового кодекса, Таможенного|
НОВИНИ |
|
Реклама |
Контакт |
Журнали з охорони праці та інші
|
Календар бухгалтера
Календарь бухгалтера
|
Інструкції з охорони праці
|Оперативна
поліграфія,
тиражування
|
Фотоприколы
|
Термінологічний словник
|
Книги,
словник,
реферати
з історії,
ЗНО з історії України
|
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2024. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99.
Пропозиції та зауваження
надсилайте на
Електронним та друкованим ЗМІ дозволяється цитування
матеріалів Книги маразмів України за умови посилання на Книгу
маразмів України та сайт
www.marazm.org.ua Обов'язкове посилання наступного змісту: "За матеріалами Книги маразмів України
(www.marazm.org.ua)…". з використанням в Інтернеті гіперпосилання (hyperlink) на Книгу маразмів України (www.marazm.org.ua).
Іншим організаціям та приватним особам використання матеріалів
для публічних цілей дозволяється за умови окремого дозволу
автора з дотриманням вищезгаданих посилань.
Підтримка проекту: U634971969297 Z404288205014 E208021446192 |
Новини |