Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу України Комментарий Налогового кодекса Украины| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

ГЛАВА VІ. МАРАЗМИ, НОВИНИ СІЛЬСЬКОГО ТА ЛІСОВОГО ГОСПОДАРСТВА

Держкомветмедицини не має законних функцій з питань контролю за виконанням суб’єктами господарювання вимог ідентифікації і реєстрації тварин

Мiнiстерство аграрної політики України в Наказі 23.01.2009  N 48 «Щодо активізації роботи з ідентифікації і реєстрації великої рогатої худоби" наказало Державному комітету ветеринарної медицини України в строк до 1 квітня 2009 року внести зміни до Закону України “Про ветеринарну медицину” в частині покладання на Держкомветмедицини функцій з питань контролю за виконанням суб’єктами господарювання вимог ідентифікації і реєстрації тварин та подання інформації до Реєстру тварин про переміщення та забій тварин. Цікаво, ніколи не думав, що Державний комітету ветеринарної медицини вже став Верховною Радою... Чи це жарт як раз на 1 квітня?

Але мимоволі МінАПК розкрило в цьому наказі велике зловживання з боку Держкомветмедицини. Виходить, що законодавством не передбачено за цим органом функцій з питань контролю за виконанням суб’єктами господарювання вимог ідентифікації і реєстрації тварин та права подання інформації до Реєстру тварин про переміщення та забій тварин у нього нема (якщо слід прийняти відповідний законопроект). І виходить, що займається він цією роботою протизаконно! У статті 15 Закону “Про ветеринарну медицину” такі права надано відповідним інспекторам, а не Держкомветмедицини” – “Державні інспектори ветеринарної медицини та уповноважені лікарі ветеринарної медицини контролюють дотримання вимог щодо ідентифікації, обігу та переміщення тварин, включаючи ветеринарні документи, які вимагаються при переміщенні чи транспортуванні тварин”.

Маразм було ліквідовано з 1 січня 2010 року, коли Закон України від 04.06.2009 р. № 1445-VI “Про ідентифікацію та реєстрацію тварин” взаконив процес ідентифікації тварин. Приємно, що дія цього Закону не поширюється на фізичних осіб, які займаються розведенням тварин та їх утриманням для власного споживання продуктів харчування тваринного походження. А то видавали незаконні паспорти та свідоцтва всім свиням та коровам...

Петро ПАТЛАТИЙ

Див. додатково: Всі українські корови для ідентифікації повинні мати паспорт, який їх фактично не ідентифікує

Держкомветмедицини не має законних функцій з питань контролю за виконанням суб’єктами господарювання вимог ідентифікації і реєстрації тварин

 

Стаття 15. Державний ветеринарно-санітарний контроль та нагляд за переміщенням тварин

1. Державний ветеринарно-санітарний контроль та нагляд за тваринами, що переміщуються поза межами потужностей (об’єктів), де вони утримувалися, здійснюється відповідними державними органами ветеринарної медицини.

2. Державні інспектори ветеринарної медицини та уповноважені лікарі ветеринарної медицини контролюють дотримання вимог щодо ідентифікації, обігу та переміщення тварин, включаючи ветеринарні документи, які вимагаються при переміщенні чи транспортуванні тварин.

3. Система реєстрації тваринницьких потужностей (об’єктів), система ідентифікації тварин та порядок ведення обліку даних про переміщення тварин повинні давати можливість чітко ідентифікувати тварин і відстежувати потужності (об’єкти) їх походження, переміщення та обігу.

4. Навантаження, розвантаження або перевантаження тварин на транспортний засіб дозволяється тільки в тих місцях, які мають потужності, що відповідають ветеринарно-санітарним заходам.

5. Обіг тварин, які захворіли на хворобу, що підлягає повідомленню, або щодо яких є підозра про захворювання на таку хворобу, забороняється. Будь-які переміщення тварин можуть здійснюватися лише з дозволу відповідного головного державного інспектора ветеринарної медицини.

6. Переміщення неідентифікованих тварин або тварин без відповідних ідентифікаційних, ветеринарних та інших супровідних документів забороняється.

 

МIНIСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛIТИКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

                         23.01.2009  N 48

Щодо активізації роботи з ідентифікації і реєстрації великої рогатої худоби

На виконання статті 15 Закону України “Про ветеринарну медицину”, пункту 5 наказу Міністерства аграрної політики України від 17 вересня 2003 року N 342 “Про запровадження ідентифікації і реєстрації великої рогатої худоби”, розпоряджень Головного державного інспектора ветеринарної медицини України від 16 жовтня 2008 року N 223 та від 1 грудня 2008 року N 261, з метою забезпечення дієвого контролю за дотриманням суб’єктами господарювання вимог законодавства з питань ідентифікації і реєстрації тварин НАКАЗУЮ:

1. Державному комітету ветеринарної медицини України:

1.1. Забезпечити постійне та неухильне виконання державними органами ветеринарної медицини функцій контролю за дотриманням вимог щодо ідентифікації великої рогатої худоби, обігом та переміщенням з господарства в господарство тварин, реалізацією молока та забоєм тварин на м’ясо з відповідними ідентифікаційними документами.

1.2. В строк до 1 лютого 2009 року привести у відповідність власні нормативно-правові акти.

1.3. Під час розробки проекту Порядку використання у 2009 році коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення протиепізоотичних заходів, передбачити, що спрямування коштів державного бюджету на проведення ветеринарно-санітарних та протиепізоотичних заходів здійснюється за умови обов’язкової ідентифікації великої рогатої худоби;

1.4. Щомісячно до 5 числа місяця надавати до Мінагрополітики інформацію (в розрізі областей, районів) про кількість переміщень великої рогатої худоби та її забою (у т.ч. ідентифікованої та зареєстрованої в установленому порядку);

1.5. В строк до 1 квітня 2009 року внести зміни до Закону України “Про ветеринарну медицину” в частині покладання на Держкомветмедицини функцій з питань контролю за виконанням суб’єктами господарювання вимог ідентифікації і реєстрації тварин та подання інформації до Реєстру тварин про переміщення та забій тварин.

2. Затвердити склад робочої групи щодо активізації роботи з ідентифікації і реєстрації великої рогатої худоби, що додається.

3. Робочій групі в місячний термін внести зміни до наказу Мінагрополітики України від 17 вересня 2003 року N 342 (za909-03) “Про запровадження ідентифікації і реєстрації великої рогатої худоби” та інших нормативно-правових актів в частині удосконалення порядку ідентифікації і реєстрації великої рогатої худоби.

4. Державному підприємству “Агентство з ідентифікації і реєстрації тварин” (Волков С.Ю.) проводити щотижневий моніторинг виконання робіт з ідентифікації і реєстрації великої рогатої худоби та щопонеділка надавати результати моніторингу до Мінагрополітики України та Державного комітету ветеринарної медицини України.

5. Державному комітету ветеринарної медицини України, Департаменту ринків тваринництва з Головдержплемінспекцією (Микитюк Д.М.), державному підприємству “Агентство з ідентифікації і реєстрації тварин” забезпечити у 2009 році проведення робіт з ідентифікації і реєстрації великої рогатої худоби в запланованих обсягах.

6. Міністерству аграрної політики Автономної Республіки Крим, головним управлінням агропромислового розвитку обласних державних адміністрацій спільно з головними управліннями ветеринарної медицини Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя:

6.1. Щорічно проводити перевірку не менше 50% власників тварин (сільськогосподарських підприємств та господарств населення) на предмет дотримання ними вимог законодавства з питань ідентифікації і реєстрації великої рогатої худоби. За результатами проведених перевірок щомісячно до 10 числа інформувати Мінагрополітики та Державний комітет ветеринарної медицини України;

6.2. Проводити роботу щодо забезпечення виконання частини другої статті 33 Закону України “Про безпечність та якість харчових продуктів”.

7. Державному комітету ветеринарної медицини України спільно з Департаментом ринків тваринництва з Головдержплемінспекцією та державним підприємством “Агентство з ідентифікації і реєстрації тварин” в строк до 1 лютого 2009 року розробити та затвердити спільні заходи, спрямовані на забезпечення проведення ідентифікації і реєстрації великої рогатої худоби, яка підлягає плановим ветеринарно-санітарним дослідженням та обробкам у 2009 році.

8. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Міністр Ю.Ф.Мельник

Додаток

                                      до наказу Міністерства

                                      аграрної політики України

                                      23.01.2009  N 48

 

 

                              СКЛАД

              робочої групи щодо активізації роботи

з ідентифікації і реєстрації великої рогатої худоби

Вербицький П.I. — заступник Міністра, голова робочої групи

 Горжеєв В.М.           - перший заступника Голови Державного

                        комітету ветеринарної медицини України,

                        заступник голови робочої групи

 

 Микитюк Д.М.           - директор Департаменту ринків

                        тваринництва з Головною державною

                        племінною інспекцією, заступник голови

                        робочої групи

 

 Туряниця А.М.          - перший заступник директора державного

                        підприємства "Агентство з ідентифікації

                        і реєстрації тварин" - секретар робочої

                        групи

 

 Члени робочої групи:

 

 Собовий О.М.           - директор Департаменту правової та

                        законопроектної роботи

 

 Рубан С.Ю.             - академік-секретар УААН

 

 Волков С.Ю.            - директор державного підприємства

                        "Агентство з ідентифікації і реєстрації

                        тварин"

 

 Білоконь М.М.          - агент з ідентифікації і реєстрації

                        тварин в Переяслав-Хмельницькому районі

                        Київської області

 

 Директор Департаменту

 ринків тваринництва

 з Головною державною

 племінною інспекцією                                  Д.М.Микитюк

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про ідентифікацію та реєстрацію тварин

Цей Закон визначає організаційні і правові засади ідентифікації та реєстрації тварин з метою одержання оперативної та надійної інформації про поголів’я тварин щодо статі, віку, породи та їх місцезнаходження для поліпшення управління і прогнозування ринків продукції тваринництва та контролю за епізоотичною ситуацією в Україні.

Стаття 1. Визначення термінів

У цьому Законі нижченаведені терміни вживаються в такому значенні:

1) господарство — будь-яке місце на території України, де перебувають, розводяться та утримуються тварини, проводиться їх продаж, забій, утилізація і штучне осіменіння, організовуються виставки тварин;

2) Єдиний державний реєстр тварин — електронна база даних про ідентифікованих тварин, їх власників, господарства, переміщення, забій, утилізацію, загибель, падіж таких тварин;

3) ідентифікаційні документи — документи встановленого зразка, що видаються на тварину (паспорт великої рогатої худоби і ветеринарна картка до такого паспорта, паспорт коня, реєстраційне свідоцтво свиней, реєстраційне свідоцтво овець/кіз);

4) ідентифікаційний номер — індивідуальний номер, що присвоюється тварині та не змінюється протягом її життя. Ідентифікаційний номер є унікальним у межах одного виду тварин;

5) ідентифікація — процес ототожнення тварини шляхом присвоєння їй ідентифікаційного номера з використанням візуальних, електронних та змішаних засобів залежно від виду тварини з подальшим внесенням ідентифікаційного номера до Єдиного державного реєстру тварин;

6) переміщення — процес, результатом якого є зміна господарства, в якому перебуває тварина, або зміна її власника;

7) реєстрація — внесення до Єдиного державного реєстру тварин даних про ідентифіковану тварину, її власника, господарство, переміщення, забій, утилізацію, загибель, падіж.

Стаття 2. Правове регулювання питань ідентифікації та реєстрації тварин

Правове регулювання питань ідентифікації та реєстрації тварин здійснюється відповідно до Конституції України, Закону України “Про ветеринарну медицину”, цього Закону та інших нормативно-правових актів у цій сфері.

Стаття 3. Сфера застосування Закону

Дія цього Закону поширюється на юридичних і фізичних осіб, що займаються розведенням та утриманням тварин, проводять їх продаж, забій, утилізацію, надають послуги зі штучного осіменіння та організовують виставки тварин.

Дія цього Закону не поширюється на фізичних осіб, які займаються розведенням тварин та їх утриманням для власного споживання продуктів харчування тваринного походження.

Стаття 4. Об’єкти ідентифікації та реєстрації тварин

Об’єктом ідентифікації та реєстрації є сільськогосподарські тварини — велика рогата худоба, коні, свині, вівці, кози.

Стаття 5. Порядок ідентифікації та реєстрації тварин

Для ідентифікації та реєстрації тварин:

1) юридичні та фізичні особи, що провадять діяльність з розведення та утримання тварин, зобов’язані:

подавати для реєстрації дані про ідентифікованих тварин, господарства їх розведення та утримання, переміщення, забій, утилізацію, загибель, падіж тварин;

самостійно ідентифікувати тварин та вести їх облік;

здійснювати переміщення з ідентифікаційними документами, проводити забій, утилізацію лише ідентифікованих та зареєстрованих тварин;

2) юридичні та фізичні особи, що провадять діяльність із забою та утилізації тварин, зобов’язані:

подавати для реєстрації дані про забій, утилізацію тварин, господарства, що здійснюють такий забій та утилізацію;

вести облік забитих, утилізованих тварин;

проводити забій, утилізацію лише ідентифікованих та зареєстрованих тварин;

3) юридичні та фізичні особи, що провадять діяльність з продажу тварин, надання послуг зі штучного осіменіння та організовують виставки тварин, зобов’язані:

подавати для реєстрації дані про господарства, що займаються продажем тварин, наданням послуг зі штучного осіменіння та організацією виставок тварин;

вести облік тварин;

здійснювати продаж, проводити виставки і штучне осіменіння лише ідентифікованих та зареєстрованих тварин.

Ідентифікація та реєстрація тварин, оформлення і видача ідентифікаційних документів здійснюються в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади з питань аграрної політики.

Стаття 6. Органи, що здійснюють державне управління у сфері ідентифікації та реєстрації тварин

Державне управління у сфері ідентифікації та реєстрації тварин здійснюють Кабінет Міністрів України і центральний орган виконавчої влади з питань аграрної політики в межах повноважень, визначених цим Законом.

Стаття 7. Повноваження Кабінету Міністрів України у сфері ідентифікації та реєстрації тварин

До повноважень Кабінету Міністрів України у сфері ідентифікації та реєстрації тварин належать:

встановлення порядку надання споживачам продуктів тваринного походження повної та достовірної інформації про походження зазначеного продукту, у тому числі про його безпеку, шляхом запровадження маркування продуктів тваринного походження;

організація виконання загальнодержавних заходів щодо запровадження ідентифікації та реєстрації тварин;

забезпечення фінансування системи ідентифікації та реєстрації тварин;

вирішення інших питань у сфері ідентифікації та реєстрації тварин відповідно до закону.

Стаття 8. Повноваження центрального органу виконавчої влади з питань аграрної політики у сфері ідентифікації та реєстрації тварин

До повноважень центрального органу виконавчої влади з питань аграрної політики належать:

здійснення фінансування робіт з ідентифікації та реєстрації тварин;

установлення порядку ідентифікації та реєстрації тварин, порядку оформлення і видачі ідентифікаційних документів;

визначення складу інформації, що подається для внесення до Єдиного державного реєстру тварин;

встановлення порядку ведення Єдиного державного реєстру тварин та користування його даними;

вирішення інших питань у сфері ідентифікації та реєстрації тварин відповідно до закону.

Стаття 9. Органи контролю і нагляду за діяльністю у сфері ідентифікації та реєстрації тварин

Державний нагляд і контроль за дотриманням вимог щодо ідентифікації тварин здійснюють у межах своїх повноважень орган державного управління, що здійснює функції адміністрації ветеринарної медицини України, Міністерство внутрішніх справ України, спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у сфері охорони здоров’я, центральний орган виконавчої влади з питань аграрної політики та їх органи на місцях.

Державний нагляд і контроль за дотриманням вимог щодо реєстрації тварин здійснює центральний орган виконавчої влади з питань аграрної політики.

Стаття 10. Державна підтримка робіт з ідентифікації та реєстрації тварин

Державна підтримка робіт з ідентифікації та реєстрації тварин надається для закупівлі бирок, бланків паспортів великої рогатої худоби, ветеринарних карток до таких паспортів, реєстраційних карток великої рогатої худоби та господарств, рахунків-фактур, реєстраційних карток переміщення тварин, замовлень на проведення ідентифікації та реєстрації тварин, файлів для збереження паспортів великої рогатої худоби та ветеринарних карток до таких паспортів, проведення роз’яснювальної роботи серед населення щодо важливості ідентифікації та реєстрації тварин (видання і розповсюдження друкованої продукції, інформування через засоби масової інформації) та внесення даних до Єдиного державного реєстру тварин через Інтернет.

Порядок використання коштів, що спрямовуються з державного бюджету на проведення робіт з ідентифікації та реєстрації тварин, встановлює Кабінет Міністрів України.

Кошти для державної підтримки робіт з ідентифікації та реєстрації тварин передбачаються у Державному бюджеті України.

Стаття 11. Відповідальність за порушення законодавства у сфері ідентифікації та реєстрації тварин

Порушення законодавства у сфері ідентифікації та реєстрації тварин тягне за собою цивільну, адміністративну, дисциплінарну або кримінальну відповідальність згідно із законом.

Відповідальність несуть особи, винні у:

невиконанні розпоряджень уповноважених органів та осіб про усунення фактів порушень у сфері ідентифікації та реєстрації тварин;

створенні перешкод уповноваженій особі у здійсненні контролю і нагляду за дотриманням вимог цього Закону щодо ідентифікації та реєстрації тварин.

Стаття 12. Міжнародне співробітництво у сфері ідентифікації та реєстрації тварин

Міжнародне співробітництво у сфері ідентифікації та реєстрації тварин здійснюється шляхом:

укладення відповідних міжнародних договорів України;

гармонізації нормативних документів, стандартів, норм і правил з питань ідентифікації та реєстрації тварин з відповідними міжнародними нормативними документами, стандартами, нормами і правилами, які визначають вимоги щодо ідентифікації та реєстрації тварин;

обміну інформацією про заходи, що вживаються для здійснення ідентифікації та реєстрації тварин.

Стаття 13. Прикінцеві положення

Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2010 року.

Президент України В.ЮЩЕНКО

 м. Київ, 4 червня 2009 року

          N 1445-VI

____________

  Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/agro/6_61.html


Попередня статтяНаступна стаття

  [an error occurred while processing this directive]


Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу, Митного Комментарий Налогового кодекса, Таможенного| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

(C) Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99.
Пропозиції та зауваження надсилайте на
Електронним та друкованим ЗМІ дозволяється  цитування матеріалів Книги маразмів України за умови посилання на Книгу маразмів України та сайт www.marazm.org.ua Обов'язкове посилання наступного змісту: "За матеріалами Книги маразмів України (www.marazm.org.ua)…". з використанням в Інтернеті гіперпосилання (hyperlink) на Книгу маразмів України  (www.marazm.org.ua). Іншим організаціям та приватним особам використання матеріалів для публічних цілей дозволяється за умови окремого дозволу автора з дотриманням вищезгаданих посилань.

Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
Підтримка проекту:
U634971969297
Z404288205014
E208021446192

Новини
маразмiв


Нова українська національна ідея. Новая украинская национальная идея
 
Кутки споживача для всіх міст із законодавством та книгою скарг. Кутки покупця. Уголки потребителя для всех городов с законодательством и книгой жалоб. Уголки покупателя





Украинские 100x100




Газета "Правовий тиждень"