ВЕСЬ ЦУКОР, НЕЗАЛЕЖНО ВІД ТОГО, КИМ ВІН РЕАЛІЗУЄТЬСЯ, ВХОДИТЬ В КВОТУ “А” І ПІДПАДАЄ ПІД ДІЮ МІНІМАЛЬНИХ ЦІНВідповідно до ст. 1 Закону “Про державне регулювання виробництва і реалізації цукру” мінімальна ціна на цукор - це нижня межа ціни при укладанні угод купівлі-продажу на внутрішньому ринку України в обсягах квоти "А", тобто тієї максимальної кількості цукру, яка поставляється на внутрішній ринок з 1 вересня поточного року до 1 вересня наступного року для задоволення внутрішніх потреб. Міністерство аграрної політики України своїми наказами розподіляє обсяги виробництва цукру квоти "A" на конкурсних засадах, а головне - такий розподіл здійснюється саме між підприємствами-виробниками. Тому звідси випливає висновок, що необхідність дотримання мінімальних цін на цукор при його реалізації на внутрішньому ринку України стосується виключно підприємств-виробників, оскільки саме вони здійснюють його поставку на внутрішній ринок України в обсягах квоти "А". Однак
Міністерство економіки та з питань європейської інтеграції України, точніше
Державна інспекція з контролю за цінами, в листі від
16.05.2003р. №32/5-5/742 "Про
дотримання мінімальних цін на цукор" стверджує,
що ”весь цукор, незалежно від того, ким він
реалізується (цукровими заводами, торговельними підприємствами, суб'єктами
підприємницької діяльності, що не являються виробниками цукру і які отримали
його за договорами купівлі-продажу, переробку давальницької сировини, по
бартеру, тощо), входить у загальний обсяг цукру квоти "А" і в усіх
випадках повинен реалізуватись за ціною не нижчою мінімальної, що
встановлюється Урядом України”.
МІНІСТЕРСТВО
ЕКОНОМІКИ ТА З ПИТАНЬ Про дотримання мінімальних цін на цукор
Державна інспекція з контролю за цінами розглянула лист <...> щодо розповсюдження дії мінімальної ціни на цукор на всіх суб'єктів підприємницької діяльності і повідомляє. З метою стабілізації ринку цукру було прийнято Закон України від 17.06.99 р. N 758-XIV “Про державне регулювання виробництва і реалізації цукру” та відповідні постанови Кабінету Міністрів України від 02.06.2000 р. N 868 “Про деякі питання державного регулювання виробництва і реалізації цукру”, від 01.03.2001 р. N 201 “Деякі питання державного регулювання виробництва і реалізації цукру з буряків урожаю 2001 року”, від 15.02.2002 р. N 142 “Деякі питання виробництва і реалізації цукру” та від 28.10.2002 р. N 1628 (1628-2002-п) “Про внесення зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року N 142”, якими визначені основні засади державного регулювання виробництва і реалізації цукру та затверджено мінімальні ціни на цукор. Статтею 4 цього Закону визначено, що заходи щодо регулювання виробництва і реалізації цукру визначає Кабінет Міністрів України. Заходи щодо регулювання виробництва і реалізації цукру здійснюють уповноважені Кабінетом Міністрів України органи. Рішення органів, які за дорученням Кабінету Міністрів України здійснюють заходи щодо виробництва і реалізації цукру, підлягають державній реєстрації у встановленому законодавством порядку і є обов’язковими для виконання всіма суб’єктами підприємницької діяльності. Вказані Закон України та постанови Кабінету Міністрів України винятків щодо норм їх застосування до суб’єктів підприємницької діяльності залежно від їх форм власності, організації виробництва, підпорядкованості та інших обставин не містять. Виходячи із зазначеного, весь цукор, незалежно від того, ким він реалізується (цукровими заводами, торговельними підприємствами, суб'єктами підприємницької діяльності, що не являються виробниками цукру і які отримали його за договорами купівлі-продажу, переробку давальницької сировини, по бартеру, тощо), входить в загальний обсяг цукру квоти "А" і в усіх випадках повинен реалізуватись за ціною не нижчою мінімальної, що встановлюється Урядом України.
Заступник начальника Держцінінспекції О.Чудний ____________ Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/agro/6_24.html
|
Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
|
Головна сторінка
|
Українська національна ідея.
Українократія
|
КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою
|
ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки |
Уголки потребителя для всех городов с
литературой |
Информационные стенды, щиты, доски
|
Перекидні системи
Перекидные системы
| Штендеры,
Штендери
|
Буклетницы
Буклетниці
|
Коментар Податкового кодексу, Митного
Комментарий Налогового кодекса, Таможенного|
НОВИНИ |
|
Реклама |
Контакт |
Журнали з охорони праці та інші
|
Календар бухгалтера
Календарь бухгалтера
|
Інструкції з охорони праці
|Оперативна
поліграфія,
тиражування
|
Фотоприколы
|
Термінологічний словник
|
Книги,
словник,
реферати
з історії,
ЗНО з історії України
|
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99.
Пропозиції та зауваження
надсилайте на
Електронним та друкованим ЗМІ дозволяється цитування
матеріалів Книги маразмів України за умови посилання на Книгу
маразмів України та сайт
www.marazm.org.ua Обов'язкове посилання наступного змісту: "За матеріалами Книги маразмів України
(www.marazm.org.ua)…". з використанням в Інтернеті гіперпосилання (hyperlink) на Книгу маразмів України (www.marazm.org.ua).
Іншим організаціям та приватним особам використання матеріалів
для публічних цілей дозволяється за умови окремого дозволу
автора з дотриманням вищезгаданих посилань.