Штрафи за порушення Правил дорожнього руху можна не платити, оскільки незрозуміло до якого бюджету їх треба сплачувати!?Як відомо, з 17 листопада 2008 року діють значно збільшені штрафи за порушення Правил дорожнього руху. Нововведення запроваджено Закон України від 24.09.2008 р. № 586-VI “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху”. За цим Законом визначати міру покарання по більшості порушень знову будуть даішники, а не суди, знову існує "виделка" штрафів, а тому знову є хабарі, ще більші за попередні. Але цей Закон, як і інші, сурові Закони, цікавий тим, що він наразі не є обов’язковим до виконання. Річ у тім, що за цим Законом Бюджетний кодекс у частині першій статті 64 доповнено пунктом 6-1 такого змісту: "6-1) 50 відсотків надходження адміністративних штрафів у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, що накладаються уповноваженими органами (посадовими особами)”. Це означає, що 50% штрафів від порушення Правил дорожнього руху залишається в бюджетах місцевих органів самоврядування". Для цього Держказначейство відкрило аж 11606 рахунків для сплати штрафів для доходів місцевих бюджетів (тепер, щоб позбутися цих рахунків планують відкрити єдиний рахунок на всю державу, але це образить місцеві бюджети). Але річ у тому, що працівники міліції при складанні протоколу не вказують рахунок для сплати штрафу, оскільки зараз невідомо куди платити ці штраф: за місцем здійснення правопорушення, за місцем реєстрації транспортного засобу чи за місцем реєстрації порушника, а куди платити водіям-іноземцям взагалі незрозуміло, чим вони успішно користуються. В результаті виникають штучні борги, міліція погрожує вираховувати порушників при технічному огляді, але він проводиться лише раз на два роки для автомобілів громадян, а водії юридичних осіб при техоглядах не відслідковуються взагалі. Доки ще буде створена така база порушників, прикордонники теж повинні мати таку базу. А нині ситуація така, що сума сплачених штрафів втричі-вдвічі менша за суму виписаних протоколів. Халява! Але і ця система буде несправедливою, оскільки техогляд проводить не завжди водій-штрафник, а інший водій, якого примушуватимуть сплатити за "того парня". Наприклад, син накатається на штрафи, а батько мусить їх сплачувати ?Халява також полягає в тому, що при оформленні правопорушення автоінспектори стверджують, що правопорушник отримає квитанцію на домашню адресу і вписують адресу власника транспортного засобу з талону реєстрації транспортного засобу, але це не обов 'язково адреса правопорушника, оскільки він за нею може вже не мешкати. А паспортів інспектори ДАІ на дорогах не перевіряють, оскільки водії не зобов'язані їх мати при керуванні. Більше того, ці квитанції навіть на справжні адреси правопорушників не надходять! В результаті в Україні може скластися ринок палених автомобілів, це автомобілі, за якими рахуватимуться тисячі гривень штрафів. А все це через жадібність керівництва МВС, вони думали побільше зрубати бабок з водіїв-порушників, але вийшло у них як завжди і одночасно не могли організувати сплату штрафів на місті, оскільки водій має право їхати без жодної копійки в кишені. А насправді їм треба було прописати в законі, що штрафи сплачуються за місцем реєстрації громадянина (а для іноземців - будь-де), і контролювати їхню сплату за допомогою ідентифікаційних кодів та виконавчої служби (як це зроблено для всіх штрафів), зробити можливість сплати штрафів на місці безготівковим шляхом за допомогою кредитних карток (для бажаючих) або брати в заставу посвідчення водія до сплати штрафу.Маразм продовжено тим, що міліція надсилає на адресу власника авто лист з фото правопорушення і квитанцією із сумою штрафу. Маразм полягає в тому, що ці фотокамери встановлено в тестовому режимі, їхнє застосування не передбачено зареєстрованим в Мін'юсті наказом, а самі листи надсилаються без повідомлення про вручення, тобто їх можна ігнорувати. З 2011 року маразм ліквідовано - відповідно до Бюджетного кодексу України та Закону України "Про Державний бюджет України на 2011 рік", адміністративні штрафи у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху у 2011 році спрямовуються до загального фонду державного бюджету України. Для обліку вказаних надходжень з 10 лютого 2011 року відкриті нові бюджетні рахунки. Віталій МОСЕЙЧУК Штрафи за порушення ПДД з 2011 року спрямовуються до Держбюджету
Стаття 64. Склад доходів, що закріплюються за бюджетами місцевого самоврядування та враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів1. До доходів, що закріплюються за бюджетами місцевого самоврядування та враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів, належать такі податки і збори (обов’язкові платежі): 1) податок з доходів фізичних осіб у частині, визначеній статтею 65 цього Кодексу; 2) державне мито в частині, що належить відповідним бюджетам; 3) плата за ліцензії на провадження певних видів господарської діяльності та сертифікати, що видаються виконавчими органами відповідних рад; 4) плата за державну реєстрацію суб’єктів підприємницької діяльності, що справляється виконавчими органами відповідних рад; 5) плата за торговий патент на здійснення деяких видів підприємницької діяльності (за винятком плати за придбання торгових патентів пунктами продажу нафтопродуктів (автозаправними станціями, заправними пунктами), що справляється виконавчими органами відповідних рад; 6) надходження адміністративних штрафів, що накладаються виконавчими органами відповідних рад або утвореними ними в установленому порядку адміністративними комісіями; 6-1) 50 відсотків надходження адміністративних штрафів у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, що накладаються уповноваженими органами (посадовими особами); 7) єдиний податок для суб’єктів малого підприємництва у частині, що належить відповідним бюджетам. 2. Податки і збори (обов’язкові платежі), зазначені у цій статті, складають кошик доходів, що закріплюються за бюджетами місцевого самоврядування та враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів. 3. При цьому податок з доходів фізичних осіб, який сплачується юридичною особою (працедавцем), зараховується до відповідного місцевого бюджету за її місцезнаходженням та місцезнаходженням її підрозділів, уповноважених підрозділів в обсягах податку, нарахованого працівникам цих підрозділів. ____________ Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html? /transport/8_115.html
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99. |
Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
|